3 ételekkel kapcsolatos csapatépítő tevékenységek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 3 ételekkel kapcsolatos csapatépítő tevékenységek

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 ételekkel kapcsolatos csapatépítő tevékenységek


2022/03/11
VN

Egyre több vállalat keres új és kreatív módszereket a csapat teljesítményének növelésére. A mai világban a kulináris csapatépítő tevékenységek egyre népszerűbbek. Ez a csapattagok közötti szórakoztató interakcióknak, az új készségek megszerzésének és az életre szóló emlékeknek köszönhető. Ezeken a csapatmunka tevékenységeken keresztül a csapat megtanulja, hogyan kommunikáljon hatékonyan, hogyan oldja meg a problémákat és használja ki kreativitását. Nézünk néhány ilyen tevékenységet!

3 ételes csapatépítő

Olasz pizzakészítés

A pizzakészítés a szórakoztató csapatépítő tevékenységek kedvencévé vált. Ennek az az oka, hogy mindent a semmiből kell létrehozni. Egy mesterszakácssal együtt a csapatok megtanulják, hogyan készítsenek ízletes pizzákat az elejétől a végéig. A tevékenység szórakoztatóbbá tétele érdekében a csapatokat két részre osztják, hogy versenyt teremtsenek. A séftől figyelik, hogyan kell dagasztani a tésztát, és megismételni a tanultakat, majd kedvükre ízesíthetik azt. A legjobb rész az ízpróba! Minden csapat megkóstolja az általa elkészített és a versenytársai pizzáját. A pizzakészítés ösztönzi a termelékenységet, de egyben azon csapatmunka tevékenységek közé tartozik, amelyek növelik a kreativitást.

 



A titkos összetevő

Ez egy olyan csapatépítő kihívás, amellyel csapata megoldja a felmerülő problémákat, amik akár éles helyzetben is előfordulhatnának munka közben! A csapatokat két részre osztják, és egy adott étel elkészítésére kérik őket. A főzés egy pontján a séf bemutat egy titkos összetevőt. A csapatoknak kreatívan kell felhasználniuk ezt az összetevőt az ételeikben. Az összetevőnek jól illeszkednie kell az ételhez, valamint ízt kell adnia. Ez segít Önnek és csapatnak kreatív ötleteket találni az összetevő felhasználására vonatkozóan. Ehhez össze kell szedniük magukat, és kreatívan kell megoldania egy közös problémát. A szakácsok megkóstolják és az alapján ítélik meg az ételeket, hogy melyik csapat használta legjobban az alapanyagot.

 

Borkóstoló

Habár remek programokon részt lehet venni egy-egy csapatépítő címszó alatt, még mindig nagyon fontosak az olyan programok is, amik semmi különösről nem szólnak, csupán költetlen beszélgetés, és egyben egymás jobb megismerését biztosítják a résztvevők számára. Ezért érdemes az ilyen ételcentrikus csapatépítő programok közé egy ilyen gasztronómiai kalandot is beilleszteni.

Gasztronómiai kalandokkal teletűzdelt csapatépítőt szeretnél? Nekünk van egy tökéletes helyszínünk, méghozzá a hazánk gasztronómiai fellegvárának számító Balaton-felvidéken, a Kristály Hotelben. Részletek itt: csapatépítő helyszín.  
 




Étterem marketing Gasztromarketing Gasztronómia



Legfrissebb cikkek


Étterem marketing -Egy történet elmesélése az étlappal
Az utolsó két évben az étterem marketinggel szemben felvette a versenyt a járvány és az azzal járó intézkedések, de most, az éttermeknek meg van az a szabadságuk, hogy arra fókuszáljanak mit is tudnak ők ajánlani az embereknek. Egy történet elmondása minden olyan ponton, amivel érintkezik a vendég, olyan értékes élményt nyújthat számára, ami arra ösztönözi majd, hogy visszatérő, akár törzsvendéggé váljon.
6 étterem közösségi média marketing trend -Hogyan legyél érdekes a felhasználók számára?
Az étterem marketing folyamatosan növekszik köszönhetően az online rendelések számának növekedése, a visszajelzések, és a közösségi média miatt. Ez utóbbi fontos szerepet játszik az eredmények szempontjából is. Az étterem közösségi média marketing trendje építhető arra, hogy vendégeid kapcsolatba szeretnének lépni az éttermeddel és a többi vendéggel a közösségi médiában. Ez azt jelenti, hogy fokoznod kell a játékot, ösztönözz kétirányú kommunikációt a közösségi média alkotta csatornákon keresztül, és bátoríts a vendégeidet, hogy osszák meg a történetüket és fotójukat a helyről. Mutatjuk hogyan.
Gasztonómia marketing -Hogyan építs saját márkát
A gasztronómia marketingje egy kicsit összetettebb. Az étel és a kultúra kombinációja, de sokan úgy vallják a kettő együtt. Azonban, mint mindenhez, ehhez is elengedhetetlen tényező a marketing, de legfőképp egy saját brand. Nem elég, ha sok vásárlód van próbálj a „nagy halak” -ra is koncentrálni. Egy sikeres márka felépítése után már nem az dönt, hogy kikkel kell együtt dolgoznod. Építsd fel a branded megfelelően a gasztronómia marketing trükkjeivel és legyél te az, akivel együtt akarnak dolgozni, akiért versengenek az ügyfelek. Fontos, hogy legyél tudatos! A határozottság, a pontosság, és a tudatosság mind a gasztronómia marketingen fog megtérülni.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!