vendéglátás marketing tippek; vendéglátás marketing -étterem ujranyitása; vendéglátás marketing újragondolva; vendéglátás marketing tanácsok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 3 vendéglátás marketing tipp -Hogyan újítsd vagy építsd újra éttermed 2022-ben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 vendéglátás marketing tipp -Hogyan újítsd vagy építsd újra éttermed 2022-ben


2022/07/05
Szeder

Újra nyitás előtt szánj egy kis időt, hogy átgondold éttermed arculatát, és hogyan illeszkedik az étkezés új világába. Ugyanazt az ételt és italt fogod felszolgálni, mint korábban, vagy egy teljesen új menüt tervezel? Ezalatt az idő alatt meg kell fontolni minden előkészületet vagy változtatást, minden vendéglátás marketinggel kapcsolatos lépést, amelyet meg kell tenni a biztonság érdekében. Tanulmányozd a helyi irányelveket, és tartsd be azokat, hogy elkerüld a bezárást, és biztosíthasd vendégeid és alkalmazottjaid biztonságát. Határozd meg határidőt az újra nyitásra, és dolgozz azon. Térj vissza a közösségi médiába, és hirdess egy újra nyitási dátumot. Ha hírt adsz róla, régi ügyfelei újra megtalálhatnak téged!

vendéglátás marketing -egy újragondolt étterem

Vedd figyelembe a kockázatot, de ne ijesszen el

Mint minden egy étterem újra nyitása is kockázatokkal jár, ezeknek a felmérésében és kiküszöbölésében segít a vendéglátás marketing. Természetesen mindig van egy jelentős kockázat, amikor egy vállalkozás nyitásáról van szó, különösen manapság. Ezt a kockázatot a közönség felmérésével mérheti fel. Érdekli korábbi ügyfeleit az étterem újra nyitása? A környéken más éttermek is sikeresek, mint a tied? Mivel a világjárvány körülményei nagymértékben javultak 2020 és 2021 eleje óta, hasonló sikereket lehet elérni, mint a járvány kezdete előtt.

Gondold át a menüt egy kis vendéglátás marketinggel

Az elmúlt két évben az étlapok drasztikusan megváltoztak. Ha különböző éttermekben jártál, valószínűleg észrevetted azt a vendéglátás marketinget amikor a 21. század adta lehetőségeket kihasználják. Ilyen például a QR-kódok és az érintés nélküli menük hírhedtsége, amelyek megakadályozzák a kórokozók érintés útján történő terjedését, miközben csökkentik a személyzet munkáját. Ha a nyomtatott menük használatát választod, fontold meg egyszeri eldobható menük vagy laminált menük használatát, amelyeket a vendégek között meg lehet tisztítani. A legjobb megoldás azonban a vendéglátás marketing szempontjából, mindkettő. A QR-kódos menük és a nyomtatott menük lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy a számukra legkényelmesebbet válasszák. Az étlap frissen tartása nemcsak új ügyfeleket csábít, hanem a régieket is!



Dolgozz a munkavállalók megtartásán

Manapság sok étterem küzd az alkalmazottak megtartásával. A nagy fluktuáció mellett olyan dolgozók maradnak, akik nincsenek teljesen betanítva. Képzetlen alkalmazottak esetén a szolgáltatás sérülhet. Számos tényező vezet magas fluktuációhoz, például alacsony fizetés, rossz munkakörülmények, rossz munkaidő stb. Annak érdekében, hogy az alkalmazottak megtartása magas szinten maradjon, gondoskodj arról, hogy munkatársaid számára szilárd munkakörnyezetet biztosíts. Ha nem vagy biztos abban, hogy ez mit jelent, beszélj az alkalmazottjaiddal, és nézd meg, mik a panaszaik. Panaszaik meghallgatásával és végrehajtásával a munkavállalók megtartása növekedhet. A boldog, következetes személyzet csak jobb kiszolgálást biztosít vendégeid számára, és ezáltal összességében sikeresebb üzletet. Mindezzel éttermed vendéglátás marketing munkáját segítve, hiszen hiába jó éttermed marketingje, ha az alkalmazottak kedvtelensége elrontja a vendégek élményét.

Nyisd meg újra éttermed 2022-ben

Ezeket a tippeket szem előtt tartva itt az ideje, hogy az új évben újra nyisd éttermedet! Ez a folyamat ijesztő lehet, de sok étterem van, amely továbbra is sikereket ér el a káosz közepette. Mindaddig, amíg megtervezed újra nyitási vendéglátás marketing stratégiád, betartod az ajánlott irányelveket, és tisztességesen bánsz az alkalmazottaiddal, úton leszel a sikeres 2022 felé.

Segítségre van szükséged?Mi segítünk! vendéglátás marketing



Vendéglátás



Legfrissebb cikkek


Digitális marketing éttermeknek: ezek a legújabb étterem marketing trendek 2023-ban
Az éttermek digitális marketingje talán még sose volt ennyire fontos, mint most. Manapság minden iparágnak szüksége van digitális marketingre, de ez különösen igaz a vendéglátásra. A technológia fejlődésével és a fogyasztói szokások változásával a digitális marketing is megváltozott, folyamatosan új platformok és technikák jelennek meg. Ebben a cikkben megtudhatod a digitális marketing titkait, és azt, hogy hogyan működhet ez a te vállalkozásod tekintetében is. 
A sikeres közösségi média marketing titkai éttermek esetében
A közösségi média használata manapság már nem szimpla előny más cégekkel szemben, hanem az online érvényesülés alapvető feltétele éttermek számára is. A közösségi platformokat összesen több, mint a világ népességének fele használja, így páratlan marketinglehetőségeket kínál szinte minden létező vállalat számára.
Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!