gasztronómiai marketing tippek, tanácsok; gasztronómiai marketing tipp étterem weboldalhoz; gasztronómiai marketing tippek; gasztronómiai marketing tippek profiknak; gasztronómiai marketing tipp éttermeknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Gasztonómiai marketing tipp -Tökéletesítsd éttermed weboldalát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Gasztonómiai marketing tipp -Tökéletesítsd éttermed weboldalát


2022/07/14
Szeder
Az étterem weboldala gyakran az első dolog, amit valaki meglát, miután beírta a vállalkozás nevét a Google-ba. Ha az érdeklődők az étterem webhelyére kattintanak, és azt látják, hogy a design elavult, nincs egyértelmű online rendelési lehetőség, nincs link a foglaláshoz, és nincs egyszerű módja az étlap megtekintésének, az óriási elszalasztott lehetőség, és rossz benyomást kelt. Ezért nagyon fontos, hogy a gasztronómiai marketing tippeket ne csak olvasgasd az interneten és ábrándozz arról, hogy ez tényleg milyen hasznos lehet. Alkalmazd őket!
Gasztronómiai marketing tippek weboldalakhoz

Gasztronómiai marketing tipp, hogy meg tedd az első lépést

Annak biztosítása, hogy egy weboldal megfeleljen a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás alapjainak. Ezek a műveletek elősegítik, hogy az étterem saját webhelye megelőzze a versenytársak weboldalait, például az Instagramon vagy a Facebookon, amelyeken az étterem szerepelhet. Az éttermek számára prioritásként kezelendő SEO-taktikák közé tartozik a releváns kulcsszavakra és keresési kifejezésekre való optimalizálás, a webhely gyors betöltésének biztosítása, valamint a webhely minden eszköztípusra való kompatibilitása. Ezek a gasztronómiai marketing tippek könnyebbek, ha a weboldalt egy olyan platform alapjára építed, amelyben ezek a szempontok be vannak építve.

Gasztronómiai marketing tipp -Második lépés

Fontos, hogy a webhelyet márkássá és könnyen navigálhatóvá tegyük. Amint az oldal betöltődik, az oldal fejléc-navigációjában egyértelmű lista legyen a releváns opciókról, mint például a menük, helyszínek és étkezési lehetőségek, házhozszállítás lehetőségének megtekintése. A dizájn legyen a márkára jellemző, hogy véletlenül se tévesszék össze éttermed egy másik étteremmel. Tartalmazzon ételképeket, hiszen a képzelőerő határtalan lehet, de adjunk egy támaszpontot, amivel elkötelezheted az ügyfeleket, hogy téged válasszanak. Az étterem webes felületeinek használata közben biztosítsd, hogy az étterem webhelyei összhangban legyenek, jelöld meg közösségi média oldalaid ezzel elérve, hogy gasztronómiai marketing tippeken keresztük az online marketinged aktivitásod fokozódjon. Legyen miden összhangban éttermed dizájnjával.



Gasztronómiai marketing tipp -Dolgozz ki egy válaszstratégiát

A véleményekre válaszolni aligha szórakoztató, különösen, ha negatívak. Egy jó gasztronómiai marketing tipp megfogadása és azzal egy alapos értékelési válaszstratégia kialakítása sose válik hátrányodra. Ezzel megakadályozhatod, hogy az étterem elveszítsen ügyfeleket, mielőtt esélye lenne kapcsolatba lépni velük. Ennek az az oka, hogy ha valaki éttermet keres a Google-on, a Facebookon vagy a TripAdvisoron vagy bármilyen webes felületen, ahol erre lehetősége van, egy rossz vélemény is elég lehet a bizonytalansághoz.

Gasztronómiai marketing tipp -Taktika?

Szánj minden nap 10 percet (igen, minden nap) arra, hogy válaszolj a véleményekre, legyenek azok pozitívak, negatívak vagy vegyesek. Ezzel a gasztronómiai marketing tippel megmutathatod a felhasználóknak, hogy az étterem mennyire elkötelezett az ügyfelektől való tanulás és a visszajelzéseik alapján történő cselekvés iránt. Ráadásul a nagyszerű véleményekre adott válaszok utólag megváltoztathatják az emberek véleményét. Éreztesd velük, hogy az ő véleményük igen is számít. Kerüld el a megszokott sablon szövegek írását, ehelyett tedd személyessé a választ, hogy érezzék ez ne egy automatizált visszajelzés.

Gasztronómiai marketing tipp -Mesélj

A legtöbb felhasználót csak a képek, illusztrációk érdeklik, de ne feledkezz meg azokról sem, akik olvasni szeretnek. Mesélj magadról, az éttermedről, az ételekről, amiket felszolgálsz. Legyen tömör, de lényegre törő. Pár másodperced van arra, hogy a felhasználó figyelme rád irányuljon, ezért fontos, hogy ezalatt a rövid idő alatt megnyerd magadnak őket, és az oldalon maradjanak. A gasztronómiai marketing tippek nem csak arról szólnak, hogy növelhesd a konverziókat a lehető legegyszerűbb módon, hanem arról is, hogyan tűnj ki a versenytársaktól. Hogyan legyél kreatív, úgy, hogy minden szükségletet kielégíts, de elsősorban a célközönségét. Hass az érzelmekre, az érzékszervekre. Igen ezt akár egy online felületen keresztül is megteheted, anélkül, hogy éreznék az étel illatát.

Gasztronómiai marketing tipp -Kapcsolattartás

Talán mind közül ez az egyik legfontosabb gasztronómiai marketing tipp. Jelöld meg az éttermed címét, egy telefonszámot, egy e-mail címet, mindent, amivel kapcsolatba tudnak lépni az étteremmel. Mi értelme az eddig elhangzott gasztronómiai marketing tippeknek, ha a felhasználók nem tudják hova kell menni, kihez tudnak fordulni vagy kit kell hívni, hogy bármilyen információt megszerezhessenek éttermedről. Ezeket az információkat kreatív módon is el tudod rejteni a weboldaladon. Írd ki a telefonszám első pár karakterét majd egy „KATT IDE” felirattal elrejtheted a többit ezzel még jobb konverziót generálva az oldalnak. A közösségi média oldalakon, a térképen is legyenek jelen a kapcsolattartási adatok, hogy ha megjelölik éttermed egy poszt alatt, a vendég helymeghatározását bekapcsolva már meg is tudja jelölni, hogy hol vacsorázik. A weboldaladon azok számára, akik nem kocsival fogják megközelíteni éttermed, leírhatod nekik milyen tömegközlekedési eszközzel érdemes és egyszerű eljutni hozzád.

Legyél új, friss, nyitott. Mindenki ezt fogja értékelni a sok kis apró gasztronómiai marketing tippek mellet, amiket bevesz.

A megvalósításban segítünk! Keress minket bizalommal! Gasztronómiai marketing tipp



Gasztromarketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!