Vendéglátás marketing tanács -Az online vélemény fontossága
Vendéglátás marketing tanács -Hirdesd az adatlapod
Mielőtt véleményeket kérnél ügyfeleidtől, a lehető legkönnyebben kell megtalálniuk éttermed az értékelési webhelyeken. Számos módja van annak, hogy az adatok könnyen megtalálhatóak legyenek, de itt van néhány, amely biztosan segít.
Először is linkelj az étterem webhelyén lévő adataidra.
Úgy is gondolhatnánk, mint egy ajánlóoldalt, amely a Yelphez és a Google-hoz kapcsolódik. Ennek az a további előnye, hogy lehetővé teszi több felülvizsgálati platform megosztását egyetlen egyszerű közösségimédia-bejegyzéssel. Az éttermedben található QR-kódokkal vagy közvetlenül az étlapon is reklámozhatod hirdetéssel vagy bizonyos vendéglátás marketing tanács segítségével éttermed. A QR-kódok segítségével ügyfeleidet könnyedén eljuttathatod online platformodhoz. Ügyfeleid csak beolvassák a kódot, és bármely felülvizsgálati platformra irányítják őket, amelyet használni szeretne. Ez leegyszerűsíti a vendéglátás marketing tanács gyakorlati folyamatát azáltal, hogy eltávolítja az ügyfeleid szükségtelen lépéseit, például fel kell húzni az internetböngészőt, meg kell találni a kívánt véleményezési platformot, és rá kell kattintania az „Ellenőrzés közzététele” gombra.
Minél egyszerűbbé teszed ezt ügyfeleid számára, annál valószínűbb, hogy több időt kell belefektetni a véleményezésbe. Ha nincs tapasztalatod a QR-kódokkal kapcsolatban, vagy nem tudod, hogyan építhetnéd be őket a vendéglátás marketing tanácsok közé, melyeket kaptál, ne aggódj segítünk.
Vendéglátás marketing tanács -Kérj véleményeket
Miután hihetetlenül egyszerűvé tetted vendégeid számára a véleményezést, itt az ideje, hogy megkérdezd őket. Egyes ügyfeleid, különösen a hűséges törzsvendégek, örömmel írnak majd nagyszerű értékelést, különösen akkor, ha felvilágosítod őket arról, hogy a Google-on, vagy bármely más megcélozni kívánt platformon mennyire fontos a vélemény a vállalkozásod számára. Más ügyfelek azonban nem mindig értik, hogy egy egyszerű vélemény mennyit segíthet például a Google-értékelésének javításában, így könnyebben megtalálhatják éttermed a Google-keresésen keresztül. Tehát, ha elmagyarázod nekik egy rövid idézettel az étlapon vagy a számlán, az segíthet a gyors cselekvésben. Így ezzel a vendéglátás marketing tanács gyakorlati alkalmazása beindul és a határ az ötcsillagos ég lesz. Akár személyesen, akár közösségi médián keresztül, akár e-mailben, számos módon kérhetsz véleményt. Jó vendéglátás marketing tanács, ha közvetlenül beépítjük az étterem marketinganyagaiba. Az asztali díszek, kihelyezett plakátok tökéletes helyet kínálnak hirdetése reklámozására és értékelések kérésére. Ezenkívül használhatsz egy QR-kódot ezeken a helyeken, amely egy helyen, a felülvizsgálati platformig közvetlenül végigvezeti vendégét a promóción. Ennél könnyebb nem lesz.
Ösztönözd vendégeid a véleményekre
Nagyon praktikus vendéglátás marketing tanács lehet egy bizonyos százalék kedvezmény felajánlása a vásárló következő étkezésére, vagy egy ingyenes alkalmazás vagy desszert, ha véleményt ír. Ezt az ösztönző módszert működtetheted a közösségi média platformjaidon, vagy beépítheted marketinganyagaidba, például a szórólapokba vagy az étlapodon is megjelenítheted ezt a lehetőséget. Ezek a kis ösztönzők nagy haszonnal járhatnak a felülvizsgálati platformokon.
Válaszolj a véleményekre
Végül, miután a lehető legegyszerűbbé tetted az értékelések megszerzését, és véleményeket kértél vendégeidtől, válaszolj a figyelemre méltóbbakra, akár pozitív, akár negatív. Jövendőbeli vendégeid nagyobb valószínűséggel bíznak meg egy másik vendégben, így, ha ragyogó véleményeket kérsz és kapsz, akár néhány vendéglátás marketing tanács gyakorlati bevezetése által, valószínűleg ennek hasznosságát is hamar megérzed. Azzal, hogy érezteted a vendéggel, hogy fontos a véleménye úgy érezheti magát, mint a vállalkozásod megbecsült tagja, megmutathatod ügyfeleid számára, hogy érdekel, mit gondolnak, és a véleményük igen is számít.
Nem minden vélemény ragyogó
Egy fontos vendéglátás marketing tanács, amely minden ügyfélre egyenrangúan odafigyel abba bele tartoznak az esetleges negatív vélemények fontossága is. A rossz véleményekre való reagálás fontos része online hírnév kezelésének. Amikor elégedetlen vendéggel vagy vendégekkel van dolgod, segíthet az, ha a személyzettel beszélgetnek és a lehető legtöbb információval látják el őket. Ezenkívül őszinte bocsánatkéréssel válaszolhatsz a véleményre. A bocsánatkérés sokat segíthet, nem csak az eredeti értékelő számára, hanem mindenki számára, aki elolvassa a véleményt, és dönt a következő étkezésről. A rossz véleményekre való reagálás azt mutatja, hogy komolyan veszed vendégei véleményét, és a lehető legjobb élményt szeretné nyújtani. Akár változtathatsz is valamit, amire felhívták a figyelmed, így, ha visszatérnek éttermedben érzékelni fogják, milyen fontos véleményük.
Végül egy hosszútávra szóló vendéglátás marketing tanácsunk az, ha követed ezeket az egyszerű lépéseket, akkor jó úton haladsz afelé, hogy begyűjtsd ezeket a véleményeket, javíts éttermeden.