étterem marketing; étterem online marketing; étterem honlapkészítés; étterem weboldal; étterem webhely

HU EN

Étterem honlapkészítés: így vonzza be az új vendégeket egy jó honlap

Az ügyfélélmény jóval azelőtt kezdődik, hogy az ügyfelek belépnének egy étterembe. Manapság az ügyfelek a legtöbbször az interneten keresik fel az éttermeket először: az éttermi weboldalad a márkád arca, hiszen ez adja az első benyomást, és alapvető szerepet tölt be vállalkozásod sikerében. Ezért az étterem honlapkészítés során egyedinek és vonzónak kell lennie az oldaladnak az ügyfelek számára.
étterem honlapkészítés

Étterem honlapkészítés: milyennek kell lennie egy jó weboldalnak?

Képzeld el éttermi webhelyedet a valódi éttermed virtuális mini változataként. Mit kell kínálnia? Szükséges információk, például menü, rendelési idő, hely és irány, elérhetőségek? Egyértelműen. Online foglalás és ételrendelés? Pontosan. De nem kellene még valami? Hogyan készítsünk olyan éttermi weboldalt, amely biztosítékot ad a vásárlóknak arra, hogy egyúttal fantasztikusan finomat fog enni az éttermedben és jól is fogja érezni magát? Íme néhány nagyszerű étterem honlapkészítési tipp, amelyek segítenek egy nagyszerű webhely létrehozásában.

Így legyen hatékony az étterem honlapkészítés az online rendelések javítása érdekében

Ne felejts el hozzáadni a weboldaladhoz az étterem honlapkésztés során minden olyan létfontosságú tartalmat, amelyre ügyfeleidnek szüksége lehet. Tudva, hogy az éttermi webhelyek rendkívül potenciális felületek lehetnek a célközönséged eléréséhez, a következő étterem honlapkészítési tippeket be kell építened az étterem webhelyének kialakításába.
Ha nem szeretnéd beleásni magad, de viszont szükséged van egy jól működő, megfelelő designnal rendelkező éttermi honlapra, ami generálja neked az új vendégeket, akkor keress fel minket és segítünk!

KATTINTS IDE ÉS SEGÍTÜNK


1. A közönség megértése az étterem honlapkészítés első pontja

Amikor el kezded elkészíteni éttermi webhelyedet, vagy jelentős átalakításba fogsz, fontold meg, hogy kit szeretnél elérni, mielőtt új tervezési eszközöket hoznál létre a webhely számára. A vendéglátás jellegéből adódóan gyakori, hogy vannak meglévő és új ügyfelek, ezért komolyan át kell gondolni, hogyan kívánsz a legjobban kapcsolatba lépni velük. Mindig olyan tartalmat hozz létre az étterem weboldalán, amelyet vásárlóid hasznosnak találnak.

Amikor éttermed meglévő ügyfeleket szolgál ki, nemcsak azt kell megtudnod, kik ők, hanem azt is, hogyan használják webhelyedet. Az új ügyfelek számára mutasd meg szolgáltatásaidat, az éttermedet belülről, a menüdet és adj okot arra, hogy érdeklődjenek a vállalkozásod iránt.

2. A kívánt információ megjelenítése

Az étterem honlapjának kialakításában egyértelműen meg kell jeleníteni a kívánt információkat. Tekintsd az étterem weboldalát online szóvivődnek. Képesnek kell lennie arra, hogy válaszoljon az ügyfelek leggyakoribb kérdéseire. Ezért mindig tartalmazzon fontos információkat az éttermed honlapja. Győződj meg arról, hogy a következő pontok láthatóak az étterem webhelyén:


Menü


Az első dolog, amit a vásárló keres egy étterem weboldalának kialakítása során, az a menü. Akár online szeretnének rendelni, akár később az éttermedben szeretnének vacsorázni, egy ínycsiklandó és átlátható menü az, ami a webhely látogatóit valódi vendéggé alakítja. Győződj meg róla, hogy világos kategóriák vannak az étlapon, például előételek, főételek, levesek, saláták, italok stb. Ha az éttermedben van online rendelés, nagyon tanácsos külön Online rendelés menüvel rendelkezni az oldaladnak, így ez is fontos eleme az étterem honlapkészítésnek.  


Online rendelés gomb


Ha az étterem webhelyen van egy online rendelési gomb, akkor lehetőséged nyílik arra, hogy a webhely látogatóit vásárló ügyfelekké alakítsd. Ezért az is fontos, hogy az étlapról kellemes képek legyenek, amelyek arra késztetik a webhely látogatóit, hogy ételt rendeljenek az éttermedből! 


Üzletkereső


Ha több éttermi üzlettel rendelkezel, ügyfeleid összezavarodhatnak azzal kapcsolatban, hogy hol rendeljenek. Ezért ajánlatos a különböző üzleteket egy térképen feltüntetni a teljes címükkel, elérhetőségükkel (például telefonszám és e-mail azonosító) és nyitvatartási idejükkel együtt. Így ügyfeleid könnyen felkereshetik éttermedet és gond nélkül leadhatják online rendeléseiket.


Visszajelzés gomb


Az ügyfelek visszajelzésének kérése és az annak megfelelő cselekvés elengedhetetlen egy étterem sikeréhez. Ha visszajelzést kérsz az ügyfelektől, úgy érzik, hogy megbecsülik őket, segítesz megoldani panaszaikat és kíváncsi vagy a véleményükre. 


Közösségi média gombok


A közösségi médiában való jelenlét elengedhetetlenné vált a mai korban, mivel ez az egyik legkritikusabb platform az ügyfelek elkötelezettségének eléréséhez. Így még fontosabbá válik, hogy mindenhol kiemeld közösségi oldalaidat az étterem honlapkészítés folyamatában. Győződj meg arról, hogy a közösségi média oldalaira mutató hivatkozások láthatók a webhelyeden. Legyen az oldaladon egy fülbemászó cselekvésre ösztönzés, amely arra motiválja az embereket, hogy kapcsolatba lépjenek veled a közösségi médiában.  


Rólunk


Amikor elmondod a történetedet, az emberek valószínűleg jobban kapcsolatba lépnek veled. Egy érdekes Rólunk oldal, amely éttermednek az alapításáról, csapatodról és éttermed értékeiről szól, minden bizonnyal felkelti az ügyfelek figyelmét. Ügyelj arra, hogy éttermed webhelyének kialakításában szerepeljen a Rólunk szakasz, mert ez egy kiemelkedően fontos étterem honlapkészítés tanács. 

3. Az étterem webhelyének felépítése a használhatóság érdekében

Sok étterem honlap nem gondolkodik azon, hogy a felhasználóknak hogyan használják a webhely szerkezetét, és ehelyett úgy csinálják meg a weboldalt az étterem honlapkészítés során, hogy azt a csapatuk belsőleg használja és nekik logikus. Ez gyakran olyan fejlesztési folyamathoz vezet, amelyből hiányoznak az áttekinthető és könnyen használható navigációs elemek. 

Ne feledd, hogy az egyszerűbb navigáció mindig felhasználóbarátabb lesz, mint az összetettebb és a felhasználók számára nehezebben használható funkciók. Egyik ilyen fontos elem, hogy a felhasználók egy weboldalra fellépve nem a navigációs menüt keresik, hanem elkezdenek lefelé görgetni automatikusan (főleg, hogy mobilon történik az ilyen oldalkeresések többsége) amikor több információt keresnek.

Ezt szem előtt tartva vedd figyelembe azt is, hogy a legtöbb releváns információnak a hajtás felett kell lennie, hogy látható legyen, és jó képet adjon a felhasználóknak arról, hogy miről is szól az éttermed, ha nem szánják az időt az egész oldal átgörgetésére. Mesélj el egy történetet a közönségednek, miközben lefelé görgetnek, így további információkat tudhatnak meg, miközben haladnak, miközben továbbra is egyértelműen megadod az oldalon található összes „lényeget”.

4. Képalkotás használata az étterem honlapkészítés során 

Nincs szükség nagy mennyiségű szöveg használatára az étterem webhelyének kialakításában, hogy eljuttasd a fő üzenetet a közönséghez. A kiváló képekkel alátámasztott minimális szöveg használata jobb munkát végez a központi gondolatok közvetítésében, mint a túl sok szöveg. Nem akarsz egy nagy bekezdéssel kezdeni, és túlterhelni az olvasót. Ehelyett mutasd be, miről ismert az éttermed, és vidd át ezt az ötletet a csodálatos képeken keresztül.

5. Az étterem weboldalának mobiloptimalizálása 

Napjainkban a legtöbben a mobilunkon intézünk mindent – de tényleg mindent. Biztos lehetsz benne, hogy a legtöbb felhasználó nem az asztalnál fog ülni, hanem útközben van, ezért elengedhetetlen, hogy legyen egy reszponzív webhelyed a közönség eléréséhez mobil eszközökön is.

Bármely vendéglátással foglalkozó vállalkozás mobilverziójának tömör üzeneteket és képeket kell tartalmaznia, hogy hatékonyan hangsúlyozzák a kritikus pontokat anélkül, hogy túlterhelnék vagy túl sok szöveggel fárasztanák a felhasználót – különösen kis képernyőn. Ez egyre inkább igaz minden ágazatra, és ennek eredményeként a mobilnak iparágtól függetlenül prioritást kell élveznie az étterem honlapkészítés folyamataiban. 

Ezenkívül szánj időt a különféle multimédiás elemek áttekintésére, és fontold meg az alternatívákat, ha azok lelassítják webhelyed betöltési idejét mobilon. Ami megfelel az éttermed asztali verziójának, nem biztos, hogy megfelelő lesz a webhely mobil megjelenítéséhez – azonban a mobilwebhely általános megjelenésének és hangulatának olyan márkajelzéssel kell rendelkeznie, amely összhangban van az asztali verziójával.

6. A weboldal keresőoptimalizálása (SEO): az étterem honlapkészítés fontos eleme

Még ha van is egy gyönyörű és jól megtervezett webhelyed, nem sok haszna lenne, ha nem fedeznék fel az ügyfeleid. Itt jön képbe a keresőoptimalizálás. Az éttermi webhely SEO-jának elvégzése azt jelenti, hogy éttermed előkelő helyen jelenik meg a Google rangsorában, és látható lesz, ha valaki az éttermedre vonatkozó kifejezést vagy kulcsszót keres. Például, ha valaki a kézműves hamburger kifejezésre keres rá és a te éttermed kínál ilyen ételt, akkor az éttermed webhelyének hivatkozása közvetlenül a Google első oldalán jelenik meg.  

7. Következetesség a téma és az étterem weboldalának kialakításában

Amint azt korábban említettük, az éttermi webhelyed az étterem virtuális arca, és kulcsfontosságú szerepet játszik az étterem online jelenlétének és márkaépítésének fenntartásában. Ezért elengedhetetlen, hogy éttermi webhelyed tükrözze éttermi márkádnak témáját és koncepcióját.

Győződj meg arról, hogy éttermednek logója látható a weboldalon, illetve a webhelynek ideális esetben követnie kell az étterem színvilágát és témáját.

Egy tetszetős éttermi webhely kialakítása és ennek felhasználása az online üzlet fejlesztésére kihívást jelenthet. Ha azonban helyesen csinálod, akkor hatalmas hasznot tud hozni, ami jelentősen növeli az online befektetés megtérülését. Hasznos módja annak, hogy megbizonyosodj ezekről az elemekről, ha megtalálod a tökéletes segítséget, olyan szakértőktől, akik sok éves tapasztalattal a hátuk mögött az éttermedet rövid időn belül a legjobbak közé emeli. Keress fel minket és beszéljük át, mi lenne a legjobb a te éttermednek!

KATTINTS IDE ÉS SEGÍTÜNK!  

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések