Étterem marketing tanács a javából
Írj marketingtervet
Ha van egy dolog, amit meg kell tenni, mielőtt bármilyen ötletet megvalósítanál, az az, hogy tervezz, tervezz, tervezz! A költségvetés kezelésétől az események könyveléséig ez az étterem marketing tanácsokról szóló cikkünk az egész éven át tartó útmutató lehet éttermed promóciós stratégiájának nyomon követéséhez. A marketingterv az étterem szent Grálja, ezért szánj időt a prioritások meghatározására.
Étterem marketing tanács -Közösségi média
A képek, videók és vélemények készítésének és megosztásának képességével az étterem közösségi médiában való jelenléte elengedhetetlen ahhoz, hogy a megfelelő tömeg elé kerüljön!
Világszerte közel egymilliárd aktív felhasználójával az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi média platformmá vált. Ha korábban megkérdőjelezted ezt az étterem marketing tanácsot, ami mára már elengedhetetlen platformmá vált az éttermek és más iparágak marketingjéhez, itt az idő. Ez a nagy közönség a jele annak, hogy ideje éttermednek Instagram-profilt készíteni, és kihasználni annak funkcióit és potenciális elérhetőségeit. Az alábbiakban bemutatunk néhány módszert a jelenlét maximalizálására:
- Készíts kiváló minőségű fényképeket, hogy megmozgasd közönséged ízlelőbimbóit
- Használd az Instagram-tekercseket a népszerű ételek készítésének megörökítéséhez
- Használd ki a népszerű hashtageket, hogy több ügyfelet érjhess el. További Isntagram étterem marketing tanácsokért Katt ide!
TikTok
Étterem marketing tanácsokat ígértünk, hogy feltűnő legyél, nem csak a megszokott platformokat használva. A TikTok egy viszonylag új platform, de már az alapoktól kezdve segített a vállalkozások felépítésében. Az új és a régi éttermek továbbra is használják az alkalmazást, hogy szélesebb közönséget érjenek el rövid videókon keresztül, amelyek bemutatják ételeiket, hangulatukat, személyzetüket és egyebeket! Van valami különleges ételed? Oszd meg, hogyan készült!
Hozz létre egy fantasztikus weboldalat
Teljes mértékben kézben tarthatod weboldalad használva azt, hogy elmondod a történedet! Tekintettel arra, hogy a látogatók közel 80%-a felkeresi egy étterem weboldalát, mielőtt eldönti, hol étkezhet, természetes, hogy biztos szeretnél lenni abban, hogy weboldalad kitűnik a többi közül! Ez az étterem marketing tanács azt jelenti, hogy ne csak jól nézzen ki, hanem jól is érezzék magukat potenciális ügyfeleid a weboldaladon való böngészés közben. Az alábbiakban felsorolunk néhány kérdést, amelyet szem előtt kell tartani weboldalad elkészítésekor:
- Könnyű navigálni?
- Hozzáférhető és olvasható az étlapom?
- Működnek a hiperhivatkozásaim?
- Vonzóak a képeim (ételek, italok és helyszín)?
Készíts egy teljesen egyedi ételt vagy italt
Ahogy a mondás tartja, először a szemünkkel eszünk tehát adj olyat vásárlóidnak, amiről nem tudják levenni a szemüket! Az éttermed olasz? Tálalj szív alakú tésztát, amely tökéletes randevúzáshoz. Helyi bárként vagy jelen? Készíts egy varázslatos színváltó koktélt, amely elkápráztatja vendégeid! Amikor az étterem felfigyeléséről van szó, nincs jó vagy rossz képlet. A legfontosabb étterem marketing tanács neked szól! Ne félj egy új ötletet kipróbálni, vagy élni ezekkel az étterem marketing ötletekkel és hasznosítani őket a gyakorlatban! Az is lehet, hogy csak ez a kis bátorság hiányzik, hogy éttermed kitűnjön.