Google Ads hirdetés optimalizálás éttermeknek

HU EN
Miért kellegy étteremnek Google Ads?

Miért kellegy étteremnek Google Ads?

Fontos szem előtt tartani, hogy az emberek általában a Google-hoz fordulnak először, ha éttermet szeretnének keresni maguknak a közelben. A Google Ads hirdetései ennek köszönhetően 24/7 képesek előre minősített érdeklődőket szerezni éttermed számára. Mondhatjuk úgy is, hogy a vendégek magukat válogatják ki kereséseikkel. A Google Ads segítségével már akár holnap első lehetsz a Google találati listáján BÁRMIRE.  

Miért kell a Google Ads optimalizálására profi szakember?

A Google Ads egy nagyon fontos marketingcsatorna az éttermek számára, sokan mégis vagy nem képesek kihozni belőle a legtöbbet, vagy szimplán nem foglalkoznak vele. Ez általában annak köszönhető, hogy sok étteremtulajdonosnak nincs ideje kiismerni a Google összetett hirdetési rendszerét és követni annak állandó változásait. Az éttermi Google Ads tanácsadásunk pontosan ezeket a hiányosságokat segít pótolni. Évtizedes éttermi Google hirdetés optimalizálási hátterünk segítségével költséghatékonyan hirdethetsz a Google találat listájában, de akár szakmai oldalakon is.  


Lássuk tehát a legfontosabb tudnivalókat, és hogy miért bízza a legtöbb étterem egy ügynökségre ezeket a feladatokat, és azt is, miért bízd ránk! 

Az éttermi ügyfelek útja 


Az éttermi Google Ads hirdetések kapcsán az ügyfelek útját is figyelembe kell venned, azaz azt a folyamatot, amely során egy érdeklődő valódi vendéggé válik. 

Ez a konverziós útvonal általában több lépésből áll – miután egy érdeklődő meglát egy reklámot, még egyáltalán nem biztos, hogy rá is kattint, és rögtön asztalt foglal éttermedben. 

Persze ilyen esetek is előfordulnak, de általában egy sokkal kevésbé lineáris útvonalat kell elképzelned. Akár órákba vagy napokba is beletelhet, mire egy érdeklődő eldönti, hogy végül melyik étterembe szeretne ellátogatni. Például meglehet, hogy felkeltetted ugyan egy kereső felhasználó érdeklődését, de az illető előbb elolvasta az éttermedről írt véleményeket, megnézte a versenytársak kínálatát, vagy néhány napra fel is függesztette a keresgélést. Ezt nevezzük az ügyfél „utazásának”. 

Az ügyfelek utazásának összetettsége csupán egy ok a sok közül, amiért az éttermek többsége az éttermi Google Ads tanácsadás mellett dönt. 
 

Étterem online marketing hírek

Válogass a legfrisseb hírek és újdonságok közül, építsd fel éttermed, bárod, kávézód
vagy bármilyen típusú vendéglátóegységed online marketingjét!

További bejegyzések