étterem tartalommarketing a közösségi média oldalakon; étterem tartalommarketing tulajdonosoknak; étterem tartalommarketing profiknak; étterem tratalommarketing tippek; étterem tartalommarketing 2022-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek


2022/09/02
Juhász Nóra Szederke

Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!

étterem tartalommarketing profiktól

Oktasd ügyfeleid étterem tartalommarketinggel a közösségi médiában

Ezt a trendet a legtöbb hozzáértő alkotó régóta használja étterem tartalommarketingként, de kevés vállalkozásnak van tényleges sikere. Most talán azon gondolkozol, hogyan használhatnád a Facebook fiókodat tanításra? Egyszerű, tényleg! Gondolj az infografikára! Márkádnak képesnek kell lennie arra, hogy elmagyarázza, mit csinálnak a termékei/szolgáltatásai, és milyen előnyökkel járhatnak a felhasználók számára. Lehetséges, hogy termékeid időt, pénzt vagy erőfeszítést takaríthatnak meg az embereknek a mindennapi életük során. Bárhogy is legyen, el kell tudnod mondani a közönségnek a TE történeted. Most gondolj arra, hogy milyen tartalmat készíthetsz, ha arra összpontosítasz, hogy közönséged felvilágosítsd a márkával kapcsolatban!

 



Étterem tartalommarketing videóval

A videók már nem a videohirdetések miatt, hanem a TikTok számára készülnek. A videóalapú étterem tartalommarketing kampányok futtatásának két fő módja van. Az első a saját eredeti tartalom létrehozása. A második egy influencerrel való együttműködés. Készpénzzel vagy éttermed valamely szolgáltatásával kompenzálhatod őket, és ők finoman, de hatékonyan beszélnek majd a márkádról a saját csatornáikon. Bármelyik utat is választod, a videó MINDIG kifizetődő, de csak akkor, HA jól csinálod!

 

Légy interaktív étterem marketingen keresztül

A közösségi médián keresztül történő értékesítés hagyományos módja az, ha olyan tartalmat készítesz, amely vásárlásra, ez esetben asztalfoglalásra ösztönzi a közönséget. Ennek a forgatókönyvnek a kezelésének 2022-es módja az interaktív tartalom létrehozása, amely lehetővé teszi a közönség számára, hogy a tartalomból egyetlen kattintással asztalfoglalást végezzen. Facebook, TikTok, YouTube, Instagram minden platformnak ezek közül megvan a maga egyedi formája az interaktív tartalom kreatív közléséhez, legyen szó a klasszikus „Vásárlás most” gombról vagy a „balra csúsztatással”! A lényeg, hogy étterem tartalommarketinged elég feltűnő legyen ahhoz, hogy ne akarjanak tovább kattintani csak a te oldaladra. Fontos, hogy informatív legyen, de egyben lényegre törő, hiszen az emberek figyelmét korlátozott ideig lehet lefoglalni, azalatt a pár másodperc alatt kell annyira megnyerned a felhasználót, hogy nálad akarjanak asztalt foglalni.

 

A fizetett hirdetés étterem tartalommarketing?

Most a hirdetésekről beszélünk. De először részletezzük, hogyan működik a tartalomterjesztés a Facebookon. Tegyük fel, hogy 100 követőd van a platformon. Amikor tartalmat teszel közzé, az említett bejegyzés organikus elérése csak 10 követő lesz. Ez azt jelenti, hogy fizetni kell a Facebooknak (hirdetéseken keresztül), hogy elérd a többi 90-et. Most, amikor körülbelül 100 000 követőd van, akkor jó neked! Már most hatalmas eléréssel rendelkezel! De a probléma a többi 90 000 követő elérésének költségében rejlik, azonban ez milliókba kerülhet! Éppen ezért azt javasoljuk, hogy olyan étterem tartalommarketinget hozz létre, amely stratégiailag csak a megcélozni kívánt demográfiai csoporthoz készült.

 

Az étterem tartalommarketinges ötletek folyamatos áramlása, amely fenntartja a közönség érdeklődését, miközben az egész vállalkozást irányítja, szinte lehetetlen bravúr. A tartalom létrehozására kiképzett extra kezek segítségével a márka jobb menedzselésére összpontosíthatsz! Ebben tudunk segíteni! Étterem tartalommarketing



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!