étterem marketing ötlet éttermeknek; étterem marketing ötlet mindenkinek; néhány hasznos étterem marketing ötlet; hasznos étterem marketing ötlet; étterem marketing ötlet a sikerért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Éterem marketing ötlet, ami a vendéget az asztalig vezeti

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Éterem marketing ötlet, ami a vendéget az asztalig vezeti


2022/07/27
Szeder
Ne becsüld alá a házon belüli hirdetés erejét. Ha úgy gondolod, hogy nem kell hirdetned azoknak a vásárlóknak, akik már az éttermedben tartózkodnak, akkor hatalmasat téved és bevételi lehetőséget veszítesz el. A törzsvendégek 20 százaléka egy étterem teljes bevételének több mint 80%-át termeli. Használd ezeket a helyszíni étterem marketing ötleteket, hogy folyamatosan jöjjenek ügyfeleid.
Étterem marketing tlet az asztalig

Maximalizáld a láthatóságod

Az éttermedben van kijelentkezés? Könnyű látni és olvasni? Az étterem neve napellenzőn vagy ablakon van? Ha ezek közül bármelyikre nemmel válaszolt, ideje frissíteni. Gondoskodj arról, hogy a járókelők tudják, hogy az éttermed létezik, jól látható feliratokkal és éttermi plakátokkal, amelyek szemet szúrnak és összhangban állnak a márkával.

Mutasd bátran az étterem menüjét

A legegyszerűbb, már-már jelentéktelennek tűnő étterem marketing ötleteket a legkönnyebb elszalasztani, hiszen sokszor nem is gondolnánk, hogy az adott ötlet működhet. Éttermed étlapja a bejárati ajtó vagy az étterem bejárata melletti ablakban, de tedd láthatóvá, lapozhatóvá. Ha az embereknek tetszik, amit látnak, lehet, hogy bejönnek. Ha a potenciális vendéglátók kíváncsiak az éttermedre, és nem tudják, mit szolgálnak fel, de az étlap nincs az étterem előtt látható helyen, nagyobb valószínűséggel keresnek fel egy szomszédos éttermet, ahol menü van, ahelyett, hogy bemennének az éttermedbe. Ezenkívül, ha az étteremben elvitelre van lehetőség, helyezz el néhány elvitelre szolgáló menüt a bejárata mellé, hogy elcsábíts olyan az ügyfeleket is, akik esetleg nem szeretnének vacsorázni. Azonban lehet, hogy a közeljövőben téged választanak majd.



Használjd ki járdáját

Ha az önkormányzat engedélyezi, hogy a járdát étterem marketingedhez használhasd, használd ki az extra étterem marketing ötlet megvalósítására szolgáló lehelőséget (csak vegye figyelembe, hogy ehhez étteremengedélyre lehet szüksége). A járdán elhelyezett krétás táblák megfizethető, szórakoztató és hatékony módja az akciók hirdetésének – és a járókelők figyelmét felkeltő viccek készítésének.

Maximalizálj jelzésekkel

Használd éttermed belső terét az ügyfelek számára történő értékesítéshez, kérd meg az embereket, hogy iratkozzanak fel az e-mail listára, mondják el az ügyfeleknek, hogy kövessék éttermét a közösségi médiában, és így tovább. Alkalmi létesítmények esetében fontold meg a reklámtáblák elhelyezését a fürdőszobai bódék ajtajának hátulján és az edénytartón. Az éttermi asztal reklámozása, például az asztali táblák vagy szórólapok szintén hatékony étterem marketing ötletek.

Padló grafika

A gyorséttermekben, a gyorséttermekben és az alkalmi éttermekben a padlógrafika nyilak és útmutatók segítségével kreatív padlójelzésekkel juttatja el az embereket a megfelelő helyre az étteremben. Ezek lehetnek útmutatások a bárhoz, hogy növeljék az italeladásokat.

Ablak matricák

Díszítsd ablakaid olyan matricákkal, amelyek megidézik az étterem márkatörténetének lényegét! Bizonyos embereknek jobban tetszenek a képek, mint a szavak, így ezeknek az étterem marketing ötleteknek a látványelemei jobban vonzzák a szemet, mint egy menü vagy egy okos tábla.

Asztali táblák

Egy másik lehetőség, amely jól illeszkedik az alkalmi éttermekhez, az asztali sátrakhoz és a kijelzőkhöz, amelyek kiemelik azokat a különlegességeket, ajánlatokat és új menüelemeket, amelyekről az éttermek szeretnék, hogy a vendégek tájékozódjanak.

Asztali étterem feliratok

Itt két lehetőség közül választhat. Az első egy vitrin, ahol kicserélheti a nyomtatott reklámterveket. Mivel sok online hirdetési taktika áll a rendelkezésedre, nehéz lehet tudni, hol kezd el. Szerencsére nem kell csak egyet választanod. Minél több digitális étterem marketing ötletet alkalmazol, akár offline hirdetéssel párosítva, annál hatékonyabbak lesznek az étterem marketing ötletek alkalmazása a gyakorlatban.

Fuss közösségimédia-versenyeket

Nehéz lehet organikus közönséget szerezni a közösségi oldalon azzal, hogy csak ételeket és személyzeti képeket teszel közzé. Ezért egyes éttermek versenyeket szerveznek, hogy elkötelezett és interaktív közönséget növeljenek. Az ötlet az, hogy a meglévő követőket arra ösztönözik, hogy jelöljék meg ismerőseiket, és osszák meg velük az oldal tartalmát. Csinálj hát te is akár egy nyeremény játékot, amely egy bizonyos mértékű kedvezményről szól, és bátorítsd követőid, hogy jelöljék meg ismerőseiket a poszt alatt. Akár ezt a nyereményjáték játékszabályzatába is bele foglalhatod, mint fontos szempont.

Ha tetszettek ezek az ötletek és szeretnéd őket a gyakorlatban is alkalmazni keress minket bátran! Étterem marketing ötlet



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!