Gasztronómiai marketing trend -Készíts nyári menüt
A turizmusnak, a hosszabb nappaloknak és a több szabadidőnek köszönhetően a nyár mindig mozgalmas évszak az éttermek számára. A gasztronómiai marketing trendek és a nyári szezon számos lehetőséget kínál arra, hogy olyan exkluzív élményt teremthess vásárlóid számára, amelyet máshol nem találnak meg.
Egy különleges nyári élmény megteremtéséhez kezd a menüvel
Az étlapod nem csak egy papírlap, amelyen az ételek és az árak listája látható. Egy szakszerűen megtervezett menü segíthet maradandó benyomást hagyni a vásárlók elméjében, és még a legjövedelmezőbb ételeid értékesítésében is segíthet. Tehát szánj időt a nyár étlapod megújítására. Akár minden évszakban megújíthatod az éppen aktuális témában. Használj kreatív, stratégiai terveket, gasztronómiai marketing trendeket és szezonális ételeket, hogy a legtöbbet hozhasd ki ebből a rohanó szezonból, mielőtt túl késő lenne!
Légy kreatív a szezonális alapanyagokkal
Miközben azt a konyhát árulod, amelyről éttermed ismert és kedvelt, a nyár alkalom arra, hogy új, szezonális ételeket adj étlapodhoz. Az exkluzív ételek kiválóan alkalmasak eladásra, mert magasabb áron kínálhatod őket, és exkluzív jellegük miatt kívánatosabbak a vásárlók számára, különösen akkor, ha olyan ételről van szó, amelyet meg akarnak kóstolni. Nevezd el ételed úgy, hogy az figyelem felkeltő legyen így nem csak az ízére lesznek kíváncsiak, hanem arra is mi van a név mögött. Tehát használd ki a gasztronómiai marketing trendeket, amellyel a következőkre támaszkodj: regionális összetevők, amelyek a nyári hónapokban állnak rendelkezésre, például bizonyos típusú halak, gyümölcsök vagy zöldségek. Hasonlóképpen kínálj olyan ételeket, amelyek nyáron kielégítőbbek, mint a hűvösebb hónapokban. Gondolj a frissítőkre, trópusira és könnyűre, mint a hideg levesek vagy halételek, trópusi saláták vagy hűtött kávék. Még egy csomó nyári témájú italt is készíthetsz, hogy növeld az eladásokat azon ügyfelek számára, akik ezen a nyáron szórakozásra vágynak. Limonádét mindenhol lehet kapni, találj ki valami különlegeset, ami egyszerre hűsít és finom. Olyan apróságokon érdemes változtatni, amiről nem is gondoltad volna, hogy jelentőséggel bír, ezért hoztunk nektek gasztronómiai marketing trendeket, hogy megkönnyítsük dolgod.
Ne félj sablont használni
Az éttermi menük fizikai elrendezésének és megjelenésének megtervezése olyan feladat, amelyet nem szabad félvállról venni! Az étlap kialakításának módja befolyásolhatja az ügyfélszolgálatot, az értékesítést és az általános vásárlói élményt, így ilyenkor egy jó gasztronómiai marketing trend bevonása nem is tűnik rossz ötletnek. Végtére is, a te étlapod, legyen az online vagy hirdetésben, gyakran az egyik első dolog, amit az ügyfelek megnéznek, hogy megismerjék éttermed. Ha az étlap túlzsúfolt, nehezen olvasható vagy egyszerűen zavaró, frusztráló élményt fog okozni az ügyfelek számára, és még a személyzetet is megzavarhatja. Szerencsére ezek a helyzetek könnyen elkerülhetők, ha odafigyelünk a részletekre néhány gasztronómiai marketing trend bevonásával. Ha először kiválasztasz egy elrendezést, majd később kreatívan alkalmazod a dizájnt és a gasztronómiai marketing trendek elemeit, könnyen kellemessé teheted a vásárlói élményt. Ha a grafikai tervezés nem az erősséged, egy tetszetős sablon követése egy egyszerű megoldás, amely segít létrehozni egy menüt a megfelelő térközzel és rendszerezéssel. Válasz egy könnyen navigálható, informatív elrendezést, amely összhangban van éttermed márkájával. Ezenkívül kiválaszthatod a márkádnak megfelelő sablont, például kávézósablont vagy nyári témájú sablont.
Válaszd ki a megfelelő színeket
Ha már a színeknél tartunk, nyáron az emberek vidámabbnak vagy élénkebbnek érzik magukat, és nem annyira vágynak az otthonülős, bekuckózós napokra, mint a hűvösebb hónapokban. Így gasztronómiai marketing trendek segítségével biztosíthatod, hogy az étlappal az emberek a vágyott nyári élményt kapják. Éttermed a turisták nyaralásának fénypontjává, valamint tartózkodási oázissá teheted azok számára, akik ebben a szezonban nem utaznak annyit. Élénk dizájnokkal és színekkel, valamint a menüt díszítő vagy bizonyos menüelemekre felhívó szórakoztató grafikákkal varázsold nyaralási hangulatba ügyfeleid. Válasz olyan színeket, amelyek illeszkednek márkádhoz, de jellegzetes nyári hangulatot kölcsönöznek.
Jelöld ki a különleges elemeket
Hozz létre egyedi tárgyakat a nyárra, asztaldíszeket vagy az étterem díszítésére szolgáló eszközöket. Ha például egy ételt kiemelsz a többi közül azzal, hogy a különlegességek közé sorolod vagy más betűtípust használsz, akár exkluzív ajánlat ként nevezed meg, akkor az feltűnik a vásárlók számára, és sürgős rendelést kelt. Különböző gasztronómiai trendekkel kiemelheted ezeket a menüben, mint például fényképekkel és grafikákkal, élénk színekkel. A stratégiailag elhelyezett fénykép felhívhatja a figyelmet bizonyos menüelemekre, és bepillantást engedhet az ügyfeleknek, mire számíthatnak, ezért ügyelj arra, hogy jó minőségű fényképeket használj. Nézőcsalogató gasztronómiai marketing trendek egyike a különféle fotók és más újítások elhelyezkedése, például, hogy néhány jó fotót úgy helyezel el étlapban, hogy az a tetején vagy borítóján legyen, hogy az ügyfelek először lássák őket. Természetesen feltétlenül címkézd fel őket, hogy mindenki tudja, mit kell rendelnie!
Add el a nyarad!
Ideje motiválni, és kihasználni a nyár folyamán megnövekedett gyalogosforgalom előnyeit. Tegyél maradandó benyomást az újabb ügyfelekre, és emlékeztesd a törzsvendégeket, hogy miért szeretik annyira az éttermed. Számos gasztronómiai marketing trend alkalmazható a nyári hónapokban, de a legkönnyebb kezdeni a menüvel. Használd a dizájnt és éld ki kreativitásod, hogy átalakítsd éttermet erre az időszakra.