online étterem marketing tanácsok; online étterem marketing költségvetés; az online étterem marketing lényege; az online étterem marketing összetevői

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Online étterem marketing -tippek, tanácsok

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Online étterem marketing -tippek, tanácsok


2022/08/01
Szeder

Az online étterem marketing lényege, hogy kapcsolatot teremts az ügyfelekkel, bárhol is legyenek, és erős kapcsolatokat ápoljon. Az online étterem marketing lehetővé teszi, hogy őszinte vendégszeretetet mutass vendégeinek, amikor nincsenek az étterem négy falán belül.

online étterem marketing tulajdonosoknak

Az online étterem marketing legnyilvánvalóbb előnye, hogy növeli a bevételt azáltal, hogy növeli vállalkozásod nem csak online, hanem akár gyalogos forgalmát is. Az online étterem marketing további előnyei:

  • Növeli a visszajáró és a törzsvendégek számát.
  • Új munkatársakat vonz.
  • Növeli a márka ismertségét.
  • Új közönségekhez és piacokhoz vezet be.
  • Megnyitja az új üzleti partnerségek és együttműködések lehetőségeit.
  • Új lehetőségeket teremt a forgalmazók és szállítók számára.

Mennyit költs online étterem marketingre?

Mint az éttermi tevékenység sok más aspektusa esetében, az éttermi marketingnek sincs mindenkire érvényes megközelítése, és nincs egy varázslatos szám sem, amikor arról van szó, hogy mennyit kell éttermi marketingre költened. Néhány marketing, például a közösségi média, teljesen ingyenes lehet. Az online étterem marketing és a közösségi média marketing organikus (vagy ingyenes) és fizetett közzétételre oszlik. Az organikus posztolás nem kerül semmibe fényképeket, videókat és üzeneteket tehetsz közzé az étterem közösségi oldalain anélkül, hogy pénzt költenél rá. Azonban, ha egy kis költségvetést különítesz el a bejegyzések fellendítésére és népszerűsítésére, az nagy hatással lehet a közönség elérésére és éttermed forgalmára. Annak eldöntéséhez, hogy a fizetett közzététel megfelelő-e az éttermedben, figyelembe kell venni a közönség méretét és elérését, a közzétételek és promóciók gyakoriságát, valamint a tartalom minőségét.



Alacsony költségvetésű online étterem marketing ötletek

A marketinggel való kezdésnek nem kell drágának lennie. Számos módja van annak, hogy nagyon alacsony költségvetéssel kezdje meg, de még mindig jó eredményeket hoz. Íme néhány ötlet a kezdéshez:

Organikus közösségi média: az Instagram, a Facebook, a Twitter és a TikTok ingyenesen hozhatsz létre fiókot és kezdheted el a bejegyzéseket. Míg a fizetett közösségi hirdetések határozottan segíthetik a fiókok gyorsabb növekedését, az organikus közösségi növekedés ugyanolyan fontos a vendégekkel való kommunikációban és a kapcsolatok kialakításában.

Webhely- és keresésoptimalizálás: A Google Cégem-profil frissítése, beleértve a weboldaladon szereplő konkrét kulcsszavakat, valamint a nyitvatartási idő, a hely, az étlap és az online rendelési platform jól látható megjelenítése a weboldalon és a Google-profilban, mindez egyszerű és ingyenes módja az online jelenlét növelésének.

E-mail marketing: Noha nem teljesen ingyenes, az e-mail marketing egy olcsó és hihetetlenül hatásos módja a közönség elérésének és megszólításának. Ha készen állsz arra, hogy növeld marketingjátékod, és egy kicsit többet költs, a következőképpen számíthatod ki, hogy mire és hol költs.

Hogyan számíthatom ki a vállalkozásom számára megfelelő online étterem marketing költségvetést?

Mielőtt elkezdenénk kiszámítani a megfelelő online étterem marketing költségvetést a konkrét koncepciódhoz, a következő mutatókat kell levonnod: Éves bevétel Bevétel havi bontásban Az étterem haszonkulcsa. Az étterem haszonkulcsának kiszámításához egyszerűen vond le az étterem éves működési költségeit a bruttó bevételből. A fenti tanácsok szerint, ha éttermed nem 10–12%-os haszonkulccsal működik, fontold meg az étlap, a készletvásárlási döntések és a termékhasználat maximalizálásának értékelését az ülőkészlet csökkentése érdekében.

Most, hogy eldöntötted, mekkora költségvetést tudsz elkülöníteni online étterem marketing kezdeményezéseinek fedezésére, ideje kidolgozni egy átfogó éttermi marketingstratégiát, amely segít elérni online étterem marketing céljaid.

Még több kérdésed van fordulj hozzánk bizalommal! Online étterem marketing



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!