Tippek étterem tulajdonosoknak, tippek egy étterem megnyitásához: Íme 5 aranyszabály étterem tulajdonosoknak

Főoldal > Étterem tulajdonos vagy, esetleg első éttermed megnyitását tervezed? Ezért az 5 tippért hálás leszel

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem tulajdonos vagy, esetleg első éttermed megnyitását tervezed? Ezért az 5 tippért hálás leszel


2020/05/05

Úgy döntöttél, hogy egy étterem megnyitása jó befektetés, szeretnél foglalkozni a gasztronómiával? A vendéglátás és turizmus egy nagyon izgalmas, és nagyon jövedelmező szektor is, ha jól csinálod. Összeszedtünk hát néhány alapvető tippet újdonsült étterem tulajdonosoknak, amikkel biztosan foglalkoznod kell, és ha foglalkozol, hamar hálás is leszel magadnak érte. Vágjunk bele!

Tippek étterem tulajdonosoknak

A környék

Talán nem kell rá felhívnunk a figyelmed, mennyire fontos is, hogy kiváló helyszínt találj az éttermed számára. Most inkább online marketing szempontból szeretnénk rá kitérni. A környék kiválasztásakor gondold át azt is, milyen látványosságokat és programlehetőségeket kínál az étterem környezete a vendégek számára, és azokat hogyan tudod majd weboldaladon is bemutatni. Ha van megfelelő parkolási lehetőség, vagy a közelben elérhető metróvonal, az is hozzájárulhat éttermed sikerességéhez.

 



A koncepció, másnéven USP

Az USP, vagy másnéven Unique Selling Proposition olyan egyedi terméktulajdonság, ami megkülönböztet téged a konkurenciától, és ami szorosan összefügg éttermed tematikájával, koncepciójával. Ha ez meg van, sokkal könnyebb dolgod lesz a továbbiakra nézve, hiszen erre szükséged van a menü kialakításához, a logó megtervezéséhez, de az étterem belső megvalósításához is. Érdemes ügyelni arra, hogy valahogyan kapcsolódjön éttermed környezetéhez is. A kulcsszó az egyediség! Álmodj nagyot, hogy aztán nagyot is szakíthass.

 

A menü

Ha van egy jó koncepciód, a menü kialakításánál is könnyebb dolgod lesz, de figyelj rá, hogy a menü az aktuális trendekhez is igazodjon. Nagy hiba ma már, ha nem tudsz a különféle diétáknak vagy ételérzékenységeknek megfelelő kínálattal szolgálni.

 

A szükséges tudás

Éttermi bizniszbe beleugrani mindenféle tudás nélkül egyértelműen butaság. Igyekezz tehát megismerkedni egy étterem működésével, méghozzá alaposan. Ha korábban dolgoztál már ezen a területen, szerencsés vagy, ha nem, akkor se kezdj bele az építkezésbe anélkül, hogy alaposan utánajártál volna a dolgoknak.

 

Bízz profikban, ne fogadj meg minden tanácsot

Ha nincs elég tapasztalatod, bízz meg egy profit, és hallgass inkább az ő ajánlásaira, mint hozzá nem értő ismerőseid jószándékú javaslataira. A gasztronómia megköveteli a profizmust, egy tanácsadó megbízása így visszatérő befektetés, amin nem is nagyon érdemes elgondolkoznod.




Étterem marketing Gasztromarketing Online marketing Online marketing stratégia éttermeknek



Legfrissebb cikkek


Milyen alkalmakkor érdemes étterembe menni?
Egy finom ebéd, vagy vacsora elfogyasztása egy kellemes környezetben, teljes kiszolgálással mindenki számára olyan program, amit szívesen csinál. Ugyanakkor kevesen esznek minden nap éttermi ételt, inkább különleges alkalmakkor szokás ilyen helyre menni. Ebben a cikkben néhány olyan alkalomról lehet olvasni, melyek során az étterem lehet a tökéletes választás.
5 egyszerű dolog, ami fellendíti éttermed online marketingjét
Ahogy a legtöbb marketing technika, úgy a gasztromarketing is egészen más feladatokból áll online, és egészen más akadályokkal kell szembenézniük az éttermeknek és vendéglátóegységeknek, ha online marketing kommunikációjukat szeretnék megerősíteni. Bár biztos recept nincs, léteznek olyan általános igazságok, amiket garantáltan szem előtt kell tartanod, ha szeretnéd fellendíteni éttermed online jelenlétét.  
Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá
Hol keresnek éttermet a potenciális vendégeid? Az interneten, ez nem kérdés. És mi van akkor, ha nem foglalkozol az éttermi SEO-val, így nem találnak meg a Google-ben sem a felhasználók? Nos, egyszerűen lemondhatsz róluk. Ha ez nem lenne elég, alább találsz még 5 bivalyerős érvet az éttermi SEO mellett.
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!