3 vendéglátás marketing tipp -Hogyan újítsd vagy építsd újra éttermed 2022-ben
Vedd figyelembe a kockázatot, de ne ijesszen el
Mint minden egy étterem újra nyitása is kockázatokkal jár, ezeknek a felmérésében és kiküszöbölésében segít a vendéglátás marketing. Természetesen mindig van egy jelentős kockázat, amikor egy vállalkozás nyitásáról van szó, különösen manapság. Ezt a kockázatot a közönség felmérésével mérheti fel. Érdekli korábbi ügyfeleit az étterem újra nyitása? A környéken más éttermek is sikeresek, mint a tied? Mivel a világjárvány körülményei nagymértékben javultak 2020 és 2021 eleje óta, hasonló sikereket lehet elérni, mint a járvány kezdete előtt.
Gondold át a menüt egy kis vendéglátás marketinggel
Az elmúlt két évben az étlapok drasztikusan megváltoztak. Ha különböző éttermekben jártál, valószínűleg észrevetted azt a vendéglátás marketinget amikor a 21. század adta lehetőségeket kihasználják. Ilyen például a QR-kódok és az érintés nélküli menük hírhedtsége, amelyek megakadályozzák a kórokozók érintés útján történő terjedését, miközben csökkentik a személyzet munkáját. Ha a nyomtatott menük használatát választod, fontold meg egyszeri eldobható menük vagy laminált menük használatát, amelyeket a vendégek között meg lehet tisztítani. A legjobb megoldás azonban a vendéglátás marketing szempontjából, mindkettő. A QR-kódos menük és a nyomtatott menük lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy a számukra legkényelmesebbet válasszák. Az étlap frissen tartása nemcsak új ügyfeleket csábít, hanem a régieket is!
Dolgozz a munkavállalók megtartásán
Manapság sok étterem küzd az alkalmazottak megtartásával. A nagy fluktuáció mellett olyan dolgozók maradnak, akik nincsenek teljesen betanítva. Képzetlen alkalmazottak esetén a szolgáltatás sérülhet. Számos tényező vezet magas fluktuációhoz, például alacsony fizetés, rossz munkakörülmények, rossz munkaidő stb. Annak érdekében, hogy az alkalmazottak megtartása magas szinten maradjon, gondoskodj arról, hogy munkatársaid számára szilárd munkakörnyezetet biztosíts. Ha nem vagy biztos abban, hogy ez mit jelent, beszélj az alkalmazottjaiddal, és nézd meg, mik a panaszaik. Panaszaik meghallgatásával és végrehajtásával a munkavállalók megtartása növekedhet. A boldog, következetes személyzet csak jobb kiszolgálást biztosít vendégeid számára, és ezáltal összességében sikeresebb üzletet. Mindezzel éttermed vendéglátás marketing munkáját segítve, hiszen hiába jó éttermed marketingje, ha az alkalmazottak kedvtelensége elrontja a vendégek élményét.
Nyisd meg újra éttermed 2022-ben
Ezeket a tippeket szem előtt tartva itt az ideje, hogy az új évben újra nyisd éttermedet! Ez a folyamat ijesztő lehet, de sok étterem van, amely továbbra is sikereket ér el a káosz közepette. Mindaddig, amíg megtervezed újra nyitási vendéglátás marketing stratégiád, betartod az ajánlott irányelveket, és tisztességesen bánsz az alkalmazottaiddal, úton leszel a sikeres 2022 felé.