3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez


2021/09/14
VN

Sok helyen még csak most kezd teljesen visszaállni minden a normális kerékvágásba, a koronavírus előtti szintre, az oltások beadása után. Azonban ahhoz, hogy minden gördülékeny legyen szükség van egy kis csapatösszekovácsolásra is, most ehhez mutatunk hatékony játékokat, feladatokat.

3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utánra

Két igazság egy hazugság kicsit másként

A két igazság egy hazugság egy sokak által ismert és alkalmazott égtörő játék, melynek lényege, hogy mindenki mond 4 állítást, amiből 3 igaz és 2 hamis, a többi résztvevőnek pedig ki kell találnia, hogy melyik a kakukktojás. Amennyiben ügyesek a résztvevők, olyan állításokat találnak ki, amik között nehéz igazságot tenni, extrém, meredek dolgok is kiderülhetnek a kollégákról, de valójában az egésznek ez a lényege. Ezt kicsit át lehet alakítani a pandémiás időszakra, ehhez kapcsolódó állításokat mondva, azonban arra kell vigyázni, hogy ne csapjon át vitába, politikai nézetütköztetésbe. Inkább ilyen jellegű legyen: „több meetingen is alsónadrágban voltam”, „többször is elszundítottam ebédszünetben”. Ez a feladat remekül fejleszti a kommunikációt, rasádul semmilyen eszköz nm kell hozzá.

 



Irodai Piknik

A pandémia alatt mindenki sütő és főző világbajnok lett. Keresve sem találni olyan embert, aki ne próbált volna ki valami új receptet, vagy fejlesztette volna mesteri szintre valamely ételnek az elkészítését. Itt az ideje, hogy mindenki prezentálja és meséljen is róla egy közös iroda piknik keretén belül, amikor is leterítetek plédeket az iroda közepére, és finomsággal kínáljátok meg a többieket, persze csak biztonságosan! A közös falatozás mindig közelebb hozza az embereket.

 

Lakatlan sziget

Ez egy nagyon jó szituációs játék, amit megint csak lehet hasonlítani a koronavírus járvány miatt átélt időszakhoz, hiszen ekkor is egy teljesen új helyzettel kellett megküzdenünk, akárcsak egy lakatlan szigeten. A játékban 5-8 fős csapatokat kell kialakítani, és ezeknek a csapatoknak egy papírra listát kell készíteniük, hogy mit vinnének magukra egy lakatlan szigetre, persze nem végtelen hosszút, a játékvezető húzza meg a limitet. Ha kialakultak a listák, akkor a csapatok kérdéseket tehetnek fel egymásnak, és megvitathatják kik hoztak jobb döntéseket. Ez a csapatépítő játék a tervezést és a kooperációt segíti.

Mindehhez helyszínt kerestek? Íme egy remek tréning helyszín vidéken.
 







Legfrissebb cikkek


Étterem marketing -Egy történet elmesélése az étlappal
Az utolsó két évben az étterem marketinggel szemben felvette a versenyt a járvány és az azzal járó intézkedések, de most, az éttermeknek meg van az a szabadságuk, hogy arra fókuszáljanak mit is tudnak ők ajánlani az embereknek. Egy történet elmondása minden olyan ponton, amivel érintkezik a vendég, olyan értékes élményt nyújthat számára, ami arra ösztönözi majd, hogy visszatérő, akár törzsvendéggé váljon.
6 étterem közösségi média marketing trend -Hogyan legyél érdekes a felhasználók számára?
Az étterem marketing folyamatosan növekszik köszönhetően az online rendelések számának növekedése, a visszajelzések, és a közösségi média miatt. Ez utóbbi fontos szerepet játszik az eredmények szempontjából is. Az étterem közösségi média marketing trendje építhető arra, hogy vendégeid kapcsolatba szeretnének lépni az éttermeddel és a többi vendéggel a közösségi médiában. Ez azt jelenti, hogy fokoznod kell a játékot, ösztönözz kétirányú kommunikációt a közösségi média alkotta csatornákon keresztül, és bátoríts a vendégeidet, hogy osszák meg a történetüket és fotójukat a helyről. Mutatjuk hogyan.
Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát
A gasztronómia marketingje egy kicsit összetettebb. Az étel és a kultúra kombinációja, de sokan úgy vallják a kettő együtt. Azonban, mint mindenhez, ehhez is elengedhetetlen tényező a marketing, de legfőképp egy saját brand. Nem elég, ha sok vásárlód van próbálj a „nagy halak” -ra is koncentrálni. Egy sikeres márka felépítése után már nem az dönt, hogy kikkel kell együtt dolgoznod. Építsd fel a branded megfelelően a gasztronómia marketing trükkjeivel és legyél te az, akivel együtt akarnak dolgozni, akiért versengenek az ügyfelek. Fontos, hogy legyél tudatos! A határozottság, a pontosság, és a tudatosság mind a gasztronómia marketingen fog megtérülni.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!