gasztonómia marketing felépítése; gasztronómia marketing lépésről lépésre; gasztronómia marketing kezdőknek; gasztronómia marketing alapjai

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát


2022/06/24
Szeder

A gasztronómia marketingje egy kicsit összetettebb. Az étel és a kultúra kombinációja, de sokan úgy vallják a kettő együtt. Azonban, mint mindenhez, ehhez is elengedhetetlen tényező a marketing, de legfőképp egy saját brand. Nem elég, ha sok vásárlód van próbálj a „nagy halak” -ra is koncentrálni. Egy sikeres márka felépítése után már nem az dönt, hogy kikkel kell együtt dolgoznod. Építsd fel a branded megfelelően a gasztronómia marketing trükkjeivel és legyél te az, akivel együtt akarnak dolgozni, akiért versengenek az ügyfelek. Fontos, hogy legyél tudatos! A határozottság, a pontosság, és a tudatosság mind a gasztronómia marketingen fog megtérülni.

A gasztronómia marketing első lépése

Vizuális megjelenés a gasztronómia marketingben

Mint minden marketingnél, így a gasztronómia marketingnél is fontos a célközönség meghatározása, bár az ételek nem korhoz vagy nemhez kötöttek. Ahhoz, hogy hatékonyabb legyen ne próbáljunk meg mindenkinek megfelelni. Túl nagy terület lefedésére való törekvésbe bele törhet a bicskánk. A legfontosabb azonban, hogy márkádnak üzenete legyen. Gondolkozz el milyen kérdések merülhetnek fel a vevőben és márkád legyen válasz ezekre a kérdésekre. Nem szabad túl gondolni, mert akkor egy füstbe ment terv lesz belőle, amivel nem hatunk a vevőkre. Érd el, hogy azt gondolják rólad és éttermedről, amit szeretnéd, hogy gondoljanak. Irányíts! A cél, hogy téged válasszanak.

 



Építs márkát tudatosan

Hozz létre egy olyan arculatot, aminek használatával a célközönség minden felületen tud találkozni. Készíts olyan logót, ami nem túl zsúfolt még is az üzenete a lényeget mondja el a vevőknek. Határozd meg az üzeneted. A legfontosabb, hogy nézőcsalogató legyen. A gasztronómiában rengeteg színes étellel találkozhatunk. Különböző kulturális ételekkel, különböző kultúrák vegyítésével. Felejtsük el a megszokott kerek tányért és síkokra vágott csirkemellet. A gasztronómia pont arról szól, hogy az ételek milyen módon tudnak más és más formát önteni. Ennek az ágazatnak ez már magában egy nagy löketet ad a gasztronómia marketingben.

 

Miért is ne foglalkozhatnál a gasztronómia marketinggel te is egy kicsit?

A gasztronómia marketing fontos eszköze, hogy tűnj ki a tömegből! Ma már egyre elterjedtebb a főzés és az ízek világa, a gasztronómia szó szinte minden étterem oldalán szerepel. Határozd meg te miért vagy más, a te oldalad az éttermet miben különbözik a versenytársakétól.

 

Üzenj vizuálisan

A marketing lényege, hogy felfigyeljenek az adott témára. Ez a gasztronómia marketing esetében sincs másképp és ennek legjobb módja a jó fotó, amin mindenkinek megakad a szeme és az oldalak görgetése közben megálljt parancsol. Szinte késztetést ad, hogy rá kattintsunk a képhez tartozó tartalom megtekintéséhez. A gasztronómiát nem elég nézni, de át is kell élni, viszont, ha egy kép jól összeállított, tökéletes fényviszonyokkal van le fotózva, kiemelve az étel színességét akkor valóságosnak tűnhet. Szinte érezni fogjuk az étel ízét a szánkban.

Ha jobbá szeretnéd tenni éttermed gasztronómia marketingjét, kress minket bizalommal: Gasztronómia marketing







Legfrissebb cikkek


Étterem marketing trend az iskolakezdéshez
A nyár az éttermek élénk szezonja, tele promóciós lehetőségekkel és étterem marketing trendekkel. Hosszú a nappal, jó az idő, a gyerekek és a tinédzserek nem járnak iskolába, és óriási a bevételi lehetőség. Ne félj ha vége ennek a szezonnak, mert az iskolába való visszatérés a sarkon van, és az évnek ebben az időszakában rengeteg promóciós lehetőség adódik.
3+1 tipp az étterem Facebook-marketing fellendítéséhez 2022-re
A Facebook elérése és léptéke hatalmas. A vállalkozások összességében több mint 2,3 milliárd havi aktív felhasználó elérésére képesek a Facvebookon. Egy étterem Facebook-marketingje nagyszerű eszköz a megcélzott ügyfelek eléréséhez, mivel minden hirdetés nagymértékben testre szabható. A hirdetés létrehozásakor a hely, a demográfiai és a profiladatok alapján számos lehetőség közül választhatsz, hogy eldöntsd, kik lássák a hirdetést. Ezután beállíthatod az étterem Facebook-marketingje költségkeretét, és meghatározhatod, hogy a hirdetés mennyi ideig fog megjelenni ezen a közösségi média platformon. Azt is kiválaszthatod, hogy milyen típusú elköteleződést szeretnél ezzel a hirdetési kampánnyal ösztönözni pl.: kattintások, megtekintések, megjelenítések, kedvelések, megosztások, amelyek a Facebook algoritmusát e célok felé irányítják.
3+1 tipp az étterem Facebook-marketing fellendítéséhez 2022-re
A Facebook elérése és léptéke hatalmas. A vállalkozások összességében több mint 2,3 milliárd havi aktív felhasználó elérésére képesek a Facvebookon. Egy étterem Facebook-marketingje nagyszerű eszköz a megcélzott ügyfelek eléréséhez, mivel minden hirdetés nagymértékben testre szabható. A hirdetés létrehozásakor a hely, a demográfiai és a profiladatok alapján számos lehetőség közül választhatsz, hogy eldöntsd, kik lássák a hirdetést. Ezután beállíthatod az étterem Facebook-marketingje költségkeretét, és meghatározhatod, hogy a hirdetés mennyi ideig fog megjelenni ezen a közösségi média platformon. Azt is kiválaszthatod, hogy milyen típusú elköteleződést szeretnél ezzel a hirdetési kampánnyal ösztönözni pl.: kattintások, megtekintések, megjelenítések, kedvelések, megosztások, amelyek a Facebook algoritmusát e célok felé irányítják.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!