étterem marketing hatékonyan kezdőknek; étterem marketing hatékonyan -QR-kód; egy étterem marketing hatékonyan; az étterem marketing hatékonyan

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem marketing hatékonyan -A QR-kódos menü használatának pozitívumai

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem marketing hatékonyan -A QR-kódos menü használatának pozitívumai


2022/07/08
Szeder

A társadalmi távolságtartástól a magasabb rendű értékekig sok nagyon jó érv szól a QR-kódos menü használata mellett egy étteremben. Íme 8+1 ok, hogyan tud a QR-kódos menüvel egy étterem marketing hatékonyan funkcionálni, ami szerintünk elég meggyőző.

étterem marketing hatékonyan QR-kóddal

1. Az ügyfelek közti megosztás megszüntetése

Természetesen a QR-kódos menü legnagyobb előnye jelenleg az étteremben az, hogy csökkenti azoknak a dolgoknak a számát, amelyeket az ügyfeleknek meg kell érinteniük étkezés közben. Gyakran előfordul, hogy egy menüt küldenek egy asztalhoz, vagy elfogynak a menük így kevesebbet tudsz adni, mint ahányan ülnek az asztalnál. Ezért használj QR-kódot, amivel az étterem marketinged hatékony lesz. Jelenítsd meg QR-kódod az étterem körül könnyen észrevehető helyeken, így az ügyfelek a lehető legegyszerűbben megtalálhatják és beolvashatják azokat. Fontos, hogy helyezd el mellé márkajelzésed, logód, hogy bátran le merjék olvasni azokat és tudják, hogy az a QR-kód hozzád és éttermedhez tartozik. Azonban, hogy az étterem marketinget hatékonyan alkalmazzuk oda kell figyelni, hogy ezek a kihelyezett kódok ne sérüljenek, vagy biztosan a te oldaladra legyenek irányítva. Egy étterem marketing hatékonyan tartása nem lehetetlen csak oda kell figyelni a biztonsági ellenőrzésekre is.

2. Takaríts meg pénzt a nyomtatási költségeken

Sok étteremben az étlap rendszeresen változik. Az étlap nyomtatott változatának frissítése, amikor a séf új ételt mutat be, vagy elfogy valami, minden alkalommal pénzbe kerül. Ehelyett egy QR-kódos menü segítségével digitálisan is elvégezhetők a változtatások, amikor és amikor szükség van rá, minden további ráfordítás nélkül. Ugye, hogy az étterem marketing hatékonyan való alkalmazása nem is olyan lehetetlen? Nem csak pénztárca, de vevő barát is.



3. Étterem marketing hatékonyan -Csökkentsd a személyzet kapcsolattartását az ügyfelekkel

Az emberek megtanulták, hogy minimálisra csökkentsék fizikai interakcióikat másokkal a járvány idején. Ahhoz, hogy egy étterem marketing hatékonyan működjön szintén nem kell sok érintkezés vagy fizikai kontakt. Étteremtulajdonosként/üzemeltetőként egy QR-kódos menü segítségével elősegítheted a munkatársaid és az ügyfelek közötti kapcsolat csökkentését. Egyes esetekben a személyzetnek továbbra is az asztalra kell szállítania az ételt. De ezzel az étteremi marketing hatékonysággal leveszel egy terhet az ő vállukról is.

4. Növeld a rendelési értékeket

A fogyasztók többet költenek, ha digitálisan rendelnek. Valójában akár 30%-kal is növelheti átlagos rendelési értékét, ha az online rendelést beágyazza a működésébe. Ha szemtől szembe próbálnak meg újraértékesíteni, az nehézkes, kínos élmény lehet mind a személyzet, mind az ügyfelek számára és ez abban is kárt tehet, hogy az étterem marketing hatékonyan működhessen. Ha digitális menüből rendel, az ügyfelek nem érzik magukat nyomás alatt a gyors döntéshozatalra, és könnyebben adhatnak hozzá további menüelemeket. Nem érzik zavarban magukat vagy félénken a második adag hagymakarikákat sem.

5. Étterem makreting hatékonyan -Gyorsítsd fel az asztalok forgalmát

Egy étteremvezető számára az egyik legnagyobb kihívás az, hogy minél több ügyfelet kiszolgáljon anélkül, hogy bárki is úgy érezné, mintha kirohannák az ajtón. Így ahelyett, hogy ügyfeleid ülnének és várnának, hogy felkeltsék egy pincér figyelmét a rendelés leadására, azonnal beolvashatják a QR-kód menüt, amint leültek. Még azt is megengedheti, hogy rendeljenek, mielőtt leülnének. Ez rendkívül felgyorsítja a dolgokat, így éttermed marketing hatékonysága is gyorsabban válik érzékelhetővé. A vásárlók az étkezés során további termékeket is rendelhetnek, vagy azért, mert elfelejtették beletenni, vagy az utolsó pillanatban döntöttek úgy, hogy mégiscsak szeretnék a gombának azt az extra oldalát.

6. Étterem marketing hatékonyan -Jobb menütervezés

Frissíts a menüpontokon egyszerűen és gyakran. Ha elfogy valami a konyhában, gondot okoz, ha tudatni kell a vásárlókkal, hogy egy menüelem már nem elérhető. A digitális menüvel minimális felhajtással tetszőleges gyakorisággal frissítheti. A digitális menü erős felhasználói élményt nyújt az élen, amellyel, ha az étterem marketing hatékonyan van alkalmazva, kifizetődő lesz, a visszajáró vendégek és a jó hírnév által. Kiemelheted menüdben a legnépszerűbb termékeket, növelheti a rendelési értéket és optimalizálhatja a konverziós arányokat.

7. Étterem marketing hatékonyan -Csábíts ételképekkel

A nyomtatott menükben korlátozott a hely, ami gyakran az oka annak, hogy nincsenek képek az ételekről. Egy étterem marketing hatékonyan való alkalmazása, nem csak a fekete fehér iratokon múlik és a számszerűsítésben. Milyen a bevétel? Hány vendég volt ma az étteremben? Ennek kreatív oldala is van, amit a menüben bőségesen meg lehet mutatni, hiszen az ügyfelek a szemükkel döntenek. Egy nagyszerű fotó az ínycsiklandó ételről, minden díszítéssel, felkelti az emberek figyelmét, és megrendelésre csábítja őket. A digitális menüvel tetszőleges számú menüelem tartalmazhat képeket.

8. Étterem marketing hatékonyan -Jobb vásárlói élmény

Összességében az ügyfelek élvezetesebb és pihentetőbb ügyfélélményben részesülnek az éttermedben. A QR-kód menü egy gyors és egyszerű módja a rendelésnek, amellyel az étterem marketing hatékonyan debütálhat. Meglátogathatják a webhely vagy az alkalmazás menüjét anélkül, hogy saját maguknak kellene rákeresniük. Ez azt is felszabadítja, hogy munkatársaid jobban összpontosítsanak munkájuk „vendéglátás” részére, mint az adminisztratív feladatokra, és csökkenti a rendelési hiba lehetőségét. A QR kódos menü segítségével a vásárló irányítja a rendelési élményt. Pontosan kiválasztják, mit szeretnének enni, és maguk adják meg a rendelés részleteit. Nincs félreértés a pincér és az ügyfél között. Így éttermed marketingje hatékonyan működhet, bármilyen negatív, külső tényező nélkül. Ne felejts el írni valamit. Ez különösen az idegenforgalmi területeken hasznos, ahol a nyelv néha elveszhet a fordítás során. A fogyasztók a világjárvány idején az érintés nélküli rendelést választották. Akik digitális eszközöket használtak étel- és italrendelésre, hosszú távon is szeretné ezeket használni.

8.+1 Márkaismertség kialakítása a közösségi médiában

Miközben az ügyfelek mobiltelefonjukon keresztül böngésznek online étlapján, ez a tökéletes lehetőség számukra, hogy megosszák ételeidet vagy márkádat a közösségi médiában.

Keress minket bizalommal és segítünk elindulni a QR-kóddal ellátott menük világában. Étterem marketing hatékonyan



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!