a legjobb étterem marketing eszköz; az étterem marketing eszköz jövője; étterem marketing eszköz tulajdonosoknak; étterem marketing eszköz profiknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem marketing eszköz -a videó, mint tartalommarketing

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem marketing eszköz -a videó, mint tartalommarketing


2022/08/16
Szeder

A hirdetésektől a közvetlen e-mailekig nem hiányoznak olyan étterem marketing eszközök, amelyeket az éttermek felhasználhatnak a fogyasztók eléréséhez és az eladások növeléséhez. De semmi sem olyan, mint a videó.

a videó, mint étterem marketing eszköz

Tudtad?! A videó közvetlenül hozzájárul az eladások növeléséhez.

Mivel az emberek átlagosan heti 18 órányi online videózást fogyasztanak, ami az elmúlt 3 évben elképesztően heti 7,5 órával több, ez egy olyan étterem marketing eszköz, amelyet a vállalatok már nem tudnak halogatni. A mai internet elérési lehetőségek megnyitják az utat a videómarketing forradalma előtt, és megalapozza az étterem marketing eszközöd, a videó még népszerűbbé tételét. Ez a gyorsabb és könnyebben elérhető mobiltelefon-hálózat súrlódásmentes módja annak, hogy a vállalkozásod videófelvételeket tegyen közzé elérhetővé felhasználóik számára.
A régebbi iterációk technikai korlátaitól mentesen ez az új verzió a lehetőségek teljes univerzumához nyitja meg az utat az étterem marketing eszközök használata számára, hiszen mindent meg akarsz adni a közönségednek a vásárolható videóktól az élő közvetítésig.
Mivel a videók nagy hatással vannak arra, hogy az éttermek hogyan érik el a fogyasztókat, ezek a változások már nem a jövő dolga. Ez azt jelenti, hogy nincs olyan idő, mint a jelen, hogy kihasználja ezt az étterem marketing eszközt, a videomarketing varázsát, mert a digitális marketing jövője a videó.

Fények, kamera, cselekvésre ösztönzés

Az éttermek számos előnyt élvezhetnek egy nagyszerű étterem marketing eszköz használatából, a videóból. Egy videó hozzáadása a webhelyhez növelheti a márkaismertséget és növelheti az elköteleződést. Az embereket pedig hosszabb ideig a webhelyeden tartja. Ez egy olyan analitikai mutató, amelyet a Google előkelő helyen tart. A legalább egy videót tartalmazó webhelyek esetén 45-ször nagyobb valószínűséggel kerül előrébb a keresési eredmények között, a videóhullám meglovagolása gyakorlatilag bolondbiztos módja a márka SEO-rangsorának növelésének.
A fogyasztók teljes 95%-a hasznosnak találja az online videókat, csökkentik az óvatos vásárlók kockázatát, és kisebb valószínűséggel térnek vissza azok a potenciális vásárlók, akik megnézhetnek egy videót az éttermedről, ahelyett, hogy fényképekre hagyatkoznának. A kevesebb hozam pedig több megtakarítást eredményez. Ha egy kép többet ér ezer szónál, képzeld el, mennyit ér egy videó.



Nem minden videó egyformán készül

Egy új, kötelező étterem marketing eszköz az ügyfelek bevonásának képességéhez, a rengeteg videólehetőség megnehezíti annak eldöntését, hol kezdjem. A helyes választás nagymértékben függ attól, hogy vendéglátó egységednek milyen étterem marketing eszközre van szüksége, és mit szeretnél elérni azáltal, hogy videókat építesz be a marketingedbe, és természetesen a költségkeretétől is. Ahhoz, hogy beinduljon a kamera, tekintsd meg közelebbről a legnépszerűbb videomarketing-trendeket, amelyek napjainkban aktuálisak. A videó fontossága, amely gyorsan háttérbe szorította a hagyományos marketing formákat, manapság az online tartalom legnépszerűbb típusává vált. A rengeteg tartalom miatt a kihívás az, hogy tudjuk, hogyan kell megragadni a fogyasztók figyelmét. De a válasz nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik, a márkáknak egyszerűen csak pontosítaniuk kell az üzenetet, amelyet közvetíteni szeretnének étterem marketing eszközeiken keresztül, és meg kell győződniük arról, hogy az összhangban van céljaikkal, költségvetésükkel és imázsukkal.

Kérdésed van? Keress minket bizalommal: Étterem marketing eszköz



Étterem marketing



Legfrissebb cikkek


Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most
Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!