Közösségi média marketing hoteleknek és szállodáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Az étterem marketing a Pinteresten

2022/09/06 - Juhász Nóra Szederke

Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget

Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először...
A leghatékonyabb étterem Instagram marketing trend

2022/08/25 - Szeder

Étterem Instagram marketing trend -Valódi megjelenés

Az elmúlt évtizedben az étterem Instagram marketing trendszerepe a vendéglátó egységek szemében erősödött. Természetesen ez a széles körű közönségnek köszönhető és annak, hogy a marketing gyorsan és hatékonyan fejlődik ezen a...
3+1 étterem Facebook-marketing tipp

2022/08/09 - Szeder

3+1 tipp az étterem Facebook-marketing fellendítéséhez 2022-re

A Facebook elérése és léptéke hatalmas. A vállalkozások összességében több mint 2,3 milliárd havi aktív felhasználó elérésére képesek a Facvebookon. Egy étterem Facebook-marketingje nagyszerű eszköz a megcélzott ügyfelek eléréséhez,...
étterem Instagram marketing tippek

2022/07/28 - Szeder

Étterem Instagram marketing -Legyél te is "Instafamous"

Étteremtulajdonosként ezen a közösségi hálózaton való jelenlét étterem Instagram marketingeddel okos lépés a márkád számára, tekintve, hogy az Instagramnak több mint egymilliárd felhasználója van. Akár 90%-uk üzleti fiókokat követ,...
Étterem online marketing a TikTok-kal

2022/07/11 - Szeder

A TikTok használata étterem online marketinghez

A TikTok felhasználóinak kevesebb mint fele 10 és 29 év közötti. A TikTok gyorsan növekszik a különféle érdeklődésű és hátterű felhasználók körében, és az online média ökoszisztémájának megkerülhetetlen részévé kezd válni. Itt...
Étterem közösségi média marketing trendje 2022-ben

2022/06/29 - Szeder

6 étterem közösségi média marketing trend -Hogyan legyél érdekes a felhasználók számára?

Az étterem marketing folyamatosan növekszik köszönhetően az online rendelések számának növekedése, a visszajelzések, és a közösségi média miatt. Ez utóbbi fontos szerepet játszik az eredmények szempontjából is. Az étterem közösségi...
ételfotózási tippek

2022/06/23 - Nóra Izabella

Az ételfotózás titka, hogy neked is magazinba illő képeid legyenek!

Valljuk be te is felmész az adott étterem honlapjára, mielőtt letennéd voksodat mellette. Ezért is olyan fontos, hogy weboldaladon látványos és kreatív képek jelenjenek meg, amikor az ügyfél ellátogat oldaladra. Ezekkel az apró trükkökkel...
Étterem marketingje a közösségi média oldalakon

2022/06/15 - Szeder

Étterem közösségi média marketing

Az Instagram kimutatása szerint, 200 millió felhasználó néz meg naponta legalább egy üzleti profilt az Instagramon. A Facebookot több mint 2 milliárd ember használja havonta, amelyből 1 milliárd rendszeres felhasználónak számít. A TikToknak...

Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!