Étterem közösségi média marketing-kezdőknek; Étterem közösségi média marketing-profiknak; Étterem közösségi média marketing-legj

HU EN

Étterem közösségi média marketing

Az Instagram kimutatása szerint, 200 millió felhasználó néz meg naponta legalább egy üzleti profilt az Instagramon. A Facebookot több mint 2 milliárd ember használja havonta, amelyből 1 milliárd rendszeres felhasználónak számít. A TikToknak jelenleg világszerte kb. 689 millió felhasználója van, ez a szám a havi aktív felhasználókat mutatja. Nem érdemes kihagyni egy ekkora nézőközönséget, főleg ha egy étterem közösségi média marketingjén szeretnénk javítani.

 

Étterem marketingje a közösségi média oldalakon

1.Étterem közösségi média marketing - weboldal 

 

A weboldal is fontos része az étterem közösségi média marketingjének, ha elsőre nem is egyértelmű ez, hiszen minden közösségi média oldalra belinkelhető a weboldal és lehet, hogy az étterem közösségi média oldalán nézelődők végállomása itt ér véget.Fontos, hogy a közösségi média oldalak bejegyzései legyenek tájékozgató jellegűek még is tartalmas beszédes posztok. Ne csak a weboldalon akarjunk megmutatni mindent, hiszen ezek különböző platformok különböző közlési lehetőségekkel, és lehet, hogy az étterem iránt érdeklődők el sem jutnak majd a weboldalig. 

 

 

2.Étterem közösségi média marketingje a social platformokon- Facebook, Instagram, TikTok

 

A közösségi oldalak számos lehetőséget adnak a vállalatok, és az éttermek közösségi médiában való szerepléséhez. Miért érdemes a közösségi médiát marketing eszközként használni egy étteremnél? A válasz nagyon egyszerű, mert olcsó és mindenkihez elér. Egy étterem sikeres közösségi média marketingje nagyon hamar feltudja lendíteni az oldal látogatóinak számát a semmiből egy több tíz vagy akár százezres nézettségig. Az étterem elégedett vendégei élő videót készíthetnek a helyről, ahol éppen tartózkodnak, amit a közösségi média oldalakra fognak feltölteni. Ez olyan akár egy láncreakció. A közösségi média maga a marketing világ koronázatlan királynője, gondoljunk csak bele, egy ember elmegy a barátokkal egy étterembe posztolnak arról, hogy ők ott vannak megjelölik egymást a képeknél is és a helyet is, ahol vannak. Ez a kép mindegyikőjük oldalán megjelenik majd, ahogyan a hely is, ahol épp tartózkodnak és már jönnek is a kattintások, amelyek először az étterem közösségi média oldalára majd az ott elhelyezett weboldal linkjével az étterem weboldalára helyezi a felhasználót. Ezzel a láncreakcióval az étterem közösségi média marketingje visszaigazolást kaphat. persze csak, ha jól csinálod! Jól akarod csinálni? 

 

Kérj segítséget a profiktól itt: közösségi média marketing

3.Étterem közösségi média marketing tippek

Egy éterem közösségi média marketingje nem csak egy fekete fehér marketing szöveg, vagy egy előre megtervezett logó. Manapság a digitális világ mindenki számára elérhető, így ne féljünk a gyönyörű színekben pompázó ételek képét vagy akár annak készítési folyamatával kapcsolatos videókat megosztani a közösségi média oldalakon. Ezzel is érdekesebbé és változatosabbá tudjuk tenni az oldalakat. Ne felejtsük el, hogy a folyamatos tartalom gyártás a figyelem felkeltése mellett annak fenntartása is fontos, ettől lesz jó az étterem közösségi média marketingje, majd később a bevétele is. Bejegyzések szólítsák meg a nézőközönséget, legyen közvetlen, barátságos. Érdemes feldobni a bejegyzéseket egy szimpátiát keltő hangulatjellel. 

 

4.Étterem közösségi média marketing trendek

Nagyon fontos megemlíteni egy étterem közösségi média marketingjével kapcsolatban, de szerintem et bármilyen marketinggel kapcsolatosan, hogy tartani kell a tempót az idővel. Nem elég, ha egy poszt egy videó hangulatos vagy kifejező. Fontos, hogy meghatározzuk a célközönséget és tartsuk a lépés a 21.századdal. TikTok videókban is egy-egy viccesebb trend videó posztolása sokkal közvetlenebb képet mutat majd az étteremről és érdekesebb lehet mint, azt gondolnánk. Nem mindegy persze, hogy az étterem közösségi marketingje milyen üzenetet sugároz, illetve szeretne sugározni, komoly és kifinomult, vagy fiatalos és friss, valami új- melyik illik legjobban az arculathoz? Minden ízlések és pofonok kérdése ezért fontos meghatározni a célközönséget, kiket szeretnénk elérni a közösségi média oldalakon keresztül, valamint figyelembe venni az arculati elemeket is.

 

5. Milyen a jó étterem közösségi média marketing?

Könnyűnek tűnik még sem egyszerű, ugye? Valójában az étterem közösségi média marketing egy nagyon összetett dolog, rengeteg dologra kell odafigyelni, ahogyan azt a fentebb írtakban is láthatod, és még nincs is vége… Az étterem közösségi média marketingje függhet attól is milyen időben posztolunk. A napi történetek megosztása, amelyet 24 óráig láthat az oldalt látogató lehet aprólékos, a posztokkal azonban más a helyzet. Nem mindig az a fontos, hogy mi a tartalma, nagyon fontos ugyanis az időzítés. A marketig egyik fontos tényezője az időzítés. Az üzleti fiókunk képes arra, hogy az arra ellátogatókról egy elemzést készítsen ezzel jelezve, mikor van a legnagyobb aktivitás az oldalunkon, mikor érdemes posztolni. Minden ilyen az étterem közösségi média marketingjének a segítségére van, amely lehetővé teszi az oldal keresettsége és népszerűségének növelését.

A technikai eszközök az internet könnyű hozzáférése adott, ha érdekel a közösségi média világa de nem tudod hogyan kezdj bele és vidd végig keress minket bizalommal.

 

Kérj segítséget a profiktól itt: közösségi média marketing.

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések