Vendéglátás marketing tippek, tanácsok; Vendéglátás marketing tippek szadabtéri étkeztetéshez; Vendéglátás marketing tippek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Vendéglátás marketing tipp -A szabadtéri étkezés maximalizálása

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vendéglátás marketing tipp -A szabadtéri étkezés maximalizálása


2022/07/18
Szeder

A szabadtéri étkezés lehetővé teszi a vendégek számára, hogy kényelmesen és biztonságban érezzék magukat, és hozzájárulhatnak az étterem foglalásainak és a vendégek számának növeléséhez a nyári csúcsidőszakokban. Ez több, mint extra ülőhely a teraszok rendelkeznek azzal a rugalmassággal, amely a beltéri étkezőből hiányozhat, pl. a dohányzó vendégek szabadon elszívhatják elektromos cigarettájukat vagy épp a rendes cigarettájukat, állatbarát, hiszen terasz kültéri helység, miért ne tartózkodhatnának ott a vendégek házi kedvenceikkel. A fent említett néhány egyértelmű lehetőséggel és vendéglátás marketing tippjeinkkel hatékonyan kihasználhatod a kültéri étkezés lehetőségeit, ami óriási bevételnövelő lehet.

Vendéglátás marketing tipp a szabadtéri étkezéshez

Vendéglátás marketing tipp -Növeld a hatékonyságot

Csak azért, mert növeled az éttermi kapacitást, nem jelenti azt, hogy a munkaerőköltségeinek az egekbe kell emelkedniük. Éttermed WIFI hálózatát terjeszd ki, hogy a terasz bármely szegmensében ugyan olyan jelerősségű és gyorsaságú internet hozzáférést biztosíts vendégeidnek. Az érintés nélküli fizetési lehetőségeknek köszönhetően már hordozható bankkártya terminálokkal a felszolgáló ki tudja vinni a terminált a vendéghez így kényelmesebbé téve magát a fizetést is. Egyszerűen nincs elég felszolgáló személyzete? Egy másik vendéglátás marketing tipp, amelyről már beszéltünk előző cikkünkben a QR-kódok alkalmazása, így a vendégek rendelhetnek és fizethetnek telefonjukról. A hatékonyabb terasz kevésbé túlterhelt kulináris csapatot jelent.

Vendéglátás marketing tipp -Gondold át alaposan

Fontos vendéglátás marketing tipp, amit muszáj szem előtt tartanod, ha szabadtéri étkezésről van szó, ugyanis a szabadtéri étkezés új szempontokkal jár: mi a tartalék terv eső esetére? Hogyan helyezzük el az asztalokat? Hogyan biztosítható, hogy a papír menük ne repüljenek el? Legalább részleges lefedettség biztosításával, esernyőkkel vagy háromfalú szerkezetekkel, rossz idő esetén is fenntartható a szabadtéri étkezés. A QR-kóddal elérhető digitális menük kiküszöbölik annak kockázatát, hogy a papír menüket elsodorják a nyári szellők. A közösségi asztalok kötetlen, szórakoztató légkört teremtenek. A közös tér rugalmasságot biztosít, hogy több vendéget szolgálhass ki.



Vendéglátás marketing tipp -Tervezz

A szabadtéri étkező egy üres vászon, ahol a hangulatos leánybúcsúk és a meghitt családi vacsorák egyformán otthon érezhetik magukat. Vendéglátás marketing tipp szólhat magáról a dizájnról is. Az asztal elrendezésének vagy rendelési folyamatának megváltoztatása segíthet több vendég fogadásában és újak elérésében. Az olyan vendéglátás marketing tippek, mint a különleges események például az élőzene, ünnepi hangulatot kölcsönözhetnek a térnek, és hétről hétre új embereket vonzanak be. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy ha valaki elmegy egy különleges étterembe az a közösségi média oldalán általában poszt vagy napi történet formájában közzéteszi. Teremtsünk olyan különleges és stílusos éttermet, hogy ezeknek a megosztásoknak a számát, amelyen éttermed megjelölhetik, növelni tudjuk. Kínálj fel egy villásreggelit teljes kiszolgálással, majd a nap folyamán tematikát válthatsz az ebédre, később pedig a vacsorára, ahol a vendégek QR-kóddal rendelhetnek, és nyugodtan elfogyaszthatnak egy italt. Ugyanolyan forgalmas környezet, kevesebb munkaerőköltség.

Vendéglátás marketing tipp -Speciális terasz menü

A nyüzsgő terasz nem feltétlenül jelent stresszes konyhai személyzetet. A speciális teraszmenü és pár vendéglátás marketing tipp segítségével több minimalizálhatod az étkezési költségeket ezen az előnyben részesített helyen. Gyorsan módosíthatod a QR-kóddal elérhető digitális menüt, amellyel a nap bizonyos szakaszaiban kiemelheted a különböző ajánlatokat. Nagy volumenű csoportoknál válasz olyan gyorskiszolgálású termékeket (magas haszonkulcs mellett), amelyeket percek alatt eljuthatnak a vendégekhez, és a lehető legtöbb vendéget megörvendezteti.

Vendéglátás marketing tipp -Legyél események házigazdája

Ha a teraszt magánrendezvényekre bérelhető, akkor ez hatékony eszköz lehet az eladások fellendítésére és vendéglátás marketing tippek segítségével, marketingjelenlétének bővítésére, amikor a vendégek megosztják emlékeiket a közösségi médiában. A vendégélmény nem csak az étkező négy falán belül történik. Mivel a vendégek több mint egy órát is hajlandók várni a szabadtéri asztalokra, kulcsfontosságú, hogy a szerverek olyan élményt nyújtsanak, amire érdemes várni.

Keress minket bizalommal: Vendéglátás marketing tipp



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!