étterem marketing a Pinteresten profiknak; étterem marketing a Pinteresten tulajdonosoknak; étterem marketing a Pinteresten mindenkinek; étterem marketing a Pinteresten profiktól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget


2022/09/06
Juhász Nóra Szederke

Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.

Az étterem marketing a Pinteresten

Étterem marketing a Pinteresten -Az indulás egyszerű!

Egyszerűen nyisd meg a Pinterestet, és regisztrálj egy üzleti fiókot. Töltsd fel logódat vagy más releváns képet a profilfotódhoz, és válassz egy megfelelő @nevet a vállalkozásodhoz. Ha már van személyes fiókod, és szeretnéd összekapcsolni a vállalkozásod profiljával, akkor ezt is megteheted! Ha még soha nem használtad a Pinterestet a magánéletedben, íme egy kis útmutató a működéséről. A felhasználók (ez te vagy!) pineknek nevezett bejegyzéseket hoznak létre. Gombostűnek is hívják őket, mert az általad létrehozott táblákra „tűzöd” őket. Tekintsd ezeket virtuális parafatábláknak, hasonlóan ahhoz, amihez újságcikkeket és jegyzeteket rögzítenél otthon. Valójában ezek a táblák segítenek a felhasználóknak, hogy kategorizálják és lementsék az általuk kedvelt tartalmat, hogy később visszanézhessék. Ez alapján, te is tudod csoportosítani a tartalmaid, amelyeket meg szeretnél osztani más felhasználókkal. Akár étterem marketing a Pinteresten, akár csak egy sima poszt az éttermedről, mindig figyelj oda arra, hogy a vállalkozásod számára létrehozott tartalomnak mindig tanítania kell, inspirálnia kell, vagy mindkettőt! Az emberek pontosan ezért jönnek a Pinterestre.

 



Étterem marketing a Pinteresten a Pinterest táblákkal

A Pinterest táblák olyanok, mint a virtuális parafatáblák. Az első gombostűkhöz tölts fel minden olyan informatív tartalmat, amely az éttermedről szól. Útmutatók, kulisszák mögötti videók, infografikák, bármi, amit már készítettél. Legyen valódi, hiteles és a márkához illő. Ez a típusú tartalom és étterem marketing a Pinteresten, amely a legjobban teljesít. Hozz létre egy táblát kizárólag az általad generált tartalomhoz. Kezdd ezzel az egy táblával, és terjeszd ki több táblára, hogy saját tartalmad jobban lehessen rendezni a későbbiekben. Ezenkívül létre kell hoznod néhány táblát, és el kell mentened néhány gombostűt más felhasználóktól, amelyek relevánsak az étteremed és tevékenységeid számára! Tegyük fel például, hogy van egy e-kereskedelmi üzleted, amely házhozszállítással foglalkozik. A saját tartalmadhoz létrehozott táblán vagy táblákon kívül létrehozhatsz egy jármű, egy étkezési rutintáblát és egy étleket tartalmazó táblát is Legyél óvatos és szándékos a más felhasználóktól mentett tűkkel. Keress olyan tartalmat, amely érdekes és hasznos lehet közönséged számára anélkül, hogy elriasztanád őket attól, hogy a te éttermed válasszák egy romantikus vacsora, vagy egy ebéd elfogyasztásához. Mindig kattints a linkre a mentett bejegyzésekben. Sok „clickbait” gombostű létezik, amelyek nem oda mennek, ahová kellene.

 

Étterem marketing a Pinteresten -Tartalomkészítés

Most, hogy készen vannak az alapok, ideje létrehozni néhány tartalmat. A legfontosabb dolog, amire az étterem marketing a Pinteresten való jelenléte során emlékezni kell az a hosszú élettartam. A Pinteresten az emberek gyakran elmentik a gombostűket anélkül, hogy teljesen elolvasnák őket, majd később visszatérnek hozzájuk. Fontos, hogy az étterem marketing a Pinteresten olyan tartalom legyen, amely továbbra is releváns lesz, akár hosszútávoon is. Lenyűgöző tartalom létrehozása létfontosságú a Pinteresten. Számos bejegyzéstípus létezik, amelyeket érdemes megnézned és tanulnod belőlük, akár tovább fejlesztve azt létrehozni egy sajátot.

 

Étterem marketing a Pinteresten -A vonzó tartalom

Ne feledd, hogy a Pinterest célja az inspiráció keresése, ezért ügyelj arra, hogy a tartalom vonzó legyen:

  • Infografikák: Ez egy nagyon jól működő étterem marketing a Pinteresten.
  • Oktatóanyagok: Oktatóanyagokat is készíthetsz az ételek alapanyagainak különböző vagy kreatív felhasználási módjairól! Inspiráld közönséged kreativitását, és egyszerre mutasd meg ételeid sokoldalúságát.
  • A kulisszák mögött: Egy étel elkészítése, egy kis betekintés a kulisszák mögé a konyhában és a munkafolyamat egy részének megmutatása, ahol az alapanyagok sokoldalú felhasználását is láthatják egy inspiráló étterem marketing a Pinteresten a közönség számára!
  • Receptek: Ha van olyan recept, amely minden háztartás számára egyszerű és rövid idő alatt elkészült ételt eredményez, oszd meg. Persze ne a nagyi titkos receptjéről beszélek. Az emberek megőrülnek a Pinterest receptes bejegyzéseitől.
  • Emberi érdek: Osztd meg saját inspirációid! Mi vezetett odáig, hogy éttermet nyiss? Mi nyújt számodra inspirációt?
  • Felhasználó által generált tartalom: Megosztottad-e már valamelyik ügyfeled történetét arról, hogy ételeid vagy szolgáltatásaid hogyan hatottak rájuk? Milyen tapasztalataik voltak éttermedben? Oszd meg ezt is hiszen a visszajelzés remek étterem marketing a Pinteresten is!

A márka humanizálása az egyik legokosabb lépés, amelyet megtehetsz. Ez csak néhány olyan tűtípusok közül, amelyeket érdemes létrehozni az étterem marketinghez a Pinteresten. További ötletekért használd saját fiókod, hogy az étterem marketing a Pinteresten is széles körben, sokoldalúan működjön Pinterest-fiókodon. Kövesd be a téged érdeklő táblákat, és meríts ihletet onnan is! Tekintsd meg, mi működik mások számára, nézd meg versenytársaid oldalait, meríts ikhletet és alakítsd át a márkádhoz illően.

 

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a márkád Pinteresten való szereplése és segítségre van szükséged, keress minket bizalommal: Étterem marketing a Pinteresten



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!