Étterem marketing kreatívan; Étterem marketing a visszajáró vendégekért; Történet mesélés az étterem marketinggel; Étterem marketing tanácsok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem marketing -Egy történet elmesélése az étlappal

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem marketing -Egy történet elmesélése az étlappal


2022/07/02
Szeder

Az utolsó két évben az étterem marketinggel szemben felvette a versenyt a járvány és az azzal járó intézkedések, de most, az éttermeknek meg van az a szabadságuk, hogy arra fókuszáljanak mit is tudnak ők ajánlani az embereknek. Egy történet elmondása minden olyan ponton, amivel érintkezik a vendég, olyan értékes élményt nyújthat számára, ami arra ösztönözi majd, hogy visszatérő, akár törzsvendéggé váljon.

Éttere marketing -a vendég szemszögéből

Hogyan kötelezd el a vendégeket az étterem marketingen keresztül

Kényelmes székek, barátságos személyzet, remek ételek és jól dekorált falak, ezek már nem elegendő éterem marketing eszközök ahhoz, hogy megalapozzunk egy megbízható, visszajáró ügyfélkört. Az emberek olyan helyet szeretnének, ami emlékezetes, egyedi élményt nyújt számukra. A hogyan csináld kérdésre a válasz nem mindig lesz olyan nyilvánvaló, mint amilyen egyszerűnek gondolnánk, pedig olyan egyszerű a válasz amilyen régi: törtnetmesélés. Az étkezés egy alapvető emberi tapasztalat, ahol mélyebben megismerhetjük egymást. Azzal, hogy egy történetet mesélünk a vendégeinknek, az étterem emberi jelenlétté válik nem csak egy egyszerű étterem lesz. A legjobb élmény dizájn az emberek körül forog, szóval győződj meg arról, hogy milyen jól ismered a vendégeidet és tedd őket a procedúra részesévé.

Hogyan válasz történetet az étterem marketingedhez

A történet, amit ez éttermed marketingével mesélsz el figyelemfelkeltőnek kel lennie az emberek számára. Ez lehet egy szó szerinti sztori, amit az étlapodba belefoglalsz vagy egy elbeszélés különféle dizájn elemekkel végig gondolva, mint például, amikor a zöldségek zöld levél formályában jelennek meg a pizzán. A gyerekeket sem szabad kifelejteni a történetből, alkossunk nekik egy kis mágikus képzeletvilágot. A gyerekek étlapja legyen külön a felnőttekétől ezzel nagyobb teret adva a kreativitásnak. A gyerekek étlapjában lehet kirakós, vagy egyéb olyan játék, ami leköti őket, akár egy olyan tányéralátét, ami színezhető. Figyelj oda a legkisebb vendégekre is, hiszen, ha nekik tetszett az éttermed marketingje és a sztori, amit ezzel mesélsz, vissza akarnak majd térni hozzád és a szüleiket is vinni fogják. Mindenképp olyan történetet mesélj, amivel boldoggá teszed az embereket még is hű maradsz az arculatodhoz.



Hogyan tervezd meg az étlapod?

Az étterem elengedhetetlen hozzávalója az étlap, legyen az digitális vagy papír formájú. Elsősorban a lényeg, hogy egyszerű, olvasható legyen tele illusztrációval vagy olyan megfogalmazással, amivel az ételeid után sóvárogni fognak az emberek. Az ahogyan az ételt leírod sokat számít éttermed marketingjében, hiszen hangzás alapján rendelnek az emberek. Használj metaforákat, nem kell mindig a nevén nevezni az ételt, például dinamikus chili. Ez esetben a dinamikus szó utalhat a chili erősségére. Figyeljünk oda az étlap nyelvezetére, merítsünk ihletet a történelemből, sportból, utazásból vagy bármiből, ami illik az étterem arculatába. Légy óvatos az étlap tervezésénél, hiszen a cél az, hogy hass a vendégekre, vigyázz a hatás, amit elérsz ne negatív legyen.

Egy jól megtervezett, összeállított étlapnak a következőnek kell lennie:

  1. Hasson az érzelmekre
  2. Legyen tiszta, átlátható
  3. Legyen következetes
  4. Könnyen tisztítható legyen akkor is, ha leöntik
  5. Meséljen el egy releváns, érdekes, humoros történetet
  6. Biztosíts rajta linket az étterem közöségi média, vagy más területeire

Az utolsó pontot igen egyszerűen elérheted az étlapon elhelyezett QR kóddal, ami egyből arra az oldalra vezeti a vendéget, annak leolvasásakor, ahova csak szeretnéd. Figyelj a nyelvezetre ne csak magyarul írd meg étlapod legyen rajta angolul is. Mivel az angol a leismertebb nyelvezet a világon, amit manapság már mindenki beszél. Így, ha más országból is ellátogatnak hozzánk nem okoz gondot nekik a nyelvi kommunikáció.

Kérdésed van, vagy úgy érzed szükséged van kreatív támogatásra, keress minket bizalommal! Étterem marketing



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Étterem marketing trend az iskolakezdéshez
A nyár az éttermek élénk szezonja, tele promóciós lehetőségekkel és étterem marketing trendekkel. Hosszú a nappal, jó az idő, a gyerekek és a tinédzserek nem járnak iskolába, és óriási a bevételi lehetőség. Ne félj ha vége ennek a szezonnak, mert az iskolába való visszatérés a sarkon van, és az évnek ebben az időszakában rengeteg promóciós lehetőség adódik.
3+1 tipp az étterem Facebook-marketing fellendítéséhez 2022-re
A Facebook elérése és léptéke hatalmas. A vállalkozások összességében több mint 2,3 milliárd havi aktív felhasználó elérésére képesek a Facvebookon. Egy étterem Facebook-marketingje nagyszerű eszköz a megcélzott ügyfelek eléréséhez, mivel minden hirdetés nagymértékben testre szabható. A hirdetés létrehozásakor a hely, a demográfiai és a profiladatok alapján számos lehetőség közül választhatsz, hogy eldöntsd, kik lássák a hirdetést. Ezután beállíthatod az étterem Facebook-marketingje költségkeretét, és meghatározhatod, hogy a hirdetés mennyi ideig fog megjelenni ezen a közösségi média platformon. Azt is kiválaszthatod, hogy milyen típusú elköteleződést szeretnél ezzel a hirdetési kampánnyal ösztönözni pl.: kattintások, megtekintések, megjelenítések, kedvelések, megosztások, amelyek a Facebook algoritmusát e célok felé irányítják.
3+1 tipp az étterem Facebook-marketing fellendítéséhez 2022-re
A Facebook elérése és léptéke hatalmas. A vállalkozások összességében több mint 2,3 milliárd havi aktív felhasználó elérésére képesek a Facvebookon. Egy étterem Facebook-marketingje nagyszerű eszköz a megcélzott ügyfelek eléréséhez, mivel minden hirdetés nagymértékben testre szabható. A hirdetés létrehozásakor a hely, a demográfiai és a profiladatok alapján számos lehetőség közül választhatsz, hogy eldöntsd, kik lássák a hirdetést. Ezután beállíthatod az étterem Facebook-marketingje költségkeretét, és meghatározhatod, hogy a hirdetés mennyi ideig fog megjelenni ezen a közösségi média platformon. Azt is kiválaszthatod, hogy milyen típusú elköteleződést szeretnél ezzel a hirdetési kampánnyal ösztönözni pl.: kattintások, megtekintések, megjelenítések, kedvelések, megosztások, amelyek a Facebook algoritmusát e célok felé irányítják.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!