Tippek étterem tulajdonosoknak, tippek egy étterem megnyitásához: Íme 5 aranyszabály étterem tulajdonosoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Étterem tulajdonos vagy, esetleg első éttermed megnyitását tervezed? Ezért az 5 tippért hálás leszel

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem tulajdonos vagy, esetleg első éttermed megnyitását tervezed? Ezért az 5 tippért hálás leszel


2020/05/05

Úgy döntöttél, hogy egy étterem megnyitása jó befektetés, szeretnél foglalkozni a gasztronómiával? A vendéglátás és turizmus egy nagyon izgalmas, és nagyon jövedelmező szektor is, ha jól csinálod. Összeszedtünk hát néhány alapvető tippet újdonsült étterem tulajdonosoknak, amikkel biztosan foglalkoznod kell, és ha foglalkozol, hamar hálás is leszel magadnak érte. Vágjunk bele!

Tippek étterem tulajdonosoknak

A környék

Talán nem kell rá felhívnunk a figyelmed, mennyire fontos is, hogy kiváló helyszínt találj az éttermed számára. Most inkább online marketing szempontból szeretnénk rá kitérni. A környék kiválasztásakor gondold át azt is, milyen látványosságokat és programlehetőségeket kínál az étterem környezete a vendégek számára, és azokat hogyan tudod majd weboldaladon is bemutatni. Ha van megfelelő parkolási lehetőség, vagy a közelben elérhető metróvonal, az is hozzájárulhat éttermed sikerességéhez.

 



A koncepció, másnéven USP

Az USP, vagy másnéven Unique Selling Proposition olyan egyedi terméktulajdonság, ami megkülönböztet téged a konkurenciától, és ami szorosan összefügg éttermed tematikájával, koncepciójával. Ha ez meg van, sokkal könnyebb dolgod lesz a továbbiakra nézve, hiszen erre szükséged van a menü kialakításához, a logó megtervezéséhez, de az étterem belső megvalósításához is. Érdemes ügyelni arra, hogy valahogyan kapcsolódjön éttermed környezetéhez is. A kulcsszó az egyediség! Álmodj nagyot, hogy aztán nagyot is szakíthass.

 

A menü

Ha van egy jó koncepciód, a menü kialakításánál is könnyebb dolgod lesz, de figyelj rá, hogy a menü az aktuális trendekhez is igazodjon. Nagy hiba ma már, ha nem tudsz a különféle diétáknak vagy ételérzékenységeknek megfelelő kínálattal szolgálni.

 

A szükséges tudás

Éttermi bizniszbe beleugrani mindenféle tudás nélkül egyértelműen butaság. Igyekezz tehát megismerkedni egy étterem működésével, méghozzá alaposan. Ha korábban dolgoztál már ezen a területen, szerencsés vagy, ha nem, akkor se kezdj bele az építkezésbe anélkül, hogy alaposan utánajártál volna a dolgoknak.

 

Bízz profikban, ne fogadj meg minden tanácsot

Ha nincs elég tapasztalatod, bízz meg egy profit, és hallgass inkább az ő ajánlásaira, mint hozzá nem értő ismerőseid jószándékú javaslataira. A gasztronómia megköveteli a profizmust, egy tanácsadó megbízása így visszatérő befektetés, amin nem is nagyon érdemes elgondolkoznod.




Étterem marketing Gasztromarketing Online marketing Online marketing stratégia éttermeknek



Legfrissebb cikkek


Digitális marketing éttermeknek: ezek a legújabb étterem marketing trendek 2023-ban
Az éttermek digitális marketingje talán még sose volt ennyire fontos, mint most. Manapság minden iparágnak szüksége van digitális marketingre, de ez különösen igaz a vendéglátásra. A technológia fejlődésével és a fogyasztói szokások változásával a digitális marketing is megváltozott, folyamatosan új platformok és technikák jelennek meg. Ebben a cikkben megtudhatod a digitális marketing titkait, és azt, hogy hogyan működhet ez a te vállalkozásod tekintetében is. 
A sikeres közösségi média marketing titkai éttermek esetében
A közösségi média használata manapság már nem szimpla előny más cégekkel szemben, hanem az online érvényesülés alapvető feltétele éttermek számára is. A közösségi platformokat összesen több, mint a világ népességének fele használja, így páratlan marketinglehetőségeket kínál szinte minden létező vállalat számára.
Így termelhetsz profitot Google Cégprofil adatlapoddal
Az emberek többsége előszeretettel böngészi az online véleményeket és más visszajelzéseket mielőtt meghozna egy kisebb vagy nagyobb vásárlói döntést. Ez nem meglepő, hiszen mindenki olyasmire szeretné költeni a pénzét, ami már másnak is bevált (legyen az egy alakformáló tea, egy nyomtató vagy egy online tanfolyam).
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!