Tavaszi marketingtippek éttermeknek

HU EN

Tavaszi marketingtippek éttermeknek

A tavasz rohamléptekkel közeleg, és világszerte több ünnepnapot is hoz magával. Ezek az ünnepek nagyszerű lehetőségeket kínálnak az éttermeknek arra, hogy felhívják magukra ideális vendégeik figyelmét.
 
Tavaszi marketingtippek éttermeknek A tavaszi szezon nem csupán a hőmérő lassú felkúszásával jár. Ilyenkor mindent átjár a pozitivitás és az újrakezdés szelleme. Sokak számára ilyenkor kezdődik igazán az év, és lényegesen több közösségi aktivitásra is lehetőség nyílik a szabadban, amire már mindenki hónapok óta várt.

Az ilyen tavaszi ünnepségeknek és eseményeknek persze az ételek is fontos részét képezik, gondoljunk csak például a hagyományos húsvéti menükre. Az éttermek ilyenkor komoly forgalomra tehetnek szert, ha képesek hitelesen átvenni az ünnepi hangulatot, és a megfelelő szezonális fogásokat kínálni vendégeik számára.

Egy tavaszi éttermi marketingstratégia összeállítását nem szabad túlbonyolítani. Csak maradj meg az alapoknál és tartsd szem előtt, hogy mit jelent a tavasz vendégeid számára.

Íme 5 egyszerű tipp a tavaszi szezon sikereihez:
 

Állíts össze egy tavaszi menüt

Ez egy régi, de bevált módszer, ami rövid időtartama miatt általában a tavaszi szezonban a leghatékonyabb. Függetlenül attól, hogy helyileg hol található éttermed, érdemes lesz összeállítanod egy kifejezetten tavaszi hozzávalókra épülő speciális menüt vendégeid számára. Ezzel nem igazán lehet mellényúlni.


Építs az eseményekre és hagyományokra

A tavasz hazánkban számos kisebb-nagyobb ünnepség időszaka, ami nem meglepő, hiszen az emberek már hónapok óta várják, hogy a szabadban érezhessék jól magukat.

Ha éttermed közelében tavaszi fesztiválok készülődnek, akkor érdeklődd meg, hogy nem-e lehetnél egy-két ilyen rendezvény catering partnere. Ezzel nem csak garantált megrendeléseket biztosítasz magadnak, hanem akár több ezer emberrel is megismertetheted éttermed nevét.
 

Tartsd szem előtt a hagyományokat is

A tavaszi hagyományok és az ételek szoros kapcsolatban állnak egymással. Azonban nem mindenkinek van ideje vagy ereje ahhoz, hogy minden tavaszi ünnepre az alkalomhoz illő fogásokat készítsen magának. Sokan ilyenkor olyan éttermeket keresnek maguknak, ahol megízlelhetik a helyi hagyományos ízeket (és még mosogatniuk sem kell utána).

Sokat segít persze, ha ki tudod emelni, hogy hozzávalóid helyi termesztőktől érkeznek, amit az emberek nagyra értékelnek majd.

Legyen szó a húsvétról, a nőnapról vagy május elsejéről, érdemes már jóval előre bejelenteni a tervezett menüket és nyitvatartást is, hogy az emberek tudják, mikor érkezzenek éttermedbe.

 

Kínálj tavaszi kedvezményeket

A kedvezményeket mindenki szereti. A kifejezetten tavaszi kedvezmények jelentősen megnövelhetik forgalmadat, és számos új vendéget is szerezhetnek éttermed számára. Számíts teli asztalokra és sűrű foglalásokra!
Ezeket a különleges ajánlatokat webhelyed asztalfoglalási felületén, a közösségi médián és egyéb marketingcsatornáidon (blog, hírlevél stb.) is hangsúlyozd ki.
 

Húsvét – A legnagyobb tavaszi ünnep

A húsvét kétségkívül a tavasz legnagyobb és legjelentősebb ünnepe. Ilyenkor többféle stratégiát is bevethetsz annak érdekében, hogy minél több vendéget vonzhass éttermedbe.

Az ünnepi menüt húsvéti gyerekmenüvel is kiegészítheted, különleges kedvezményeket kínálhatsz leghűségesebb vendégeidnek, és általánosságban az összes fent említett tippet alkalmazhatod a legjobb eredmények érdekében.







 

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések