Íme 2025 vezető étterem marketing trendjei

HU EN

Íme 2025 vezető étterem marketing trendjei

Mit kell tennie 2025-ben egy étteremnek, hogy nagyobb forgalma, több vendége legyen? Melyek a meghatározó étterem marketing trendek 2025-ben?
Mit kell tennie 2025-ben egy étteremnek, hogy nagyobb forgalma, több vendége legyen? Melyek a meghatározó étterem marketing trendek 2025-ben? Az étteremipar folyamatosan változik, és ahogy a mesteréges intelligencia (AI) és az automatizálás egyre elterjedtebbé válik, az étteremtulajdonosok is igyekeznek átvenni ezeket a technológiákat saját stratégiájukba a fokozott elérések, láthatóság és bevétel reményében.

 
Szeretnél több vendéget, jobban működő éttermet? 25 éve foglalkozunk marketinggel, a legisebbekktől a legnagyobbakig mindenkinek dolgoztunk már, a Te éttermedet is sikerre visszük. Kérj visszahívást, kattints IDE!


Szóval milyen étterem marketing trendekre lesz érdemes odafigyelni 2025-ben?
 

Minden eddiginél aprólékosabb személyre szabottság

Vendégadatok: Az éttermek valószínűleg jobban ki fogják használni az összegyűjtött venédgadatokat, hogy személyre szabott élményeket kínálhassanak ügyfeleiknek. Az egyedi étlapjavaslatok, célzott email marketing kampányok és korábbi rendelések, illetve preferenciák alapján ajánlott fogások hamarosan egyre több helyen megjelennek majd.

Személyre szabás AI segítségével: Az algoritmusok fontos szerepet töltenek majd be a javasolt termékek és szolgáltatások kiválasztásában az ügyfelek számára. Ez nem csak a vendégélményt javítja majd, hanem több bevételhez is vezet.
 

2. AI-meghajtású marketing – Nem csak chatbotokkal

Prediktív elemzések: Az éttermeket mesterséges intelligenciával működő eszközök segítik majd a jövendőbeli trendek előjelzésében, illetve a marketingstratégiák finomhangolásában. Az éttermek elemezhetik a vendégek viselkedését az új trendek felfedezése reményében, és jól tájékozott döntéseket hozhatnak majd az összegyűjtött adatok alapján.

Automatizált marketingkampányok: Az AI egyre több marketingeszközben is megjelenik, így az olyan rutinfeladatok elvégzése, mint a személyre szabott emailek kiküldése vagy a közösségi tartalmak létrehozása csupán perceket vesz majd igénybe. Ez időt szabadít majd fel az éttermi személyzet számára, hogy más, összetettebb problémákat oldhassanak meg.
 

3. Optimalizálás a hangalapú keresésre

Gondosan megírt tartalmak: A keresőmotorok és közösségi platformok igazodnak majd a hangalapú lekérdezésekhez, ami azt jelenti, hogy több figyelmet fordítanak majd a természetes fogalmazásra, illetve az olyan kulcsszókra, amelyet az emberek gyakran használnak beszélgetéseik során.

Long-tail kulcsszók: Feltételezhetjük, hogy a keresőmotorok fejlődéséhez igazodva a cégek is többet foglalkoznak majd a hangalapú kereséssel, hogy fokozott láthatóságot szerezhessenek a találatok között. Azonban az olyan általános kifejezések helyett, mint az „éttermek a közelben” célszerűbb lesz olyanokkal optimalizálni a tartalmakat, mint a „legjobb kínai éttermek Egerben”.
 

4. Videómarketing

Rövid tartalmak: Az olyan közösségi platformoknak köszönhetően, mint az Instagram vagy a TikTok, a rövid videók népszerűsége töretlen marad majd, amit az éttermek sem hagyhatnak figyelmen kívül.

Persze a videós tartalmak minden formában népszerűek, ezért nem csupán a rövidebb videókra lesz érdemes koncentrálni.
 

5. Élő közvetítések

Valós idejű kommunikáció: Egyes éttermek valós időben, élő videókon keresztül is kommunikálnak majd ügyfeleikkel. Ezek a közvetítések szólhatnak gasztronómiai bemutatókról vagy betekintést nyújthatnak az éttermek kulisszái mögé.

Interaktív funkciók: A közösségi platformok további interaktív lehetőségekkel bővítik majd az élő közvetítéseket, úgymint szavazatokkal, kérdezz-felelek programokkal és nyereményjátékokkal.
 

6. Együttműködések

Közös erőfeszítések, közös sikerek: Ahogyan a cégek növekednek, egyre inkább közös erőkkel dolgoznak majd azon, hogy egy közösséget vagy ökoszisztémát hozzanak létre, és ezzel megkülönböztethessék magukat más csoportoktól.

Előnyök a vendégek számára: Az ilyen együttműködések bőségesen megjutalmazzák majd a vendégeket tartós támogatásukért és hűségükért cserébe – például több étteremben is felhasználhatják majd hűségpontjaikat.
 

7. Fenntarthatóság és etikus beszerzés

Etikus beszerzés: A fogyasztók egyre fontosabbnak tartják étkezési döntéseik etikai és környezeti hatásait. A jövőben tehát azok az éttermek kerülhetnek majd előnybe, amelyek nem csak odafigyelnek ezekre a tényezőkre, hanem tudatják is ezt az emberekkel.

Fenntarthatóság: Az éttermek környezeti tudatossága tehát fokozódni fog, különös tekintettel a megújuló megoldásokra. Ezek a döntések nagyban befolyásolják majd, hogy az ügyfelek milyen véleményt alkotnak egy-egy étteremről.

8. Mobil-első marketing

Mobilalkalmazások fejlesztése: A jövőben egyre több étterem indíthat majd hűségprogramot, amelyben a vendégek egy saját fejlesztésű mobilalkalmazáson keresztül vehetnek majd részt. Itt tekinthetik majd meg a pontjaikat, válthatják be őket kedvezményekre és értesülhetnek a legújabb ajánlatokról.

Helyalapú marketing: A precíz helyi célzás lehet a fő megkülönböztető tényező a jó és a kitűnő éttermem marketing között. A „hiperlokális” célzásra koncentráló márkák vélhetően a súlyosabb piaci és gazdasági hullámvölgyeket is képesek lesznek átvészelni.

 

Gyakori kérdések

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések
Kérje ajánlatunkat!