Étterem Instagram marketing -Legyél te is "Instafamous"
Étteremtulajdonosként ezen a közösségi hálózaton való jelenlét étterem Instagram marketingeddel okos lépés a márkád számára, tekintve, hogy az Instagramnak több mint egymilliárd felhasználója van. Akár 90%-uk üzleti fiókokat követ, beleértve az éttermeket is, és 60%-uk hallott már új termékről vagy szolgáltatásról a platform használatával.
Az étterem Instagram marketinges stratégiát ne tekintsd csak népszerűségi játéknak. Az emberek csaknem 50%-a arról számolt be, hogy először látogat el egy étterembe, miután látta, hogy az megjelenik a közösségi média hírfolyamaiban, ami azt jelenti, hogy az étterem Instagram marketing szilárd módja annak, hogy a forgalmat közvetlenül az ajtóhoz irányíthasd. Ezenkívül a millenniumiak 69%-a fényképet készít ételeiről, hogy közzé tegye a közösségi médiában, így az éttermek egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy kapcsolatba léphessenek az ínyencek fiatal generációjával. Ha az Instagramot belefoglalod marketingtervedbe, segíthetsz ezeknek az embereknek abban, hogy téged válasszanak versenytársaid helyett.
Az Instagram alkalmazás folyamatos változása
A jó hír az, hogy ebben a cikkben sok tipp az időtlen marketingstratégiákra összpontosít, például az ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítésére az éttermi eladások ösztönzése érdekében. Természetesen továbbra is fontos, hogy naprakész legyél az Instagramon 2022-ben működő dolgokkal kapcsolatban, ezért mi mindent megtettünk, hogy ezekkel az étterem Instagram marketing tippekkel segítségedre legyünk.
Ösztönözz, hogy kövessék az éttermed fiókját
Könnyítsd meg vendégeid számára, hogy kapcsolatba léphessenek éttermeddel az Instagramon, hogy ne legyen nehéz nekik megtaláni éttermed profilját. Tedd lehetetlenné profilodat, ha megosztod az Instagram fiókod, @éttermed nevét egy egyéni hashtaggal, például #étteremInstagrammarketing vagy #éetteremmarketingazInstagramo – az étlapon, a bár mögötti táblán vagy akár a nyugták alján. Ezzel arra ösztönződ az Insta-megszállott ügyfeleid, hogy kedveljenek, valamint modern és 21. századi hozzáállást mutatsz.
Lépj kapcsolatba a követőkkel
Az éttermi közösségi média ezen belül az étterem Instagram marketing sokkal többről szól, mint egyszerűen követők megszerzéséről. Közösségi érzést kell teremteni az ügyfelek között azáltal, hogy online kapcsolatba lépsz velük. Készíts nyeremény játékot, amellyel nyerhetnek egy kis kedvezményt, amikor a következő alkalommal ellátogatnak hozzás. Ezzel buzdítva őket, hogy visszajáró vendégekké váljanak. Végül is, akik az ételeidről fotókat osztanak meg az Instagramon, az éttermedet és az étlapodat ajánlják követőiknek, így megérdemlik az elismerésedet.Íme pár tipp az étterem Instagram marketinggel kapcsolatban:
- Írj megjegyzést azokhoz a fotókhoz, amelyeken az éttermed meg van címkézve.
- Oszd meg újra vendégeid Instagram-történeteit az éttermedről egy lelkes felkiáltással.
- Hozz létre Instagram-versenyeket ügyfeleid számára, amelyeken részt vehetnek, például kérd meg őket, hogy tegyenek közzé egy fotót a legutóbbi étkezésükről az éttermében, hogy esélyt nyerjenek egy ingyenes előételre.
Használj releváns hashtageket
Az Instagram bejegyzéseidnél a hashtagek használatával több potenciális ügyfél elé kerülhet a márka. A #foodie (amelyet 178 millió alkalommal használtak) és a #photooftheday (890 millió) népszerű választás, de érdemes egy kicsit utánanézni, hogy megtudd, mely hashtagek hatékonyak az étterem Instagram marketingedhez és melyek, amik népszerűek. Kísérletezhetsz olyan hashtagekkel is, amelyeket kevesebb márka használt, hogy megakadályozzák, hogy bejegyzéseid elvesszenek a tartalom tengerében. Találj ki egy saját, egyedi hashtaget és intítsd el a lavinát.
+1: Tartsd elkülönítve hashtageid a fotóidtól az Instagramon úgy, hogy a bejegyzéseidhez fűzött megjegyzésekbe helyezze őket, nem pedig magának a feliratoknak. Ha így tesze, akkor a tartalom reflektorfényben marad.
Válogatott Instagram hírfolyam
Az étterem Instagram marketingje a vizualizációról szól. A jól elhelyezett összefüggő hírcsatorna biztosíthatja, hogy a követés gombra többször kattintsanak. A tartalom következetlensége miatt az oldal rendetlennek és nem tetszetősnek tűnik. Az esztétika egységessége általánosan vonzó megjelenést eredményezhet. Egy fontos dolog, amit észben kell tartani, hogy a teljes Instagram-hírcsatornát szem előtt tartva tedd közzé, ahelyett, hogy az egyes képekre összpontosítanál. A véletlenszerű képek esztétikailag nem tetszetős oldalhoz vezethetnek, ami a követők számának csökkenését eredményezheti.
Hozz létre történetkiemeléseket -Highlight
Míg a szokásos Instagram-történetek 24 óra elteltével eltűnnek a követőid hírfolyamaiból, a történetek csúcspontjai az étterem Instagram-profiloldalának tetején jelennek meg. A történetek kiemelései nagyszerű étterem Instagram marketing módja annak, hogy megmutasd a potenciális ügyfeleknek, miről is szól az étterem, és megoszthatsz olyan időszerű tartalmakat, mint például az étlap változtatása vagy a személyes tartalmak, például a személyzet kedvenc italai. Ezek a kulisszák mögé pillantva ellenállhatatlanok az Instagram-felhasználók számára. Készíts márkás borítókat az Instagram-történet legfontosabb eseményeihez. Ezek vizuálisan vonzóbbak, mintha csak egy felvételt használnának a legutóbbi történetedből a kiemelés (Highlight) címlapjaként.
Instagram-történetek
Használd ezt a funkciót a heti akciókról és egyéb ajánlatokról, például különféle éttermi versenyekről szóló gyors videófrissítések megosztására. Ezeket a rövid videókat arra is használhatod, hogy a felhasználókat az életrajzodban található linkre irányítsd, hogy további információhoz jussanak.
Instagram Lives
Ezzel a lehetőséggel betekintést engedhetsz a követőinek éttermed kulisszái mögé. Próbáld bevonni csapatod, és megosztani a séfj által küldött videoüzeneteket. Akár bepillantást is nyújthatsz az új szezonális menüdbe.