vendéglátás mareting trendek változatosan; változatos vendéglátás marketing trendek; vendéglátás marketing trendek 2022-ben; ven

HU EN

Vendéglátás marketing trend -Étterem promóciós ötlet

Röviden a promóció, mint vendéglátás marketing trend a különleges ajánlatok létrehozásáról szól, amelyek új vendégeket juttatnak be az ajtón, és visszahozzák az egyszeri látogatókat, törzsvendégekké változtatják őket, és növelik az eladásokat. Az éttermi promóciók magukban foglalhatnak mindent, az egyedi ételek bemutatásától a happy hour akciókig, és megjelenhetnek kuponok, QR-kódok vagy e-mailben, vagy nyugtán keresztül kézbesített kedvezmények formájában.

vendéglátás marketing trend kezdőknek

Ismerd meg ügyfélköröd vendégltás marketing trenden keresztül

Lehetetlen, hogy egy promóció sikeres legyen anélkül, hogy először beazonosítanád, elemeznéd és megértenéd mind a meglévő, mind a megcélzott ügyfeleidet. Kérdezd meg magadtól: Az ügyfelek általában idősebbek vagy fiatalabbak? Családokat szeretnél célcsoportodnak? Mi motiválja vásárlóidat: egyedi élmény, új ételek kipróbálása vagy pénzmegtakarítás? Először válaszolj ezekre a kérdésekre, és sokkal könnyebben találhatsz ki, vagy alkalmazhatsz olyan vendéglátás marketing trendeket, promóciós ötleteket, amelyek elősegítik az ismételt látogatásokat.

 

Tekintsd meg vállalkozásod kihívásait a vendéglátás marketing trenddel

A vendéglátás marketing trendekkel kiegészített éttermi promóciók segíthetnek az éttermeknek leküzdeni a saját vállalkozásukra jellemző kihívásokat. A mögöttes problémákat a legjobban az éttermi értékesítési pontok rendszeréből származó adatok és elemzések segítségével lehet felfedezni. Van-e olyan része az étlapnak, amely nem elég feltűnő, vagy van olyan napszak, amikor a személyzet tétlen? Állíts be kedvezményeket azokra az élelmiszerekre, amelyek nem fogynak nagy mennyiségben, és próbálj meg boldog órát indítani csúcsidőn kívül, amikor a vendégek az akár e-mailben kapott kedvezményeket aktiválni tudják.

 

Promóció és trend, van különbség?

Egy sikeresnek tervezett promóciónak van egy nagy ívű célja: fogalmat generálni a vállalkozás számára, ami szintén növelheti a bevételt. A vendéglátás marketing trendek és kivitelezésük sokszor hatásosabbak lehetnek, mint a bevételközpontú promóciók. Az általuk generált márkaismertség felbecsülhetetlen értékű. Gondolj csak bele, a kedvezményes menüelemeket korlátozott ideig tartalmazó promóció csak akkor hatásos, ha a promóció aktív. Azonban egy jól beindított vendéglátás marketing trend hosszabb élettartammal bírhat, és potenciálisan az eredeti közzétételi dátumtól számított hetekig vagy hónapokig serkentheti a forgalmat. Egy vendéglátás marketing trendet formálhatsz is aszerint, hogy hogyan illeszkedik jobban márkádhoz.

 

Íme néhány promóciós ötlet, amelyet érdemes hozzáadnod éves vendéglátás marketingtervedhez:

Használj ki egy nagy helyi eseményt

Tervezz promóciót egy közeli nagy esemény, például egy helyi sportesemény, koncert vagy fesztivál köré. Ez elősegíti az üzleti élet fellendítését, és nagy közönség számára növeli az étterem ismertségét. Lényegében ez egy olyan vendéglátás marketing trend lehet, amely nem kerül nagy erőforrásba és a ráfordított idő is kevesebb. Tulajdon képpen az esemény marketingjét kihasználva szerzel forgalmat. Példák: Kínálj 5% kedvezményt azoknak, akiknek jegyük van egy helyi jégkorongmeccsre.

 

Vendéglátás marketing trend ünnepekkor is

Hogyan ünnepelheted az ünnepeket vásárlóiddal? Mi ösztönzi őket arra, hogy megosszák, linkeljék és megcímkézzenek téged a közösségi csatornáikon közzétett eseménytartalomban? Hozz létre a vendéglátás marketing trend felhasználásának segítségével egy olyan különleges eseményt, hogy nem tudnak ellenállni, hogy posztoljanak róla. Például: Halloween jelmezversenyek ajándékokkal, más-más ajánlattal a karácsony mind a tizenkét napjára, anyák napi érdekességekkel.

 

Jutalmazd a hűséget vendéglátás marketing trenddel

A kulcs az, hogy elég nagy célközönséget válasz az ingyenes étkezéshez vagy a kedvezményhez, hogy megérje számodra. Azzal a vendéglátás marketing trenddel, hogy a törzsvendégeidnek hűségajánlatot, kedvezményt ajánlsz könnyebb lesz elérni, hogy vendégeid közül egyre többen visszajáró vendégekké váljanak. Példák: Vásárolj kilenc kávét, és kapsz egyet ingyen.

 

Elvitel és házhozszállítás

Azoknak az ügyfeleknek, akik értékelik az éttermedben felszolgált ételt és rendelnének otthonukba is, próbálj meg elkészíteni egy meghatározott elvitelre és házhozszállításra szánt menüt. A vendégeknek felbecsülhetetlen az a kényelem, amit ezzel kapnak tőled. Promóciód a közösségi oldalon szólhat a szolgáltatás bővítéséről, mint például a fent említett házhozszállítási lehetőségről.

Segítségre van szükséged újabb marketing trendek megkeresésében és alkalmazásában? Keress minket bizalommal: Vendéglátás marketing trend

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések