étterem Instagram marketing tulajdonosoknak; étterem Instagram marketing tanácsok; étterem Instagram marketing eszközök; étterem Instagram marketing szempontok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem Instagram marketing -Legyél te is "Instafamous"

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem Instagram marketing -Legyél te is "Instafamous"


2022/07/28
Szeder

Étteremtulajdonosként ezen a közösségi hálózaton való jelenlét étterem Instagram marketingeddel okos lépés a márkád számára, tekintve, hogy az Instagramnak több mint egymilliárd felhasználója van. Akár 90%-uk üzleti fiókokat követ, beleértve az éttermeket is, és 60%-uk hallott már új termékről vagy szolgáltatásról a platform használatával.

étterem Instagram marketing tippek

Az étterem Instagram marketinges stratégiát ne tekintsd csak népszerűségi játéknak. Az emberek csaknem 50%-a arról számolt be, hogy először látogat el egy étterembe, miután látta, hogy az megjelenik a közösségi média hírfolyamaiban, ami azt jelenti, hogy az étterem Instagram marketing szilárd módja annak, hogy a forgalmat közvetlenül az ajtóhoz irányíthasd. Ezenkívül a millenniumiak 69%-a fényképet készít ételeiről, hogy közzé tegye a közösségi médiában, így az éttermek egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy kapcsolatba léphessenek az ínyencek fiatal generációjával. Ha az Instagramot belefoglalod marketingtervedbe, segíthetsz ezeknek az embereknek abban, hogy téged válasszanak versenytársaid helyett.

Az Instagram alkalmazás folyamatos változása

A jó hír az, hogy ebben a cikkben sok tipp az időtlen marketingstratégiákra összpontosít, például az ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítésére az éttermi eladások ösztönzése érdekében. Természetesen továbbra is fontos, hogy naprakész legyél az Instagramon 2022-ben működő dolgokkal kapcsolatban, ezért mi mindent megtettünk, hogy ezekkel az étterem Instagram marketing tippekkel segítségedre legyünk.



Ösztönözz, hogy kövessék az éttermed fiókját

Könnyítsd meg vendégeid számára, hogy kapcsolatba léphessenek éttermeddel az Instagramon, hogy ne legyen nehéz nekik megtaláni éttermed profilját. Tedd lehetetlenné profilodat, ha megosztod az Instagram fiókod, @éttermed nevét egy egyéni hashtaggal, például #étteremInstagrammarketing vagy #éetteremmarketingazInstagramo – az étlapon, a bár mögötti táblán vagy akár a nyugták alján. Ezzel arra ösztönződ az Insta-megszállott ügyfeleid, hogy kedveljenek, valamint modern és 21. századi hozzáállást mutatsz.

Lépj kapcsolatba a követőkkel

Az éttermi közösségi média ezen belül az étterem Instagram marketing sokkal többről szól, mint egyszerűen követők megszerzéséről. Közösségi érzést kell teremteni az ügyfelek között azáltal, hogy online kapcsolatba lépsz velük. Készíts nyeremény játékot, amellyel nyerhetnek egy kis kedvezményt, amikor a következő alkalommal ellátogatnak hozzás. Ezzel buzdítva őket, hogy visszajáró vendégekké váljanak. Végül is, akik az ételeidről fotókat osztanak meg az Instagramon, az éttermedet és az étlapodat ajánlják követőiknek, így megérdemlik az elismerésedet.Íme pár tipp az étterem Instagram marketinggel kapcsolatban:

  • Írj megjegyzést azokhoz a fotókhoz, amelyeken az éttermed meg van címkézve.
  • Oszd meg újra vendégeid Instagram-történeteit az éttermedről egy lelkes felkiáltással.
  • Hozz létre Instagram-versenyeket ügyfeleid számára, amelyeken részt vehetnek, például kérd meg őket, hogy tegyenek közzé egy fotót a legutóbbi étkezésükről az éttermében, hogy esélyt nyerjenek egy ingyenes előételre.

Használj releváns hashtageket

Az Instagram bejegyzéseidnél a hashtagek használatával több potenciális ügyfél elé kerülhet a márka. A #foodie (amelyet 178 millió alkalommal használtak) és a #photooftheday (890 millió) népszerű választás, de érdemes egy kicsit utánanézni, hogy megtudd, mely hashtagek hatékonyak az étterem Instagram marketingedhez és melyek, amik népszerűek. Kísérletezhetsz olyan hashtagekkel is, amelyeket kevesebb márka használt, hogy megakadályozzák, hogy bejegyzéseid elvesszenek a tartalom tengerében. Találj ki egy saját, egyedi hashtaget és intítsd el a lavinát.

+1: Tartsd elkülönítve hashtageid a fotóidtól az Instagramon úgy, hogy a bejegyzéseidhez fűzött megjegyzésekbe helyezze őket, nem pedig magának a feliratoknak. Ha így tesze, akkor a tartalom reflektorfényben marad.

Válogatott Instagram hírfolyam

Az étterem Instagram marketingje a vizualizációról szól. A jól elhelyezett összefüggő hírcsatorna biztosíthatja, hogy a követés gombra többször kattintsanak. A tartalom következetlensége miatt az oldal rendetlennek és nem tetszetősnek tűnik. Az esztétika egységessége általánosan vonzó megjelenést eredményezhet. Egy fontos dolog, amit észben kell tartani, hogy a teljes Instagram-hírcsatornát szem előtt tartva tedd közzé, ahelyett, hogy az egyes képekre összpontosítanál. A véletlenszerű képek esztétikailag nem tetszetős oldalhoz vezethetnek, ami a követők számának csökkenését eredményezheti.

Hozz létre történetkiemeléseket -Highlight

Míg a szokásos Instagram-történetek 24 óra elteltével eltűnnek a követőid hírfolyamaiból, a történetek csúcspontjai az étterem Instagram-profiloldalának tetején jelennek meg. A történetek kiemelései nagyszerű étterem Instagram marketing módja annak, hogy megmutasd a potenciális ügyfeleknek, miről is szól az étterem, és megoszthatsz olyan időszerű tartalmakat, mint például az étlap változtatása vagy a személyes tartalmak, például a személyzet kedvenc italai. Ezek a kulisszák mögé pillantva ellenállhatatlanok az Instagram-felhasználók számára. Készíts márkás borítókat az Instagram-történet legfontosabb eseményeihez. Ezek vizuálisan vonzóbbak, mintha csak egy felvételt használnának a legutóbbi történetedből a kiemelés (Highlight) címlapjaként.

Instagram-történetek

Használd ezt a funkciót a heti akciókról és egyéb ajánlatokról, például különféle éttermi versenyekről szóló gyors videófrissítések megosztására. Ezeket a rövid videókat arra is használhatod, hogy a felhasználókat az életrajzodban található linkre irányítsd, hogy további információhoz jussanak.

Instagram Lives

Ezzel a lehetőséggel betekintést engedhetsz a követőinek éttermed kulisszái mögé. Próbáld bevonni csapatod, és megosztani a séfj által küldött videoüzeneteket. Akár bepillantást is nyújthatsz az új szezonális menüdbe.

Keress minket bizalommal segítünk, hogy te is “Instafamous” legyél! Étterem Instagram marketing



Közösségi média marketing



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!