vendéglátás mareting trendek változatosan; változatos vendéglátás marketing trendek; vendéglátás marketing trendek 2022-ben; vendéglátás marketing trend promóciókhoz; vendéglátás marketing trend tulajdonosoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Vendéglátás marketing trend -Étterem promóciós ötlet

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vendéglátás marketing trend -Étterem promóciós ötlet


2022/08/30
Juhász Nóra Szederke

Röviden a promóció, mint vendéglátás marketing trend a különleges ajánlatok létrehozásáról szól, amelyek új vendégeket juttatnak be az ajtón, és visszahozzák az egyszeri látogatókat, törzsvendégekké változtatják őket, és növelik az eladásokat. Az éttermi promóciók magukban foglalhatnak mindent, az egyedi ételek bemutatásától a happy hour akciókig, és megjelenhetnek kuponok, QR-kódok vagy e-mailben, vagy nyugtán keresztül kézbesített kedvezmények formájában.

vendéglátás marketing trend kezdőknek

Ismerd meg ügyfélköröd vendégltás marketing trenden keresztül

Lehetetlen, hogy egy promóció sikeres legyen anélkül, hogy először beazonosítanád, elemeznéd és megértenéd mind a meglévő, mind a megcélzott ügyfeleidet. Kérdezd meg magadtól: Az ügyfelek általában idősebbek vagy fiatalabbak? Családokat szeretnél célcsoportodnak? Mi motiválja vásárlóidat: egyedi élmény, új ételek kipróbálása vagy pénzmegtakarítás? Először válaszolj ezekre a kérdésekre, és sokkal könnyebben találhatsz ki, vagy alkalmazhatsz olyan vendéglátás marketing trendeket, promóciós ötleteket, amelyek elősegítik az ismételt látogatásokat.

 



Tekintsd meg vállalkozásod kihívásait a vendéglátás marketing trenddel

A vendéglátás marketing trendekkel kiegészített éttermi promóciók segíthetnek az éttermeknek leküzdeni a saját vállalkozásukra jellemző kihívásokat. A mögöttes problémákat a legjobban az éttermi értékesítési pontok rendszeréből származó adatok és elemzések segítségével lehet felfedezni. Van-e olyan része az étlapnak, amely nem elég feltűnő, vagy van olyan napszak, amikor a személyzet tétlen? Állíts be kedvezményeket azokra az élelmiszerekre, amelyek nem fogynak nagy mennyiségben, és próbálj meg boldog órát indítani csúcsidőn kívül, amikor a vendégek az akár e-mailben kapott kedvezményeket aktiválni tudják.

 

Promóció és trend, van különbség?

Egy sikeresnek tervezett promóciónak van egy nagy ívű célja: fogalmat generálni a vállalkozás számára, ami szintén növelheti a bevételt. A vendéglátás marketing trendek és kivitelezésük sokszor hatásosabbak lehetnek, mint a bevételközpontú promóciók. Az általuk generált márkaismertség felbecsülhetetlen értékű. Gondolj csak bele, a kedvezményes menüelemeket korlátozott ideig tartalmazó promóció csak akkor hatásos, ha a promóció aktív. Azonban egy jól beindított vendéglátás marketing trend hosszabb élettartammal bírhat, és potenciálisan az eredeti közzétételi dátumtól számított hetekig vagy hónapokig serkentheti a forgalmat. Egy vendéglátás marketing trendet formálhatsz is aszerint, hogy hogyan illeszkedik jobban márkádhoz.

 

Íme néhány promóciós ötlet, amelyet érdemes hozzáadnod éves vendéglátás marketingtervedhez:

Használj ki egy nagy helyi eseményt

Tervezz promóciót egy közeli nagy esemény, például egy helyi sportesemény, koncert vagy fesztivál köré. Ez elősegíti az üzleti élet fellendítését, és nagy közönség számára növeli az étterem ismertségét. Lényegében ez egy olyan vendéglátás marketing trend lehet, amely nem kerül nagy erőforrásba és a ráfordított idő is kevesebb. Tulajdon képpen az esemény marketingjét kihasználva szerzel forgalmat. Példák: Kínálj 5% kedvezményt azoknak, akiknek jegyük van egy helyi jégkorongmeccsre.

 

Vendéglátás marketing trend ünnepekkor is

Hogyan ünnepelheted az ünnepeket vásárlóiddal? Mi ösztönzi őket arra, hogy megosszák, linkeljék és megcímkézzenek téged a közösségi csatornáikon közzétett eseménytartalomban? Hozz létre a vendéglátás marketing trend felhasználásának segítségével egy olyan különleges eseményt, hogy nem tudnak ellenállni, hogy posztoljanak róla. Például: Halloween jelmezversenyek ajándékokkal, más-más ajánlattal a karácsony mind a tizenkét napjára, anyák napi érdekességekkel.

 

Jutalmazd a hűséget vendéglátás marketing trenddel

A kulcs az, hogy elég nagy célközönséget válasz az ingyenes étkezéshez vagy a kedvezményhez, hogy megérje számodra. Azzal a vendéglátás marketing trenddel, hogy a törzsvendégeidnek hűségajánlatot, kedvezményt ajánlsz könnyebb lesz elérni, hogy vendégeid közül egyre többen visszajáró vendégekké váljanak. Példák: Vásárolj kilenc kávét, és kapsz egyet ingyen.

 

Elvitel és házhozszállítás

Azoknak az ügyfeleknek, akik értékelik az éttermedben felszolgált ételt és rendelnének otthonukba is, próbálj meg elkészíteni egy meghatározott elvitelre és házhozszállításra szánt menüt. A vendégeknek felbecsülhetetlen az a kényelem, amit ezzel kapnak tőled. Promóciód a közösségi oldalon szólhat a szolgáltatás bővítéséről, mint például a fent említett házhozszállítási lehetőségről.

Segítségre van szükséged újabb marketing trendek megkeresésében és alkalmazásában? Keress minket bizalommal: Vendéglátás marketing trend



Vendéglátás



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!