Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Oktasd ügyfeleid étterem tartalommarketinggel a közösségi médiában
Ezt a trendet a legtöbb hozzáértő alkotó régóta használja étterem tartalommarketingként, de kevés vállalkozásnak van tényleges sikere. Most talán azon gondolkozol, hogyan használhatnád a Facebook fiókodat tanításra? Egyszerű, tényleg! Gondolj az infografikára! Márkádnak képesnek kell lennie arra, hogy elmagyarázza, mit csinálnak a termékei/szolgáltatásai, és milyen előnyökkel járhatnak a felhasználók számára. Lehetséges, hogy termékeid időt, pénzt vagy erőfeszítést takaríthatnak meg az embereknek a mindennapi életük során. Bárhogy is legyen, el kell tudnod mondani a közönségnek a TE történeted. Most gondolj arra, hogy milyen tartalmat készíthetsz, ha arra összpontosítasz, hogy közönséged felvilágosítsd a márkával kapcsolatban!
Étterem tartalommarketing videóval
A videók már nem a videohirdetések miatt, hanem a TikTok számára készülnek. A videóalapú étterem tartalommarketing kampányok futtatásának két fő módja van. Az első a saját eredeti tartalom létrehozása. A második egy influencerrel való együttműködés. Készpénzzel vagy éttermed valamely szolgáltatásával kompenzálhatod őket, és ők finoman, de hatékonyan beszélnek majd a márkádról a saját csatornáikon. Bármelyik utat is választod, a videó MINDIG kifizetődő, de csak akkor, HA jól csinálod!
Légy interaktív étterem marketingen keresztül
A közösségi médián keresztül történő értékesítés hagyományos módja az, ha olyan tartalmat készítesz, amely vásárlásra, ez esetben asztalfoglalásra ösztönzi a közönséget. Ennek a forgatókönyvnek a kezelésének 2022-es módja az interaktív tartalom létrehozása, amely lehetővé teszi a közönség számára, hogy a tartalomból egyetlen kattintással asztalfoglalást végezzen. Facebook, TikTok, YouTube, Instagram minden platformnak ezek közül megvan a maga egyedi formája az interaktív tartalom kreatív közléséhez, legyen szó a klasszikus „Vásárlás most” gombról vagy a „balra csúsztatással”! A lényeg, hogy étterem tartalommarketinged elég feltűnő legyen ahhoz, hogy ne akarjanak tovább kattintani csak a te oldaladra. Fontos, hogy informatív legyen, de egyben lényegre törő, hiszen az emberek figyelmét korlátozott ideig lehet lefoglalni, azalatt a pár másodperc alatt kell annyira megnyerned a felhasználót, hogy nálad akarjanak asztalt foglalni.
A fizetett hirdetés étterem tartalommarketing?
Most a hirdetésekről beszélünk. De először részletezzük, hogyan működik a tartalomterjesztés a Facebookon. Tegyük fel, hogy 100 követőd van a platformon. Amikor tartalmat teszel közzé, az említett bejegyzés organikus elérése csak 10 követő lesz. Ez azt jelenti, hogy fizetni kell a Facebooknak (hirdetéseken keresztül), hogy elérd a többi 90-et. Most, amikor körülbelül 100 000 követőd van, akkor jó neked! Már most hatalmas eléréssel rendelkezel! De a probléma a többi 90 000 követő elérésének költségében rejlik, azonban ez milliókba kerülhet! Éppen ezért azt javasoljuk, hogy olyan étterem tartalommarketinget hozz létre, amely stratégiailag csak a megcélozni kívánt demográfiai csoporthoz készült.