Az éttermi ügyfelek útja
Az éttermi Google Ads hirdetések kapcsán az ügyfelek útját is figyelembe kell venned, azaz azt a folyamatot, amely során egy érdeklődő valódi vendéggé válik.
Ez a konverziós útvonal általában több lépésből áll – miután egy érdeklődő meglát egy reklámot, még egyáltalán nem biztos, hogy rá is kattint, és rögtön asztalt foglal éttermedben.
Persze ilyen esetek is előfordulnak, de általában egy sokkal kevésbé lineáris útvonalat kell elképzelned. Akár órákba vagy napokba is beletelhet, mire egy érdeklődő eldönti, hogy végül melyik étterembe szeretne ellátogatni. Például meglehet, hogy felkeltetted ugyan egy kereső felhasználó érdeklődését, de az illető előbb elolvasta az éttermedről írt véleményeket, megnézte a versenytársak kínálatát, vagy néhány napra fel is függesztette a keresgélést. Ezt nevezzük az ügyfél „utazásának”.
Az ügyfelek utazásának összetettsége csupán egy ok a sok közül, amiért az éttermek többsége az éttermi Google Ads tanácsadás mellett dönt.