gasztonómia marketing felépítése; gasztronómia marketing lépésről lépésre; gasztronómia marketing kezdőknek; gasztronómia market

HU EN

Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát

A gasztronómia marketingje egy kicsit összetettebb. Az étel és a kultúra kombinációja, de sokan úgy vallják a kettő együtt. Azonban, mint mindenhez, ehhez is elengedhetetlen tényező a marketing, de legfőképp egy saját brand. Nem elég, ha sok vásárlód van próbálj a „nagy halak” -ra is koncentrálni. Egy sikeres márka felépítése után már nem az dönt, hogy kikkel kell együtt dolgoznod. Építsd fel a branded megfelelően a gasztronómia marketing trükkjeivel és legyél te az, akivel együtt akarnak dolgozni, akiért versengenek az ügyfelek. Fontos, hogy legyél tudatos! A határozottság, a pontosság, és a tudatosság mind a gasztronómia marketingen fog megtérülni.

A gasztronómia marketing első lépése

Vizuális megjelenés a gasztronómia marketingben

Mint minden marketingnél, így a gasztronómia marketingnél is fontos a célközönség meghatározása, bár az ételek nem korhoz vagy nemhez kötöttek. Ahhoz, hogy hatékonyabb legyen ne próbáljunk meg mindenkinek megfelelni. Túl nagy terület lefedésére való törekvésbe bele törhet a bicskánk. A legfontosabb azonban, hogy márkádnak üzenete legyen. Gondolkozz el milyen kérdések merülhetnek fel a vevőben és márkád legyen válasz ezekre a kérdésekre. Nem szabad túl gondolni, mert akkor egy füstbe ment terv lesz belőle, amivel nem hatunk a vevőkre. Érd el, hogy azt gondolják rólad és éttermedről, amit szeretnéd, hogy gondoljanak. Irányíts! A cél, hogy téged válasszanak.

 

Építs márkát tudatosan

Hozz létre egy olyan arculatot, aminek használatával a célközönség minden felületen tud találkozni. Készíts olyan logót, ami nem túl zsúfolt még is az üzenete a lényeget mondja el a vevőknek. Határozd meg az üzeneted. A legfontosabb, hogy nézőcsalogató legyen. A gasztronómiában rengeteg színes étellel találkozhatunk. Különböző kulturális ételekkel, különböző kultúrák vegyítésével. Felejtsük el a megszokott kerek tányért és síkokra vágott csirkemellet. A gasztronómia pont arról szól, hogy az ételek milyen módon tudnak más és más formát önteni. Ennek az ágazatnak ez már magában egy nagy löketet ad a gasztronómia marketingben.

 

Miért is ne foglalkozhatnál a gasztronómia marketinggel te is egy kicsit?

A gasztronómia marketing fontos eszköze, hogy tűnj ki a tömegből! Ma már egyre elterjedtebb a főzés és az ízek világa, a gasztronómia szó szinte minden étterem oldalán szerepel. Határozd meg te miért vagy más, a te oldalad az éttermet miben különbözik a versenytársakétól.

 

Üzenj vizuálisan

A marketing lényege, hogy felfigyeljenek az adott témára. Ez a gasztronómia marketing esetében sincs másképp és ennek legjobb módja a jó fotó, amin mindenkinek megakad a szeme és az oldalak görgetése közben megálljt parancsol. Szinte késztetést ad, hogy rá kattintsunk a képhez tartozó tartalom megtekintéséhez. A gasztronómiát nem elég nézni, de át is kell élni, viszont, ha egy kép jól összeállított, tökéletes fényviszonyokkal van le fotózva, kiemelve az étel színességét akkor valóságosnak tűnhet. Szinte érezni fogjuk az étel ízét a szánkban.

Ha jobbá szeretnéd tenni éttermed gasztronómia marketingjét, kress minket bizalommal: Gasztronómia marketing

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések