Bevételnövelő tippek éttermeknek a marketingen felül

HU EN

Bevételnövelő tippek éttermeknek, amivel több vendégre tehetsz szert

Az étteremüzemeltetés során számos kérdés merül fel, de a legfontosabb általában az: hogyan szerezhetnék több bevételt? Mutatunk erre néhány ötletet! 

Bevételnövelő tippek éttermeknek

Az étterembe járás ma már kultúránk része: szórakozásból, üzleti céllal, vagy csupán étkezés miatt is gyakran keresünk fel közeli vagy távolabbi éttermeket, azonban a kereslet a kínálatot is növelte és ma már rendkívüli verseny van a vendéglátóipari egységek között. Van azonban néhány olyan taktika, amivel még mindig segítheted a bevételed növelését a marketingen kívül is! Mutatjuk ezeket, amiket érdemes átgondolnod. 

 

Optimalizáld a teret rendezvényekre, akár egyszerre többre! 

Az egyik legjobb módszer, ha szeretnél akár egy darab lekérésből teltházat csinálni, ha rendezvényeket fogadsz éttermedbe. Persze az, hogy egy eseményen akár több, mint 100 fő is részt vegyen viszonylag ritka – talán csak a konferenciák, sajtótájékoztatók és esküvők világában fordul elő.


A kisebb rendezvényekből azonban igen sok van, így érdemes ezekre is ügyelned! Ha megteheted, oszd fel termed akár több egységre hogy akár egyszerre több kisebb eseménynek is otthont adhass! Mobilfalakkal ráadásul ezt úgy tudod megvalósítani, hogy a nagyobb rendezvényeket sem zárod ki. Ha érdekel, kattints ide a részletekért: mobilfal árak.  

 

Készíts behúzó ajánlatokat a kevésbé népszerű időpontokra! 

Minden étterem küzd néha azokkal az időszakokkal, amikor szinte egyáltalán nincs vendég. Ez többnyire a hétköznapokat takarja, bár ez függ az étterem elhelyezkedésétől is. Amennyiben Te is küzdesz ilyen időpontokkal, gondold végig, hogy mivel csábíthatnál oda akkorra több vendéget! Például egy hétköznapi ebédidőben érdemes lehet megszólítani a környező vállalkozásokat, akár business lunch ajánlatokkal.

 

Légy egyedi, legyen arculatod

Az étteremüzemeltetés egyik legnagyobb nehézsége, hogy könnyű elveszni a tömegben – és egyben végzetes is. Ha Te is csak egy vagy a többi közül, nagyon nehéz dolgod lesz, még profi marketinggel is: valamivel ki kell tűnnöd. Találd meg azt az USP-t, azt az egyedi terméktulajdonságot ami csak rád vonatkozik, amivel kiemelkedhetsz legalább a lokációdban, és amiről híres lehetsz! 

 

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések