étterem Instagram marketing trend tulajdonosoknak; étterem Instagram marketing trend 2022-ben; a legújabb étterem Instagram marketing trend; a legjobb Instagram marketing trend

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem Instagram marketing trend -Valódi megjelenés

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem Instagram marketing trend -Valódi megjelenés


2022/08/25
Szeder

Az elmúlt évtizedben az étterem Instagram marketing trendszerepe a vendéglátó egységek szemében erősödött. Természetesen ez a széles körű közönségnek köszönhető és annak, hogy a marketing gyorsan és hatékonyan fejlődik ezen a közösségi média felületen. Az éttermek még meg is változtatták az étlapokat, hogy a vizuális egyediséget helyezzék előtérbe. Egy versenyhelyzetben lévő közösségimédia-környezetben, ahol a felhasználókat elárasztják a tartalmak, a vendéglátók számára az volt a kérdés, hogyan tudnak kitűnni, és hogyan lehet a közönség elköteleződését elérni kedvelések, megjegyzések és megosztások formájában. Feltételezve, hogy az egyedi élelmiszerek létrehozása segít a vállalkozásoknak kitűnni, és nagyobb elkötelezettséget szerezni a közösségi médiában, az Instagrammable élelmiszer-trend olyan újdonságokat szült, mint az unikornis tejeskávé.

A leghatékonyabb étterem Instagram marketing trend

De vajon ez a stratégia valóban működik? Az egyedi és atipikus megjelenésű ételek keltik a legnagyobb érdeklődést? Vagy az emberek többet foglalkoznak normális, megszokott és tipikus megjelenésű ételekkel?

Mit gondolnak az emberek az Instagram-képes ételről

Mivel a közösségi média platformok rangsoroló algoritmusokat használnak a tartalom rangsorolására és növelésére, annak kiderítése, hogy mely étterem Instagram marketing trend által közzétett élelmiszerek érik el a nagyobb közösségi média elköteleződést, segít az éttermeknek és az ételtartalom-készítőknek eldönteni, hogyan erősíthetik fel jobban online tartalmaik elérését. A közösségi média hagyományos bölcsessége azt sugallja, hogy az emberek az általuk szórakoztatónak ítélt közösségi média tartalmakkal foglalkoznak, ahol a „szórakoztatás” az egyedi, egyedi és atipikus tartalom szinonimája. Az étterem Instagram marketing trend és ennek az új trendnek is a legfőbb célja, hogy felkeltsék az érdeklődést, akár elkötelezettséget a vizuális alapú közösségi média platformokon, például az Instagramon.



Közösségi média élelmiszermarketing

Hogyan kapcsolódik ez az étterem Instagram marketing trendhez? Az átlagos felhasználó több mint két órát tölt naponta a közösségi média platformjain, és egyetlen görgetés alatt több száz különböző bejegyzést lát. A tartalom gyors feldolgozása közben az agy ösztönösen pozitívabban viszonyulhat a táplálékként könnyebben felismerhető képekhez. Ezek a pozitív érzések azután átkerülhetnek a bejegyzésre irányuló viselkedésekre, ezáltal növelve annak valószínűségét, hogy a bejegyzés kedveléseket, megjegyzéseket vagy megosztásokat kap. Mivel az emberek jobban érzik magukat, ha olyan ételeket látnak, amelyek könnyen felismerhetők élelmiszerként, a normális kinézetű ételek általában több kedvelést kapnak. Másrészt az egyedi ételek általában alacsonyabb közösségi média elkötelezettséget eredményeznek, mivel az emberek nehezebben ismerik fel.

Annak ellenére, hogy az élelmiszeripari bloggerek és a közösségi média trendjei azt sugallják, hogy az emberek egyedi, szemet gyönyörködtető tartalomra vágynak, a legsikeresebb Instagram-képes ételek azok a normál megjelenésűek, amelyek könnyebben felismerhetők. Úgy tűnik, hogy a fogyasztók jobban ragaszkodnak a hagyományos ételekhez, például egy klasszikus hamburgerhez vagy normál pizzához – nincs szükség szokatlan formákra vagy színekre.

Használj humort

Az étterem Instagram marketing trendnek nem kell komolynak lennie. Még ha egy fine dining étterem is vagy, az emberek szívesen látják, ha szórakozol. Tervezz olyan tálalást ami kicsit humorosabb még is megtartva az étel egyediségét és valóságosságát. Az emberek nagyobb valószínűséggel támogatnak egy éttermet, ha azt hiszik, hogy az alkalmazottak élvezik a munkájukat, és kedvesen bánnak velük. Ezeknek a pillanatoknak a bemutatása bizalmat és hitelességet épít a követőidben.

Ha szeretnéd felturbózni profilod keress minket bizalommal: étterem Instagram marketing trend



Közösségi média marketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!