ünnepi étterem marketing profiktól; ünnepi étterem marketing tippek; ünnepi étterem marketing tanácsok; ünnepi étterem marketing

Kezd el az ünnepi étterem marketing tervezést most

<p>Az ünnepek olyan időszakok, amikor a vállalkozások valóban ragyoghatnak. És ha most elkezded az ünnepi étterem marketingterved, létrehozhatsz egy olyan kampányt, amely leköti a célközönségét, és több értékesítést eredményez. A nagy cégeknek megvan az az előnyük, hogy sokat tudnak marketingre és reklámra költeni. A kisvállalkozások számára azonban még mindig rengeteg lehetőség van, hogy bekapcsolódjanak az akcióba.</p>

Költségvetés bölcsen az ünnepi étterem marketing tervre

Az ünnepi marketing költségvetésre kell a leginkább odafigyelni, hiszen rengeteg lehetőség van arra, hogyan hirdesd magad. Kisvállalkozások tulajdonosai tudják, hogy az ünnepi értékesítések megsemmisíthetik vagy megszakíthatják az évet. De a szezonális marketing minden többletköltsége mellett nehéz lehet a költségvetésen belül maradni. Így tervezhetsz előre, és tartsd be az ünnepi étterem marketinged költségvetéseit a szezonban. Először is alaposan nézd meg és elemezd múltbeli ünnepi étterem marketinged során szerzett értékesítési adataid. Ez jó képet ad arról, hogy mennyit kell marketingre költened, hogy elérd értékesítési céljaid és min kell változtatnod. Ügyelj arra, hogy figyelembe kell venned az ügyfélkörben vagy a versenyhelyzetben bekövetkezett változásokat. Ezután állíts be reális ünnepi étterem marketing költségvetést az értékesítési céljai és a rendelkezésre álló erőforrások alapján. Ezután készíts részletes tervet arra vonatkozóan, hogy hogyan osztod fel ezt az ünnepi étterem marketing költségkeretet a különböző csatornák között. Ez magában foglalhatja a közösségi média hirdetéseket, e-mailes marketingkampányokat, nyomtatott hirdetéseket stb. Miután elkészítetted a tervet, kövesd nyomon az előrehaladást, és szükség szerint módosíts, hogy versenyben maradj.

 

Célozd meg a megfelelő közönséget ünnepi étterem marketingedhez

Nem engedheted meg magadnak, hogy időt és pénzt pazarolj olyan hirdetésekre, amelyek nem érik el a célközönséget. Hogyan biztosíthatod, hogy az ünnepi étterem marketingterved a megfelelő emberekre összpontosítson?

  • Először is nézd meg, kik a legjobb ügyfeleid. Mi bennük a közös? Hol élnek? Milyen korosztályba tartoznak? Milyen egyéb érdekeik vannak? Miután azonosítottad ideális ügyfélköröd, elkezdheted kidolgozni a tervet az eléréséhez.
  • Ezután gondold át, milyen típusú üzenet fog rezonálni velük. Mik az igényeik és vágyaik? Mi késztetné őket arra, hogy nálad foglaljanak asztalt a versenytársak helyett? Ha ezekre a dolgokra gondolsz, elkezdhetsz olyan üzenetet megfogalmazni, amely közvetlenül szól a célközönségéhez.
  • Végül fontold meg a célközönség elérésének legjobb csatornáit. Ha aktívak a közösségi médiában, akkor ez egy nagyszerű hely a kezdéshez. De ne feledkezz meg más csatornákról sem, mint például az e-mail marketing, a direkt mail vagy akár a nyomtatott hirdetések. A kulcs az, hogy erőfeszítéseid azokra a csatornákra összpontosítsd, amelyek a legtöbb embert elérik a célközönségben.

 

Tervezz ünnepi étterem marketing kampányt a közösségi médiában

Tervezz meg egy közösségi média kampányt, amely leköti a közönséget. Használd ki magát az ünnepeket, mint témát és győződj meg róla, hogy bejegyzéseid kellőképp ünnepiek és az évszaknak megfelelőek. Különleges ajánlatokat és promóciókat is kínálhatsz, akár nyereményjátékokat is készíthetsz kedvezményes ajánlatokról, vagy különleges menüajánlatokról, amely csak a nyertes számára lesz elérhető. Ez segít arra ösztönözni a felhasználókat, hogy kövessék oldalad. Ne feledkezzünk meg a felhasználók által generált tartalomról sem, egy-egy ilyen nyereményjáté esetében a játékszabályzatban kitérhetsz arra is, hogy a saját történetükben tegyék közzé éttermed oldalán szereplő utolsó posztot, megjelölve éttermed. Ez az egyik legerősebb eszköz, amely az ünnepi étterem marketinghez rendelkezésedre áll a közösségi médiában. Ez nagyszerű ünnepi étterem marketing és reklám. Fontos, hogy győződj meg arról, hogy ebben az időszakban aktív legyél a közösségi médiában és rendszeres. A megjegyzésekre és kérdésekre időben válaszolj, a nyereményjátékok nyertesének kihirdetési időpontját pontosan tartsd be.

 

Vegyél részt az ünnepi rendezvényeken, vásárokon

Készíts listát a környékbeli ünnepi eseményekről, és nézd meg, van-e lehetősége éttermednek, akár egy kis standdal részt venni ezeken az eseményeken. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megismertesd éttermed, és találkozz potenciális ügyfelekkel. Például, ha a városban, ahol éttermed megtalálható van adventi vásár, járj utána, hogy felállíthatsz-e egy standot vagy asztalt, ahol az emberek különféle kóstolókat kapnak, amelyekből különféle adagokat is vásárolhatnak ott a helyszínen, ezzel is közelebb kerülve éttermedhez. Kioszthatsz szórólapokat vagy apró ajándékokat is, amelyeken éttermed adatai vannak. Természetesen ne felejtsd el felhasználni a közösségi médiát az esetlegesen kínált ünnepi akciók népszerűsítésére. Ha kreatívan alkalmazod ünnepi étterem marketinged, akkor biztos lehetsz benne, hogy az első helyen állsz majd az ünnepi szezonban.

 

Ha te is szeretsz előre gondolkozni akkor keress minket bizalommal és gondolkozzunk együtt: Ünnepi étterem marketing