szempontok az étterem online marketing stratégiához; néhány étterem online marketing stratégiai szempont; étterem online marketing stratégia kezdőknek; étterem online marketing stratégia profiknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem online marketing stratégia -Főbb szempontjok

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem online marketing stratégia -Főbb szempontjok


2022/07/22
Szeder

A lehető legtöbb platformon szeretnél aktív lenni? Étterem online marketing stratégia segítségével nem csak aktív tudsz lenni, hanem hosszútávra is tudsz tervezni. Ha azonban korlátozottak az erőforrásaid, válaszd ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbb platformokat, és összpontosítsad az erőfeszítéseidet azokra.

Étterem nline marketing stratégiai tanácsok

Tartsd meg ügyfeleid digitálisan is

Ha egyszer meggyőzted az ügyfelet, hogy vásároljon egy ételt, azt szeretnéd, ha újra és újra visszatérne. Sokkal olcsóbb megtartani egy már érdeklődő vevőt, mint újat keresni. A digitális világban digitális megoldásokra van szükség itt jön képbe az étterem online marketing stratégia. Számos ösztönzőt ajánlhatsz fel annak érdekében, hogy ismételt vásárlást kap, például hűségjutalmakat, kedvezményt a következő rendelésre, vagy különleges ajánlatot, ha ételt vásárolnak vagy beülnek éttermedbe enni. Bármilyen vállalkozásról beszélünk, annak tulajdonosának, az a célja, hogy erős kapcsolatot építsen ki ügyfelével. Ezt hívják ügyfélkapcsolat-kezelésnek. Attól a pillanattól kezdve, hogy az ügyfél megrendelte az első étkezést, használhatod az e-mail marketinget egy étterem online marketing stratégia lépésein belül az újra célzáshoz. Ezt a csatornát használhatod arra, hogy tudasd vásárlóiddal, hogy új menüvel vagy különleges ünnepi ajánlattal várod őket vissza éttermedbe.

Ösztönözz online ajánlásokat

Próbálj meg minél több pozitív hivatkozást létrehozni a különböző platformokon. Ez lehetővé teszi, hogy éttermed gyorsabban megtalálható legyen az interneten. Ösztönözd ügyfeleid, hogy írjanak véleményeket a Google-on, a Facebookon, az Instagramon és más közösségi csatornákon. Ezek a webhelyek fontosak, mivel gyakran a keresési eredmények tetején jelennek meg. Mindannyian segítenek a márka megjelenésében. Kedvezmény vagy egyéb jutalom felajánlásával még arra is ösztönözheted az ügyfeleket, hogy pozitív véleményt írjanak. De valami olyan egyszerű dolog, mint egy megjegyzés minden elvihető tasakba, amely felülvizsgálatot kér, gyorsan nagy hatással lehet.



Fontold meg az online hirdetést

Az online hirdetés jó módja annak, hogy forgalmat generálj weboldaladra, akár olyan korai stádiumban is, amikor még csak létrehoztad céged. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, az Instagram és a Google fizetett hirdetéseket kínálnak, ahol fizetni kell minden olyan ügyfélért, aki a hirdetésre kattint. Ez azt jelenti, hogy csak akkor fizetsz, ha az ügyfél érdeklődést mutat. A hirdetésekért való fizetés jó módja annak, hogy növelhesd a forgalmat, ennek mennyiségéről és minőségéről egy étterem online marketing stratégia kialakításán belül korlátokat szabhatsz. Figyelemmel kísérheted viszont a hirdetéseid hatékonyságát, és a teljesítmény alapján módosíthatod a hirdetésiek tartalmait vagy mennyiségeit is.

Kezeld a véleményeket

Az értékelés egyfajta helyes út! Fontos, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek, és az értékelések azonnali visszajelzést adhatnak erről. Néhány vélemény azonnal használható lesz: ha az ügyfél elégedetlen, mert az étel, amit házhoz rendelt, hidegen érkezett, érdemes lehet változtatni a csomagoláson. Ha valaki megjegyezte, hogy szerinte a saláta túl sok öntetet tartalmaz, érdemes lehet a fűszereket külön edénybe tenni. A potenciális ügyfeleid számára fontos, hogy az ügyfelek mit mondanak rólad online. Ezért fontos, hogy egy jól megtervezett étterem online marketing stratégiai tervvel rendszerezni tudj, így, ha most úgy tűnik nincs időd a visszajelzésekkel foglalkozni, hidd el, hogy lesz. Válaszol, különösen a negatívakra. Ha válaszolsz az ügyfélnek, és elmagyarázod, hogy mi történt rosszul, vagy egyszerűen tudatod vele, hogy legközelebb jobban fog menni, megmutatod neki, hogy törődsz vele, szeretnéd jóvátenni, és igen is számít a véleménye. Ezzel azt sugallod, hogy fontos, megbecsült vendég.

Használj e-mail marketinget rendszeres hírlevél küldésére

A digitális marketingesek számára az e-mail listák olyanok, mint az aranypor. Miután megkaptad ügyfeled e-mail címét, heti vagy havi rendszerességgel, ez a te egyedi igényeidnek megfelelő étterem online marketing stratégia összeállításától függ, küldhetsz neki e-mailt, hogy értesüljön az étlapján szereplő új ajánlatokról vagy ételekről. Ez segíthet emlékeztetni őket az újbóli rendelésre, foglalásra vagy egy különleges ajánlattal elkötelezni őket, hogy csak néhányat említsünk a lehetőségek közül. Amint az ügyfelek megszokják, hogy rendszeres ajánlataid és frissítéseid e-mailben kapják, várni fogják a hírlevelet. Ha jól csináljuk, ez hatékony eszköz lehet a hűség előmozdítására és az üzlet megismétlésére.

Tedd le az alapokat egy vonzó weboldallal

Az webhelyed vagy bármilyen közösségi média oldalad az éttermed online otthona. Potenciális vásárlóidnak átfogó képet ad a márkáról, és olyan központként működik, ahol linkeket találhatnak közösségi média csatornáira, megtekinthetik éttermed étlapjait, és még megrendelést is leadhatnak. Használj olyan étterem online marketing stratégiai, tetszetős látványelemeket mint például az ételfotó, hogy rávedd az ügyfeleket a rendelés leadására, valamint kiváló minőségű videókat, amelyek bemutatják márkád karakterét. Mivel étterem online marketing stratégia esetében nincs fizikai érintkezőpont az ügyfelekkel, ezek a webhelyek arra valók, hogy bemutasd, milyen az étterem hangulata a való világban. Ez valóban segít több ügyfelet vonzani. Próbálj meg egyszerű lenni, nehogy túlterheld a látogatókat. Meg kell adni az étterem történetét, az étlapokra és a közösségi média csatornáira mutató linkeket, valamint az olyan gombokat, mint a „Rendeljen most”, „Foglalj asztalt most” vagy a „10% kedvezmény az első rendelésből”, hogy cselekvésre ösztönözd az ügyfeleket. A jó webhelybe való befektetés kulcsfontosságú az étterem online marketing stratégiai sikerhez. A látványelemek, az oldalbetöltési idő, a minőségi tartalom és hogy az mobiltelefonra is kompatibilis felbontású legyen, ezeket mind fontos figyelemmel kísérni. Úgy érzed ez egy kicsit sok egyszerre, vegyél fel egy szakembert webhelyed beállításához és karbantartásához. Ez a te online értékesítési ablakod, tehát kifogástalannak kell lennie!

Kérdésed van vagy segítségra van szükséged keress minket bizalommal! Étterem online marketing stratégia



Online marketing stratégia éttermeknek



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!