étterem marketing trend kifőzdéknek; étterem marketing trend kezdőknek; étterem marketing trend az újításokhoz; étterem marketing trend az iskolakezdéshez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem marketing trend az iskolakezdéshez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem marketing trend az iskolakezdéshez


2022/08/13
Szeder

A nyár az éttermek élénk szezonja, tele promóciós lehetőségekkel és étterem marketing trendekkel. Hosszú a nappal, jó az idő, a gyerekek és a tinédzserek nem járnak iskolába, és óriási a bevételi lehetőség. Ne félj ha vége ennek a szezonnak, mert az iskolába való visszatérés a sarkon van, és az évnek ebben az időszakában rengeteg promóciós lehetőség adódik.

étterem marketing trend az iskolakezdésből szerzett nyereséghez

Étterem marketing trend -Diákkedvezmények

Ösztönözd a diákokat azáltal, hogy kedvezményt adsz, pl. a helyi iskola diákigazolványának bemutatása esetén. Akár diákmenüt is készíthetsz, ahol olcsóbban kínálhatod az ételt. Ez az étterem marketing trend tovább ösztönözheti a tanulókat arra, hogy az éttermedet válasszák az iskola utáni pihenési és tanulási helynek. Akár csak törzshelynek, hogy a diákok összeülhessenek iskolán kívül is az osztálytársaikkal vagy iskolatársaikkal. Te is örültél volna, ha egy ilyen hely van az iskolád közelében ugye?

Étterem marketing trend -Kezdőnapi étkeztetés

Sok iskola, (sőt véleményünk szerint az összes, de sose lehet tudni, mindig vannak kivételek) az első napon tanévkezdő rendezvényt, évnyitót tart a gyerekek és a szülők számára, hogy elindítsák az új évet. Gyerekek tömegei forgolódnak, részt vesznek a tevékenységekben és mindeközben az étvágyuk is növekszik. Vedd fel a kapcsolatot a helyi adminisztrátorokkal, hogy megtudd, hogyan segíthetsz ételeiddel és italaiddal az évnyitó ünnepségükön.



Étterem marketing trend -Esemény

A nyár néhány hátránya közül az egyik, hogy a tanév közeledtével a gyerekeknek fel kell ismerniük a tantárgyaik felfrissülését. Tegyél új lendületet a nyári tanulásba néhány étterem marketing trend segítségével, és kínálj triviális eseményt gyerekeknek (a szülőket is szívesen látjuk), amely olyan szerves témák köré összpontosul, mint a matematika és az angol. Adjon hozzá néhány választható díjat a részvétel ösztönzése érdekében.

Étterem marketing trend -Pizza parti

A diákok számára tökéletes lezárás lehet egy hosszú tanítási nap utáni „pizzaparti”. Tűzz ki a héten egy olyan napot, amikor egy bizonyos időintervallumon belül különféle ízesítésű pizzákat szolgálsz fel a diákoknak. Engedd meg, hogy vállalkozásod jelentős mértékben részese legyen ezeknek az emlékezetes élményeknek azáltal az étterem marketing trend által, hogy meghirdetsz egy pizzaparti csomagot a tanulók számára. A „pizzaparti” definíciójának kiterjesztésével alakítsd ki az étlapot megbolondítva különleges szendvicsekkel, esetleg néhány tésztaétellel a pizzák mellett.

Étterem marketing trend -Sport ünnepségek

Az iskolai sportcsapatok kedvenc időtöltése az, hogy egy nagy meccs után ünnepelnek kedvenc éttermükben. Hozz létre egy különleges eseménycsomagot étterem marketing trenddel a sportcsapatok számára, amely olyan menüelemeket tartalmaz, amit a sportolóknak a legideálisabb lehet egy győztes meccs után. Teszteld le melyek azok, amelyekre a legnagyobb a kereslet.

Étterem marketing trend -Csomagolt ebédcsomag

Hozz létre egy olyan étterem marketing trendet, ami nem csak a diákoknak kedvez. Készíts iskolai ebédcsomagot, amely viszonylag olcsó, tápláló, és néhány menüelemből, például amerikai, bőséges és laktató szendvicsből, levesből és egy könnyebb fő ételből áll. A siető és elfoglalt szülők értékelni fogják ezt a lehetőséget.

Az ilyen promóciós ötletekkel felvértezve segíthetsz éttermednek elkerülni a nyár végi lassulást, ha gondoskodsz arról, hogy megragadd és visszaszerezd a diákok és a szülők közönségét még akkor is, amikor az iskolák újra kinyitnak.

Még több étterem marketing trendért és gyakorlati alkalmazásukért keress minket bizalommal! Étterem marketing trend



Vendéglátás



Legfrissebb cikkek


Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Étterem marketing a Pinteresten -Használj ki minden lehetőséget
Az étterem marketing a Pinteresten történő megvalósítása remek hely arra, hogy felkeltsd az érdeklődést terméked vagy szolgáltatásaid iránt. Más közösségi média platformokkal ellentétben a felhasználók hónapokkal azután, hogy először láttak valamit, visszatérnek a mentett gombostűkhöz. Ez lehetővé teszi örökzöld tartalom létrehozását, amely hosszú ideig látható lesz, és kapcsolatokat épít ki a közönséggel.
Étterem tartalommarketing -Közösségi média tartalomtrendek
Mielőtt azonban belevágnánk a lényegbe, először meg kell határoznunk, *MIÉRT*, hogy felgyorsítsuk az étterem tartalommarketinget a közösségi média csatornákon. Ne feledd: a közösségi média az új szájhagyomány. Ez azt jelenti, hogy az ezeken a platformokon jól teljesítő vállalkozások nagyobb közönségelköteleződést, márkaismertséget és magasabb konverziós arányt élvezhetnek!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!