Étterem marketing eszköz -a videó, mint tartalommarketing
Tudtad?! A videó közvetlenül hozzájárul az eladások növeléséhez.
Mivel az emberek átlagosan heti 18 órányi online videózást fogyasztanak, ami az elmúlt 3 évben elképesztően heti 7,5 órával több, ez egy olyan étterem marketing eszköz, amelyet a vállalatok már nem tudnak halogatni. A mai internet elérési lehetőségek megnyitják az utat a videómarketing forradalma előtt, és megalapozza az étterem marketing eszközöd, a videó még népszerűbbé tételét. Ez a gyorsabb és könnyebben elérhető mobiltelefon-hálózat súrlódásmentes módja annak, hogy a vállalkozásod videófelvételeket tegyen közzé elérhetővé felhasználóik számára.
A régebbi iterációk technikai korlátaitól mentesen ez az új verzió a lehetőségek teljes univerzumához nyitja meg az utat az étterem marketing eszközök használata számára, hiszen mindent meg akarsz adni a közönségednek a vásárolható videóktól az élő közvetítésig.
Mivel a videók nagy hatással vannak arra, hogy az éttermek hogyan érik el a fogyasztókat, ezek a változások már nem a jövő dolga. Ez azt jelenti, hogy nincs olyan idő, mint a jelen, hogy kihasználja ezt az étterem marketing eszközt, a videomarketing varázsát, mert a digitális marketing jövője a videó.
Fények, kamera, cselekvésre ösztönzés
Az éttermek számos előnyt élvezhetnek egy nagyszerű étterem marketing eszköz használatából, a videóból. Egy videó hozzáadása a webhelyhez növelheti a márkaismertséget és növelheti az elköteleződést. Az embereket pedig hosszabb ideig a webhelyeden tartja. Ez egy olyan analitikai mutató, amelyet a Google előkelő helyen tart. A legalább egy videót tartalmazó webhelyek esetén 45-ször nagyobb valószínűséggel kerül előrébb a keresési eredmények között, a videóhullám meglovagolása gyakorlatilag bolondbiztos módja a márka SEO-rangsorának növelésének.
A fogyasztók teljes 95%-a hasznosnak találja az online videókat, csökkentik az óvatos vásárlók kockázatát, és kisebb valószínűséggel térnek vissza azok a potenciális vásárlók, akik megnézhetnek egy videót az éttermedről, ahelyett, hogy fényképekre hagyatkoznának. A kevesebb hozam pedig több megtakarítást eredményez. Ha egy kép többet ér ezer szónál, képzeld el, mennyit ér egy videó.
Nem minden videó egyformán készül
Egy új, kötelező étterem marketing eszköz az ügyfelek bevonásának képességéhez, a rengeteg videólehetőség megnehezíti annak eldöntését, hol kezdjem. A helyes választás nagymértékben függ attól, hogy vendéglátó egységednek milyen étterem marketing eszközre van szüksége, és mit szeretnél elérni azáltal, hogy videókat építesz be a marketingedbe, és természetesen a költségkeretétől is. Ahhoz, hogy beinduljon a kamera, tekintsd meg közelebbről a legnépszerűbb videomarketing-trendeket, amelyek napjainkban aktuálisak. A videó fontossága, amely gyorsan háttérbe szorította a hagyományos marketing formákat, manapság az online tartalom legnépszerűbb típusává vált. A rengeteg tartalom miatt a kihívás az, hogy tudjuk, hogyan kell megragadni a fogyasztók figyelmét. De a válasz nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik, a márkáknak egyszerűen csak pontosítaniuk kell az üzenetet, amelyet közvetíteni szeretnének étterem marketing eszközeiken keresztül, és meg kell győződniük arról, hogy az összhangban van céljaikkal, költségvetésükkel és imázsukkal.