étterem marketing tipp a QR-kódhoz; étterem marketing tipp kezdőknek; étterem marketing tipp profiktól; étterem marketing tipp, hogy modernebb legyél

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem QR-kóddal -6 étterem marketing tipp a sikerhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem QR-kóddal -6 étterem marketing tipp a sikerhez


2022/07/06
Szeder

A személyzethiány leküzdésében és a hatékonyság javításán is segített. Ennek ellenére még mindig sok tévhit él a QR-kódok legjobb megvalósításaival kapcsolatban.

1. tévhit: Egyszerűen bekapcsolhatja a QR-kódokat az éttermében anélkül, hogy bármilyen működési változtatást kellene végrehajtania, és tökéletesen működik.

2. tévhit: A QR nem működik jól az előkelő, teljes körű szolgáltatást nyújtó koncepciók esetében, mert rossz vendégélményt teremt.

 

a legmodernebb étterem marketing tipp

Az igazság az, hogy a QR-kódok, mint étterem marketing tipp, helyes használata valóban segíthet éttermednek a jobb vendégélmény kialakításában azáltal, hogy az ügyfelek irányítják a rendelési folyamatot, és felszabadítja a személyzetet, hogy az étkezési élmény vendégszeretetére összpontosíthass. Ráadásul a QR-kódok segíthetnek a bevétel növelésében, valamint a nagyobb borravalókkal a munkatársak házhoz szállításában. Ez azonban nem véletlenül történik. Átgondolt fejlesztéseket igényel a működése és a QR-kódok bemutatása a vendégek számára.

1. Javíts a tálalás stílusán étterem marketing tippekkel

Mi történik, miután a vendég beolvas egy QR-kódot, és leadja a rendelést? Erre a kérdésre nincs mindenkire érvényes válasz. Ez az éttermétől, a környezetétől és attól függ, hogyan tudja a legjobban racionalizálni működését. A felszolgálók először az italokat szállítják az asztalra, majd az ételt, ha kész? A vendégek a pultnál vagy az ablaknál vegyék fel ételeiket? Hogyan adják le a rendeléseiket azok az ügyfelek, akik nem használnak mobiltelefont? Ki a felelős az asztalok megosztásáért, különösen most, hogy gyorsabban forgatja majd az asztalokat? Fontos, hogy az étterem marketing tippek betartása mellett készíts világos tervet a QR-kódok bekapcsolása előtt, majd az első pár nap után állj készen az új folyamat újraértékelésére, hogy kisimíthasd a ráncokat. Minden asztalnál helyezhetsz el QR-kóddal ellátott laminált az étterem logójával díszített lapot. Így nem kell a vendégnek sem mennie sehova, hogy leolvashassa a QR-kódot.



2. Mondd el vendégeidnek, mire számíthatnak.

Igen, manapság a legtöbb ember tudja, hogyan kell QR-kódot beolvasni a telefonjával, de az Az éttermi élményed egyedülálló, ezért ügyelj arra, hogy vendégeid jól érezzék magukat, világossá téve, hogy mit kell tenniük. Kezd azzal az étterem marketing tippel, hogy minden QR-kód jól látható a vendégek számára, akár magára az asztallapra, akár egy plakátra vagy menükártyára van ragasztva. De ne állj meg itt! Adj meg néhány marketing anyagot étterem marketing tippekre építve, hogy a hatékonyság még jobb legyen, vagy jelzést, amely elmagyarázza a folyamatot. Legyen rövid és egyszerű. Gyakran csak három alapvető lépést kell megfogalmazni, például:

1. Olvassa be a kódot

2. Rendeljen

3. Hozzák is az ételt!

Ügyelj arra, hogy éttermednek QR-élményt adj meg. A jelzések terén számos lehetőség közül választhatsz, az ajtómatricáktól a palatáblákig, plakátokig és menükártyákig. Válassz egy lehetőséget – vagy több lehetőséget, amely illeszkedik éttermed hangulatához. Lépj digitálisba, és állítsd be a vendégek elvárásait, mielőtt megérkeznek, és magyarázd el a QR-megrendelését és fizetési folyamatát a weboldaladon és a közösségi oldalakon.

3. Képezd a személyzetet

Ha QR-rendelést használsz, a kiszolgáló személyzetnek többé nem kell a rendelések felvételére összpontosítania. Ez felszabadítja őket, hogy több asztalt lefedjenek, és jobb vendégélményt biztosítsanak… de csak akkor, ha kiképezték, mit kell tenniük. Ez különösen igaz az első egy-két hétre, amikor elkezdi használni a legmodernebb étterem marketing tippet, a QR-kódot. Ha vannak hostesseid, kérd meg, hogy magyarázzák el a QR-rendelés folyamatát, miközben a vendégeket a helyükre kísérik. Győződj meg arról, hogy vendégeid ismerik a QR-megrendelés mobilélményét, így segíthettek azoknak az ügyfeleknek, akiknek segítségre van szükségük, vagy kérdéseik vannak a folyamattal kapcsolatban – és szükség esetén manuálisan is leadhatnak rendeléseket. A munkatársak ajánlásának megszerzése sokkal személyesebb élményt nyújt, még akkor is, ha a QR-rendelés népszerű kiegészítőket javasol. Továbbra is a személyzet végezzen el minden olyan apróságot, ami különlegessé teszi éttermed, például ellenőrizni kell a vendégeket, megkérdezni, hogy milyen az ételük, vagy akár a leesett edényeket felszedni, vagy plusz szalvétákat szállítani a vendégnek.

4. Tartsd naprakészen menüdet étterem marketing tippel

Kevés frusztrálóbb dolog van annál, mint amikor a rendelés leadásakor ráveszi a szívét egy ételre, amelyet az étlapon lát, és csak akkor veszi észre, hogy az elfogyott. Szerencsére a QR megkönnyítheti a menü valós idejű frissítését, így a vendégek nem jutnak erre a sorsra. Tartsa naprakészen étlapját az esetleges változásokkal és szezonális ajánlatokkal.

5. Tartsd elégedetten a személyzetet az előre beállított borravaló összegekkel.

A QR-t használó éttermekben jellemzően jelentős emelkedés tapasztalható az átlagos borravalóban. Kombináld ezt azzal az étterem marketing tippen alapuló ténnyel, hogy gyorsabban forgathatja az asztalokat, és ez az átlagos érték általában megnő a QR-rendeléssel, és az étterem sokkal nagyobb borravalót generálhat QR-rendeléssel – ezzel segítve a személyzetet, hogy növelje a hazavitelüket. Fizetés, ami mindenkit boldoggá tesz. Annak érdekében, hogy a vendégek barátságosan bökjenek, előre beállíthatja a javasolt borravaló összegeket, amelyek a mobil QR-fizetési oldalán jelennek meg. A vendégek bármikor választhatnak egy egyedi összeget, ha akarnak, de például a környéken javasolt 18%, 20% és 22% összegek használata a legtöbb vendéget arra ösztönözi, hogy többet fizessen, mint a régi 15%.

6. Kiszállítás, ha az étterem elfoglalttá válik

A QR-rendelés végrehajtásakor ne feledkezzen meg a hátsó házról. Győződj meg arról, hogy konyhai személyzet készen áll arra, hogy átlagosan több rendelést hajtson végre QR-megrendeléssel, de ez még nem minden. Ha az étkezés az elsődleges üzletága, akkor érdemes étterem marketing tippeken alapuló készenléti tervet is készítenie annak biztosítására, hogy ne legyen elárasztva az elvitel és házhozszállítás rendelése, amikor nyüzsgő étkezési területei vannak. Végül is a QR-rendelés egyike azoknak a valódi technológiai megoldásoknak, amelyek egyszerűek és hatékonyak és a legmoderneb étterem marketing tippé vált. Segíthet leküzdeni a létszámhiányt, miközben megtarthatja alkalmazottait, javíthatja haszonkulcsát, és jobb vendégélményt teremthet. Csak legyen stratégiai, hogyan csinálja.

Ez a 6 étterem marketing tipp remek kiindulópont ahhoz, hogy odaérjen. Megvalósításáért keressen minket bizalommal. Étterem marketing tipp.



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!