Éttermi SEO: Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá

Főoldal > Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá


2020/05/05
ÉOM

Hol keresnek éttermet a potenciális vendégeid? Az interneten, ez nem kérdés. És mi van akkor, ha nem foglalkozol az éttermi SEO-val, így nem találnak meg a Google-ben sem a felhasználók? Nos, egyszerűen lemondhatsz róluk. Ha ez nem lenne elég, alább találsz még 5 bivalyerős érvet az éttermi SEO mellett.

Éttermi SEO

Költséghatékony

A marketing nem a gazdagok kiváltsága, a SEO pedig pláne nem. Az éttermi keresőoptimalizálásban az a legjobb, hogy nem csak addig várhatod tőle az eredményeket, amíg tolod bele a pénzt, mint például a fizetett hirdetéseknél. Az éttermi SEO a legkisebb vendéglátóegységek számára is lehetővé teszi, hogy felvegyék a harcot a nagyobbakkal, és ne feledd, ott az ingyenes Google Cégem profil is, ami elengedhetetlen a helyi SEO-hoz.

 



Hosszú távú befektetés

Egy tartalom annál értékesebb, minél régebb óta található meg a weboldaladon. Tartalmakkal nem tudsz hibázni, maximum javítgatnod és kipofoznod kell őket, hiszen a tartalom hosszú távon hoz majd neked asztalfoglalásokat és ajánlatkéréseket. Bár kell idő, amíg az éttermi SEO beérik, annál több eredményt hoz majd a későbbiekben.

 

Hitelessé tesz

Elég jó a Google találati lista első oldalán lenni éttermed weboldalával egy olyan kifejezésre, ami különösen kapcsolódik az éttermedhez, nem igaz? Mi van akkor, ha igazi, hamisítatlan olaszos ízeket kínálsz a fővárosban, de weboldalad az “olaszos étterem Budapest” kifejezésre sehol nem jön a Google-ben? Nos, semmi, hiteltelenné válsz, mintha nem is léteznél. Azzal azonban, ha sikerül a keresések során minél több alkalommal találkoznia veled a felhasználónak, igazi profizmusra utal. Arról nem is beszélve, hogy egy lehetséges vendégnek 5-7 alkalommal kell „találkoznia” egy márkával ahhoz, hogy rögzüljön az emlékezetében.

 

Erősíti a brandet

Az éttermek híre sok esetben szájról szájra terjed, ha egy potenciális vendéged éttermedről az egyik ismerősétől hall, biztosan rákeres a nevedre a Google-ben, mielőtt ellátogatna hozzád, és átnézi a kínálatodat. Ha egy egyszerű Google kereséssel nem talál rád, vagy egy rossz webhelyre érkezik, jó eséllyel lemondhatsz róla, mint vendégről.

 

Ami a legfontosabb: több asztalfoglalást és rendezvény ajánlatkérést eredményez

Minél több kifejezésre minél előkelőbb helyet foglalsz el a Google-ben, annál több asztalfoglalásra és rendezvényhelyszín ajánlatkérésre számíthatsz, ez nem kérdés. A Google találati lista első oldalának lehelső pozíciója zsebeli be a kattintások majdnem kétharmadát, hiszen a felhasználók bíznak a Google-ben, mert a legtöbb esetben pontosan olyan találatokat ad, amelyre a felhasználó kíváncsi. Ha nem vagy ott, nem lesznek vendégeid.




Gasztronómia Keresőoptimalizálás, SEO Online marketing stratégia éttermeknek



Legfrissebb cikkek


Íme, a tökéletes ajándékok szeretteidnek az ünnepekre
Lassan már mindenhol megszólalnak majd a karácsonyi dalok, hiszen ahogy megérkezik a hűvösebb időjárás, már az ember szíve lassan, de biztosan a karácsonyért fog majd dobbanni. 
Ételek az egészséges fogakhoz: ezt edd, ha szép mosolyt akarsz!
Köztudott, hogy a cukros finomságok, cukros, szénsavas üdítők rosszat tesznek a fogakkal. De tudtad, hogy vannak olyan ételek, amelyek megakadályozzák a fogszuvasodást? Bizonyos élelmiszerek vagy segítenek a gyengült zománc helyreállításában, vagy olyan tápanyagokat tartalmaznak, mint a fehérje, amelyek segíthetnek megerősíteni azt, mielőtt elkopnak. Egyes ételek jobbak, mint mások, ha a szuvasodás elleni küzdelemről van szó, de a fogak érdekében győződj meg arról, hogy étrended az alábbiak egy részét tartalmazza!
Hírek és szakmai cikkek a gasztromarketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a gasztronómiai és vendéglátóegységeknek! Gyakorlatban is hasznosítható tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a gasztronómia és a vendéglátás területén.

Gasztronómiai marketing az alapoktól

Úgy érzed, éttermed nem kapja meg a kellő figyelmet, amit nagyon is megérdemelne? Az étterem marketing alapja egy erős USP (Unique Selling Proposition), vagyis egy olyan egyedi tulajdonság, ami segít harcba szállni a konkurenciával, és ami az online marketing kommunikációd alapját is képezi. Te megfogalmaztad már éttermed USP-jét?

Online marketing tanácsok éttermek és vendéglátóegységek számára

Egy jó weboldal, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések, PR megjelenések, tartalommarketing, közösségi média marketing… Csak az online marketing néhány területe, amivel egy étterem vagy vendéglátóegység tulajdonosaként, munkatársaként vagy marketingeseként foglalkoznod kell. Segítünk átlátni az online marketing bonyolult összefüggéseit!

Több foglalás a hétköznapokra, több rendezvényhelyszín ajánlatkérés

Határozz meg egy konkrét célt, és építsd fel úgy az online marketing kommunikációdat, hogy az támogassa azok elérését! Sokan vannak ezzel így, de sokan semmit sem tesznek érte. Több foglalást szeretnél a hétköznapokra? Jó lenne rendezvényekkel feltölteni az éttermed? Cikkeink gyakorlati tanácsokkal látnak el!

Kitekintő

Érdekes cikkek és tartalmak, konkrét online marketing tippek és stratégiai tanácsok, hogy stabil online marketing kommunikációval szállhass szembe a konkurenciával, hogy hatékonyan elérd a célközönséged, hogy még több asztalfoglalásra vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérésre tehess szert. Ismerd meg cikkeinken keresztül az online marketing kiaknázatlan területeid, töltsd meg végre a vendéglátóegységed!