Étterem Instagram marketing trend -Valódi megjelenés
Az elmúlt évtizedben az étterem Instagram marketing trendszerepe a vendéglátó egységek szemében erősödött. Természetesen ez a széles körű közönségnek köszönhető és annak, hogy a marketing gyorsan és hatékonyan fejlődik ezen a közösségi média felületen. Az éttermek még meg is változtatták az étlapokat, hogy a vizuális egyediséget helyezzék előtérbe. Egy versenyhelyzetben lévő közösségimédia-környezetben, ahol a felhasználókat elárasztják a tartalmak, a vendéglátók számára az volt a kérdés, hogyan tudnak kitűnni, és hogyan lehet a közönség elköteleződését elérni kedvelések, megjegyzések és megosztások formájában. Feltételezve, hogy az egyedi élelmiszerek létrehozása segít a vállalkozásoknak kitűnni, és nagyobb elkötelezettséget szerezni a közösségi médiában, az Instagrammable élelmiszer-trend olyan újdonságokat szült, mint az unikornis tejeskávé.
De vajon ez a stratégia valóban működik? Az egyedi és atipikus megjelenésű ételek keltik a legnagyobb érdeklődést? Vagy az emberek többet foglalkoznak normális, megszokott és tipikus megjelenésű ételekkel?
Mit gondolnak az emberek az Instagram-képes ételről
Mivel a közösségi média platformok rangsoroló algoritmusokat használnak a tartalom rangsorolására és növelésére, annak kiderítése, hogy mely étterem Instagram marketing trend által közzétett élelmiszerek érik el a nagyobb közösségi média elköteleződést, segít az éttermeknek és az ételtartalom-készítőknek eldönteni, hogyan erősíthetik fel jobban online tartalmaik elérését. A közösségi média hagyományos bölcsessége azt sugallja, hogy az emberek az általuk szórakoztatónak ítélt közösségi média tartalmakkal foglalkoznak, ahol a „szórakoztatás” az egyedi, egyedi és atipikus tartalom szinonimája. Az étterem Instagram marketing trend és ennek az új trendnek is a legfőbb célja, hogy felkeltsék az érdeklődést, akár elkötelezettséget a vizuális alapú közösségi média platformokon, például az Instagramon.
Közösségi média élelmiszermarketing
Hogyan kapcsolódik ez az étterem Instagram marketing trendhez? Az átlagos felhasználó több mint két órát tölt naponta a közösségi média platformjain, és egyetlen görgetés alatt több száz különböző bejegyzést lát. A tartalom gyors feldolgozása közben az agy ösztönösen pozitívabban viszonyulhat a táplálékként könnyebben felismerhető képekhez. Ezek a pozitív érzések azután átkerülhetnek a bejegyzésre irányuló viselkedésekre, ezáltal növelve annak valószínűségét, hogy a bejegyzés kedveléseket, megjegyzéseket vagy megosztásokat kap. Mivel az emberek jobban érzik magukat, ha olyan ételeket látnak, amelyek könnyen felismerhetők élelmiszerként, a normális kinézetű ételek általában több kedvelést kapnak. Másrészt az egyedi ételek általában alacsonyabb közösségi média elkötelezettséget eredményeznek, mivel az emberek nehezebben ismerik fel.
Annak ellenére, hogy az élelmiszeripari bloggerek és a közösségi média trendjei azt sugallják, hogy az emberek egyedi, szemet gyönyörködtető tartalomra vágynak, a legsikeresebb Instagram-képes ételek azok a normál megjelenésűek, amelyek könnyebben felismerhetők. Úgy tűnik, hogy a fogyasztók jobban ragaszkodnak a hagyományos ételekhez, például egy klasszikus hamburgerhez vagy normál pizzához – nincs szükség szokatlan formákra vagy színekre.
Használj humort
Az étterem Instagram marketing trendnek nem kell komolynak lennie. Még ha egy fine dining étterem is vagy, az emberek szívesen látják, ha szórakozol. Tervezz olyan tálalást ami kicsit humorosabb még is megtartva az étel egyediségét és valóságosságát. Az emberek nagyobb valószínűséggel támogatnak egy éttermet, ha azt hiszik, hogy az alkalmazottak élvezik a munkájukat, és kedvesen bánnak velük. Ezeknek a pillanatoknak a bemutatása bizalmat és hitelességet épít a követőidben.