gasztonómia marketing felépítése; gasztronómia marketing lépésről lépésre; gasztronómia marketing kezdőknek; gasztronómia marketing alapjai

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát


2022/06/24
Szeder

A gasztronómia marketingje egy kicsit összetettebb. Az étel és a kultúra kombinációja, de sokan úgy vallják a kettő együtt. Azonban, mint mindenhez, ehhez is elengedhetetlen tényező a marketing, de legfőképp egy saját brand. Nem elég, ha sok vásárlód van próbálj a „nagy halak” -ra is koncentrálni. Egy sikeres márka felépítése után már nem az dönt, hogy kikkel kell együtt dolgoznod. Építsd fel a branded megfelelően a gasztronómia marketing trükkjeivel és legyél te az, akivel együtt akarnak dolgozni, akiért versengenek az ügyfelek. Fontos, hogy legyél tudatos! A határozottság, a pontosság, és a tudatosság mind a gasztronómia marketingen fog megtérülni.

A gasztronómia marketing első lépése

Vizuális megjelenés a gasztronómia marketingben

Mint minden marketingnél, így a gasztronómia marketingnél is fontos a célközönség meghatározása, bár az ételek nem korhoz vagy nemhez kötöttek. Ahhoz, hogy hatékonyabb legyen ne próbáljunk meg mindenkinek megfelelni. Túl nagy terület lefedésére való törekvésbe bele törhet a bicskánk. A legfontosabb azonban, hogy márkádnak üzenete legyen. Gondolkozz el milyen kérdések merülhetnek fel a vevőben és márkád legyen válasz ezekre a kérdésekre. Nem szabad túl gondolni, mert akkor egy füstbe ment terv lesz belőle, amivel nem hatunk a vevőkre. Érd el, hogy azt gondolják rólad és éttermedről, amit szeretnéd, hogy gondoljanak. Irányíts! A cél, hogy téged válasszanak.

 



Építs márkát tudatosan

Hozz létre egy olyan arculatot, aminek használatával a célközönség minden felületen tud találkozni. Készíts olyan logót, ami nem túl zsúfolt még is az üzenete a lényeget mondja el a vevőknek. Határozd meg az üzeneted. A legfontosabb, hogy nézőcsalogató legyen. A gasztronómiában rengeteg színes étellel találkozhatunk. Különböző kulturális ételekkel, különböző kultúrák vegyítésével. Felejtsük el a megszokott kerek tányért és síkokra vágott csirkemellet. A gasztronómia pont arról szól, hogy az ételek milyen módon tudnak más és más formát önteni. Ennek az ágazatnak ez már magában egy nagy löketet ad a gasztronómia marketingben.

 

Miért is ne foglalkozhatnál a gasztronómia marketinggel te is egy kicsit?

A gasztronómia marketing fontos eszköze, hogy tűnj ki a tömegből! Ma már egyre elterjedtebb a főzés és az ízek világa, a gasztronómia szó szinte minden étterem oldalán szerepel. Határozd meg te miért vagy más, a te oldalad az éttermet miben különbözik a versenytársakétól.

 

Üzenj vizuálisan

A marketing lényege, hogy felfigyeljenek az adott témára. Ez a gasztronómia marketing esetében sincs másképp és ennek legjobb módja a jó fotó, amin mindenkinek megakad a szeme és az oldalak görgetése közben megálljt parancsol. Szinte késztetést ad, hogy rá kattintsunk a képhez tartozó tartalom megtekintéséhez. A gasztronómiát nem elég nézni, de át is kell élni, viszont, ha egy kép jól összeállított, tökéletes fényviszonyokkal van le fotózva, kiemelve az étel színességét akkor valóságosnak tűnhet. Szinte érezni fogjuk az étel ízét a szánkban.

Ha jobbá szeretnéd tenni éttermed gasztronómia marketingjét, kress minket bizalommal: Gasztronómia marketing







Legfrissebb cikkek


Digitális marketing éttermeknek: ezek a legújabb étterem marketing trendek 2023-ban
Az éttermek digitális marketingje talán még sose volt ennyire fontos, mint most. Manapság minden iparágnak szüksége van digitális marketingre, de ez különösen igaz a vendéglátásra. A technológia fejlődésével és a fogyasztói szokások változásával a digitális marketing is megváltozott, folyamatosan új platformok és technikák jelennek meg. Ebben a cikkben megtudhatod a digitális marketing titkait, és azt, hogy hogyan működhet ez a te vállalkozásod tekintetében is. 
A sikeres közösségi média marketing titkai éttermek esetében
A közösségi média használata manapság már nem szimpla előny más cégekkel szemben, hanem az online érvényesülés alapvető feltétele éttermek számára is. A közösségi platformokat összesen több, mint a világ népességének fele használja, így páratlan marketinglehetőségeket kínál szinte minden létező vállalat számára.
Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!