3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utáni újrakezdéshez


2021/09/14
VN

Sok helyen még csak most kezd teljesen visszaállni minden a normális kerékvágásba, a koronavírus előtti szintre, az oltások beadása után. Azonban ahhoz, hogy minden gördülékeny legyen szükség van egy kis csapatösszekovácsolásra is, most ehhez mutatunk hatékony játékokat, feladatokat.

3 hatékony csapatépítő játék a koronavírus utánra

Két igazság egy hazugság kicsit másként

A két igazság egy hazugság egy sokak által ismert és alkalmazott égtörő játék, melynek lényege, hogy mindenki mond 4 állítást, amiből 3 igaz és 2 hamis, a többi résztvevőnek pedig ki kell találnia, hogy melyik a kakukktojás. Amennyiben ügyesek a résztvevők, olyan állításokat találnak ki, amik között nehéz igazságot tenni, extrém, meredek dolgok is kiderülhetnek a kollégákról, de valójában az egésznek ez a lényege. Ezt kicsit át lehet alakítani a pandémiás időszakra, ehhez kapcsolódó állításokat mondva, azonban arra kell vigyázni, hogy ne csapjon át vitába, politikai nézetütköztetésbe. Inkább ilyen jellegű legyen: „több meetingen is alsónadrágban voltam”, „többször is elszundítottam ebédszünetben”. Ez a feladat remekül fejleszti a kommunikációt, rasádul semmilyen eszköz nm kell hozzá.

 



Irodai Piknik

A pandémia alatt mindenki sütő és főző világbajnok lett. Keresve sem találni olyan embert, aki ne próbált volna ki valami új receptet, vagy fejlesztette volna mesteri szintre valamely ételnek az elkészítését. Itt az ideje, hogy mindenki prezentálja és meséljen is róla egy közös iroda piknik keretén belül, amikor is leterítetek plédeket az iroda közepére, és finomsággal kínáljátok meg a többieket, persze csak biztonságosan! A közös falatozás mindig közelebb hozza az embereket.

 

Lakatlan sziget

Ez egy nagyon jó szituációs játék, amit megint csak lehet hasonlítani a koronavírus járvány miatt átélt időszakhoz, hiszen ekkor is egy teljesen új helyzettel kellett megküzdenünk, akárcsak egy lakatlan szigeten. A játékban 5-8 fős csapatokat kell kialakítani, és ezeknek a csapatoknak egy papírra listát kell készíteniük, hogy mit vinnének magukra egy lakatlan szigetre, persze nem végtelen hosszút, a játékvezető húzza meg a limitet. Ha kialakultak a listák, akkor a csapatok kérdéseket tehetnek fel egymásnak, és megvitathatják kik hoztak jobb döntéseket. Ez a csapatépítő játék a tervezést és a kooperációt segíti.

Mindehhez helyszínt kerestek? Íme egy remek tréning helyszín vidéken.
 







Legfrissebb cikkek


Digitális marketing éttermeknek: ezek a legújabb étterem marketing trendek 2023-ban
Az éttermek digitális marketingje talán még sose volt ennyire fontos, mint most. Manapság minden iparágnak szüksége van digitális marketingre, de ez különösen igaz a vendéglátásra. A technológia fejlődésével és a fogyasztói szokások változásával a digitális marketing is megváltozott, folyamatosan új platformok és technikák jelennek meg. Ebben a cikkben megtudhatod a digitális marketing titkait, és azt, hogy hogyan működhet ez a te vállalkozásod tekintetében is. 
A sikeres közösségi média marketing titkai éttermek esetében
A közösségi média használata manapság már nem szimpla előny más cégekkel szemben, hanem az online érvényesülés alapvető feltétele éttermek számára is. A közösségi platformokat összesen több, mint a világ népességének fele használja, így páratlan marketinglehetőségeket kínál szinte minden létező vállalat számára.
Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!