Éttermi SEO: Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá

Éttermi SEO-ra márpedig szükséged van, ezt 5 érvvel támasztjuk alá

<p>Hol keresnek éttermet a potenciális vendégeid? Az interneten, ez nem kérdés. És mi van akkor, ha nem foglalkozol az éttermi SEO-val, így nem találnak meg a Google-ben sem a felhasználók? Nos, egyszerűen lemondhatsz róluk. Ha ez nem lenne elég, alább találsz még 5 bivalyerős érvet az éttermi SEO mellett.</p>

Költséghatékony

A marketing nem a gazdagok kiváltsága, a SEO pedig pláne nem. Az éttermi keresőoptimalizálásban az a legjobb, hogy nem csak addig várhatod tőle az eredményeket, amíg tolod bele a pénzt, mint például a fizetett hirdetéseknél. Az éttermi SEO a legkisebb vendéglátóegységek számára is lehetővé teszi, hogy felvegyék a harcot a nagyobbakkal, és ne feledd, ott az ingyenes Google Cégem profil is, ami elengedhetetlen a helyi SEO-hoz.

 

Hosszú távú befektetés

Egy tartalom annál értékesebb, minél régebb óta található meg a weboldaladon. Tartalmakkal nem tudsz hibázni, maximum javítgatnod és kipofoznod kell őket, hiszen a tartalom hosszú távon hoz majd neked asztalfoglalásokat és ajánlatkéréseket. Bár kell idő, amíg az éttermi SEO beérik, annál több eredményt hoz majd a későbbiekben.

 

Hitelessé tesz

Elég jó a Google találati lista első oldalán lenni éttermed weboldalával egy olyan kifejezésre, ami különösen kapcsolódik az éttermedhez, nem igaz? Mi van akkor, ha igazi, hamisítatlan olaszos ízeket kínálsz a fővárosban, de weboldalad az “olaszos étterem Budapest” kifejezésre sehol nem jön a Google-ben? Nos, semmi, hiteltelenné válsz, mintha nem is léteznél. Azzal azonban, ha sikerül a keresések során minél több alkalommal találkoznia veled a felhasználónak, igazi profizmusra utal. Arról nem is beszélve, hogy egy lehetséges vendégnek 5-7 alkalommal kell „találkoznia” egy márkával ahhoz, hogy rögzüljön az emlékezetében.

 

Erősíti a brandet

Az éttermek híre sok esetben szájról szájra terjed, ha egy potenciális vendéged éttermedről az egyik ismerősétől hall, biztosan rákeres a nevedre a Google-ben, mielőtt ellátogatna hozzád, és átnézi a kínálatodat. Ha egy egyszerű Google kereséssel nem talál rád, vagy egy rossz webhelyre érkezik, jó eséllyel lemondhatsz róla, mint vendégről.

 

Ami a legfontosabb: több asztalfoglalást és rendezvény ajánlatkérést eredményez

Minél több kifejezésre minél előkelőbb helyet foglalsz el a Google-ben, annál több asztalfoglalásra és rendezvényhelyszín ajánlatkérésre számíthatsz, ez nem kérdés. A Google találati lista első oldalának lehelső pozíciója zsebeli be a kattintások majdnem kétharmadát, hiszen a felhasználók bíznak a Google-ben, mert a legtöbb esetben pontosan olyan találatokat ad, amelyre a felhasználó kíváncsi. Ha nem vagy ott, nem lesznek vendégeid.